een primordiale DMT angst

1Drip

Newbie
Hello!

Ik kan mezelf er niet toe zetten genoeg DMT te roken, voornamelijk door de heavy body load die ik er ´ogenschijnlijk´ van kreeg de eerste keer, het was overweldigend maar eenmaal uit de ervaring vond ik het de mooiste die ik heb gehad op psychedelica!
gister nog geprobeerd op diverse methoden te roken doormiddel van ´eerst rook verzamelen in een fles tot hij vol zit en daarna leegzuigen´, op folie gechineest en zelfs met de pijp waar ik mn eerste vlucht van kreeg.

Heeft iemand ook last van deze ´voorouderlijke´ angsten tegen het ´beginnen van een DMT trip´ ? het is een diepgezetelde 'angst' die je vooral krijgt als je aan het roken van DMT gaat beginnen is mij opgevallen.. het lijkt ook nog eens groot deels uit het onderbewuste door te komen - angst voor het onbekende?

Groetjes van 1drup

boeda

Newbie
Had je dan de eerste keer ook niet genoeg genomen? Aangezien je van een heavy body load spreekt. Ik kan het me in ieder geval wel voorstellen. Voor mij is DMT ook geen drugs maar een sleutel naar het hiernamaals (hiervoormaals :) ). Het is ook "natuurlijk" in je lijf aanwezig, in verhoogde concentratie bij geboorte en sterven. Kan vaag klinken, maar goed als je de breaktrhough gehad hebt en je was er klaar voor dan snap je wat ik bedoel.
Kan dus goed zijn dat je onbewust de angst hebt dat je er nog niet klaar voor bent je lichaam te verlaten om door het gordijn naar de "andere" kant te kijken. Als je die angst voelt, zou ik het laten staan tot je er wel klaar voor bent. Eens komt die tijd en dan zul je een ultieme ervaring hebben.

Heb zelf 1,5 jaar op het spul gewacht, daarna heeft het nog bijna een jaar geduurd voor ik er echt klaar voor was. Nu 2 ervaringen die niet te beschrijven fantastisch waren. 1 nog in het lichaam, de 2de ervaring volledig uit mijn lichaam on the other side. Geweldig.

Heel veel plezier toegewenst als je door de angst heen breekt. :wink:

1Drip

Newbie
boeda zei:
Had je dan de eerste keer ook niet genoeg genomen? Aangezien je van een heavy body load spreekt. Ik kan het me in ieder geval wel voorstellen. Voor mij is DMT ook geen drugs maar een sleutel naar het hiernamaals (hiervoormaals :) ). Het is ook "natuurlijk" in je lijf aanwezig, in verhoogde concentratie bij geboorte en sterven. Kan vaag klinken, maar goed als je de breaktrhough gehad hebt en je was er klaar voor dan snap je wat ik bedoel.
Kan dus goed zijn dat je onbewust de angst hebt dat je er nog niet klaar voor bent je lichaam te verlaten om door het gordijn naar de "andere" kant te kijken. Als je die angst voelt, zou ik het laten staan tot je er wel klaar voor bent. Eens komt die tijd en dan zul je een ultieme ervaring hebben.

Heb zelf 1,5 jaar op het spul gewacht, daarna heeft het nog bijna een jaar geduurd voor ik er echt klaar voor was. Nu 2 ervaringen die niet te beschrijven fantastisch waren. 1 nog in het lichaam, de 2de ervaring volledig uit mijn lichaam on the other side. Geweldig.

Heel veel plezier toegewenst als je door de angst heen breekt. :wink:

Het is nou niet zo dat ik er echt een fysieke of mentale angst voor heb, het gaat veel verder dan een normale angst het is echt alsof de DMT dat getriggered heeft, die 'bodyload' vind ik zelf best heftig aangezien ik '1 woord met vibraties/geluid dat ik kei galmend hoorde' ik weet niet of dat sense maakt maar het was in ieder geval een goede 1e ervaring met, geen negatieve gedachten over, alleen mn 'pre flight jitters' blijven sterk aanwezig. kan mezelf er niet over helpen lijkt het wel omdat ik weet hoe die bodyload / eenwording met de 'strings/vibrations of life' is nou

dernael

Bewuste gebruiker
Ik kan me wel in je situatie verplaatsen. Ikzelf heb meerdere malen DMT geprobeerd, maar om de een of andere reden neemt het mij niet zo ver mee, zoals het wel met mijn tripmaatjes doet. Wel heb ik de bodyload waar je over spreek ook ervaren, alleen stoorde ik me er niet echt aan op dat moment, maar echt geestverruimend werkte het helaas niet. Ik heb dus ook besloten om dit stofje, voor nu, even te laten voor wat het is. Wie weet wat de toekomst me brengt. :)

En over die angst, ik vind persoonlijk elk moment dat ik een "nieuwe" drug probeer, super spannend. Maar dat is niet wat je bedoelt denk ik.

Dernael. :stoned:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik snap waar je het over hebt. Die bodyload kan vrij zwaar aankomen. Inmiddels zit ik zelf zo rond de 100 trips, en heb nog nooit een breakthrough gehad. Ook nog niet naar gezocht trouwens. In het begin vond ik die bodyload inderdaad heel zwaar. Ook de smaak van de dmt trouwens. blegh!!

Nu, een 100 tripjes verder proef ik de smaak eigenlijk niet meer. Het is voor mij hetzelfde geworden als een trekje van een joint nemen. Die smaak is gekoppeld aan een hoop fijne ervaringen en daarmee zelfs bij na lekker, alhoewel het me na 10+ trips op een avond wel aardig tegen kan staan om nog een hijs te nemen. Anyway, Punt dat ik probeer te maken is dat dat zelfde "wennen aan de smaak" ook geldt voor de bodyload. Waar deze eerst zwaar aanvoelde is het een instrument geworden. Bij een hele lichte trip blijft de bodyload practisch uit en is het eigenlijk alleen een visueel spectakel wat je van buitenaf aanschouwd. Ik bevind mij altijd op een vast punt in een ruimte vanwaaruit ik kan zien wat er achter mijn oogleden afspeelt. Alsof je door een raam kijkt en niet echt in die ruimte bent.

Rook ik echter stevig door wordt de bodyload steeds zwaarder. De pijp in mijn hand begint in water te veranderen en alles zit vol geometrische patronen. Het gebruik van de aansteker wordt steeds moeilijker en ik kan de rook in de pijp niet meer zien. die wordt transparant. Heel irritant want dan is de temperatuur (afstand aansteker tot pijp) niet goed meer te bepalen.
Ik probeer mij zo veel mogelijk te verzetten tegen de bodyload om nog wat extra te roken. Het voelt dan alsof je jezelf in een kattapult achteruit trekt. Zet ik de pijp eenmaal neer dan laat ik los en doe ik mijn ogen dicht en wordt ik een soort van afgeschoten. Eigenlijk direct begint dan een enorm sterke zoemtoon die mij volledig afsluit van de omgeving. de visuals zijn dan meer 3d en om mij heen en ik heb meer controle over mijn omgeving. De bodyload wordt hier dus een instrument om mij van de echte omgeving los te maken en door de dmt wereld te worden omsloten. Geluiden uit de echte wereld vallen weg. Hierdoor heb ik het idee dat ik dus echt in die wereld ben en wordt ik verplaatst. Het voelt als zweven. Ook krijg ik altijd het gevoel dat mijn mond wordt dichtgehouden door iets en mijn tong voelt heel raar metaalachtig, alsof die gemaakt is van bewegende raderen. Ik heb dan ook meer de mogelijkheid om echt rond te kijken en zweef van de ene ruimte naar de andere. Dat is dus anders dan bij een lichte trip, waarbij je als het ware door het raam kijkt en alleen ziet wat er door het raam is te zien.

De bodyload is eigenlijk alleen vervelend als je je er gedurende de hele trip tegen blijft verzetten. Je moet het accepteren en leren waarderen. Het is namelijk geen vervelend gevoel dat je krijgt als bij werking op de dmt en mooie viauals, het is een instrument dat nodig is om je dieper die wereld in te krijgen. Na een paar keer begin je steeds meer te wennen aan het gevoel en begint het een soort van comfortabel te worden. Het omsluit je als een warme deken en neemt je mee op een manier die zonder die bodyload niet lukt.

Wil je echt hard gaan is het wel belangrijk dat je eerste hijs en een klap goed is. eigenlijk moet je target zijn om 70 mg in een hijs binnen te krijgen. voor een breakthrough moet je niet stapje voor stapje naar de drempel toe kruipen, je moet er met een enorme sprong overheen. Dit lukt niet goed in meerde hijsjes omdat je al dmt begint af te breken op het moment dat je nog aan het roken bent. 5 minuten roken door steeds bij te vullen verlengt de trip, maar brengt je dan niet meer dieper. Zelfde zie je ook met paddos. Eerste portie moet direct raak zijn.

Ikzelf heb hem nog niet, maar ik ga hem zeker aanschaffen. Volgens de guru's op dmt-nexus (ander, engelstalig forum) is de heilige graal van het dmt roken de glass vapour genie. Kost een klap, maar dan heb je ook wat. Probleem is dat je hem uit de US moet laten overschepen.
Oke, negeer laatste zin. Azarius heeft hem inmiddels ook:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/

Ook moet je er voor zorgen dat je DMT zo zuiver mogelijk is. Hoe witter de kristallen, hoe meer je er in een keer van kunt binnenkrijgen zonder te hoesten. beetje googlen en je kunt wel vinden hoe je het zuiverder krijgt.

1Drip

Newbie
d1g1tal1s zei:
Ik snap waar je het over hebt. Die bodyload kan vrij zwaar aankomen. Inmiddels zit ik zelf zo rond de 100 trips, en heb nog nooit een breakthrough gehad. Ook nog niet naar gezocht trouwens. In het begin vond ik die bodyload inderdaad heel zwaar. Ook de smaak van de dmt trouwens. blegh!!
Nu, een 100 tripjes verder proef ik de smaak eigenlijk niet meer. Het is voor mij hetzelfde geworden als een trekje van een joint nemen.

Dit kan ik wel beamen , de smaak was het ook echt niet voor mij en was dan ook meer de schok van '3 seconde de rook inademen en de patronen vliegen al"
Wel moet ik toelichten dat ik soms 'uit het niets' die smaak ineens in mn mond heb.. raar maar waar!

d1g1tal1s zei:
Die smaak is gekoppeld aan een hoop fijne ervaringen en daarmee zelfs bij na lekker, alhoewel het me na 10+ trips op een avond wel aardig tegen kan staan om nog een hijs te nemen. Anyway, Punt dat ik probeer te maken is dat dat zelfde "wennen aan de smaak" ook geldt voor de bodyload. Waar deze eerst zwaar aanvoelde is het een instrument geworden. Bij een hele lichte trip blijft de bodyload practisch uit en is het eigenlijk alleen een visueel spectakel wat je van buitenaf aanschouwd.

Wow! ik zelf heb bij een lage dosering juist meer body load en 'amper visuals' als in... ik zie de kamer normaal, voel me vaag en zie ... lichtjes bvb de gordijnen schaduwen iets verschuiven net zoals een lagere dosis LSD of shrooms! maar de bodyload/euphoria is meer aanwezig al is de euphoria heel subjectief tot de staat van de DMT! DMT-phoria

d1g1tal1s zei:
Ik bevind mij altijd op een vast punt in een ruimte vanwaaruit ik kan zien wat er achter mijn oogleden afspeelt. Alsof je door een raam kijkt en niet echt in die ruimte bent.

Mooi omschreven! echt typerend voor dit spul! prachtig :tongueout: dat achter het raam aanschouwen ken ik wel :grin: alsof je gezicht en lichaam verdwenen zijn en je door glazen ogen kijkt en dat je maar 'int het moment' leeft ipv 'in de tijd' heel apart... kan het ook niet beter omschrijven dan jij dat hier heb gedaan uiteraard!

d1g1tal1s zei:
Rook ik echter stevig door wordt de bodyload steeds zwaarder. De pijp in mijn hand begint in water te veranderen en alles zit vol geometrische patronen. Het gebruik van de aansteker wordt steeds moeilijker en ik kan de rook in de pijp niet meer zien. die wordt transparant. Heel irritant want dan is de temperatuur (afstand aansteker tot pijp) niet goed meer te bepalen.

Dit is dus ook echt een 'majeur factor' voor mij.. de angst dat je eerder weg ben dan dat je door heb dat je dat ding neer zet... blijken aardig wat pijpjes kapot te zijn gesneuveld door dit goedje! Maar of dit nou de sleutel is tot die primordiale angst betwijfel ik aangezien het echter meer 'instinctief' is dan zoon obvious obstakel als een pijp laten vallen! perfecte afstand is ook afzien als de wereld om je heen begint te dansen , patronen uit thin air verschijnen en je word omsloten door de geest van DMT zoals je al zegt!

d1g1tal1s zei:
Ik probeer mij zo veel mogelijk te verzetten tegen de bodyload om nog wat extra te roken. Het voelt dan alsof je jezelf in een kattapult achteruit trekt. Zet ik de pijp eenmaal neer dan laat ik los en doe ik mijn ogen dicht en wordt ik een soort van afgeschoten.

zit je dan al volop in dat patronen spektakel met die zware buzz? is dat niet veeeelste overweldigend? ik had echt de neiging om maar 'te accepteren dat ik dood ging' omdat ik twijfelde over de kwaliteit van het product! :tearsofjoy:

d1g1tal1s zei:
Eigenlijk direct begint dan een enorm sterke zoemtoon die mij volledig afsluit van de omgeving.

Dit had ik dus ook! heel eigenaardig ik dacht dat dit al op kleinere doseringen was?

Over het algemeen deed die 'zoem' me denken aan de welbekende 'piep' die mensen wel eens uit het niets horen.. de frequentie van ons bewustzijn? Schuman Resonantie die zoveel word besproken laatste tijd?

More onderzoek needed!

d1g1tal1s zei:
de visuals zijn dan meer 3d en om mij heen en ik heb meer controle over mijn omgeving. De bodyload wordt hier dus een instrument om mij van de echte omgeving los te maken en door de dmt wereld te worden omsloten. Geluiden uit de echte wereld vallen weg. Hierdoor heb ik het idee dat ik dus echt in die wereld ben en wordt ik verplaatst. Het voelt als zweven. Ook krijg ik altijd het gevoel dat mijn mond wordt dichtgehouden door iets en mijn tong voelt heel raar metaalachtig, alsof die gemaakt is van bewegende raderen. Ik heb dan ook meer de mogelijkheid om echt rond te kijken en zweef van de ene ruimte naar de andere. Dat is dus anders dan bij een lichte trip, waarbij je als het ware door het raam kijkt en alleen ziet wat er door het raam is te zien.

Gaaf he! :stoned: ik kan niet wachten tot ik eindelijk een breakthrough krijg maar ik ben nog niet eens op dit punt gekomen!
Heel indrukwekkend!

d1g1tal1s zei:
De bodyload is eigenlijk alleen vervelend als je je er gedurende de hele trip tegen blijft verzetten. Je moet het accepteren en leren waarderen.

DIT , DIT precies! De eerste les die de DMT mij gaf 'leer dit accepteren cause you are in for a ride and you dont wanna resist something that controls your brain!'

d1g1tal1s zei:
Het is namelijk geen vervelend gevoel dat je krijgt als bij werking op de dmt en mooie viauals, het is een instrument dat nodig is om je dieper die wereld in te krijgen. Na een paar keer begin je steeds meer te wennen aan het gevoel en begint het een soort van comfortabel te worden. Het omsluit je als een warme deken en neemt je mee op een manier die zonder die bodyload niet lukt.

Intressant! frequentie als voertuig voor het onderbewuste!

d1g1tal1s zei:
Wil je echt hard gaan is het wel belangrijk dat je eerste hijs en een klap goed is. eigenlijk moet je target zijn om 70 mg in een hijs binnen te krijgen. voor een breakthrough moet je niet stapje voor stapje naar de drempel toe kruipen, je moet er met een enorme sprong overheen. Dit lukt niet goed in meerde hijsjes omdat je al dmt begint af te breken op het moment dat je nog aan het roken bent. 5 minuten roken door steeds bij te vullen verlengt de trip, maar brengt je dan niet meer dieper. Zelfde zie je ook met paddos. Eerste portie moet direct raak zijn.

IVM Insta-tollerantie van DMT, dit kan wel tegen gewerkt worden door MAOi, niet elke MAOi maar dingen waar harmalas en een klein beetje harmaline(niet veel, dat is dodelijk) in voorkomt.
voornamelijk B. Caapi of Syrisch wijnruit blijken goed te werken! ook analogen voor ayahuasca maar werkt perfect als 'pharmahuasca'! aya in pil vorm!

Zelf ben ik echt groot fan van 'Changa', dit is een vorm van MAOi plant + DMT , dit maakt het dat de MAOi ook rookbaar actief is in de longen! deze kan je op eigen sterkte gewoon maken en met allerlei herbs vermengt worden waardoor je een nog plesantere smaak krijgt aan de rookbare DMT! zelfs long genezende planten zoals Verbascum thapsus (en: Mullein, nl: koningskaars?) en blijkt ook veel beter en geleidelijker op te komen met minder angsten als DMT puur te roken!

Ook zorgt dit dat de breakthrough iets makkelijker te bereiken is zeggen ze uiteraard

d1g1tal1s zei:
Ikzelf heb hem nog niet, maar ik ga hem zeker aanschaffen. Volgens de guru's op dmt-nexus (ander, engelstalig forum) is de heilige graal van het dmt roken de glass vapour genie. Kost een klap, maar dan heb je ook wat. Probleem is dat je hem uit de US moet laten overschepen.
Oke, negeer laatste zin. Azarius heeft hem inmiddels ook:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/

Een glazen dildo was het eerste wat me vriendin zei! is dit echt geen HOAX van het DMT-Nexus denk je? :P ik dacht echt dat het gewoon een grap was van ze om je een dildo te laten aanschaffen!

d1g1tal1s zei:
Ook moet je er voor zorgen dat je DMT zo zuiver mogelijk is. Hoe witter de kristallen, hoe meer je er in een keer van kunt binnenkrijgen zonder te hoesten. beetje googlen en je kunt wel vinden hoe je het zuiverder krijgt.

Pure kristallen! hehe de witte rookt tot nu toe het beste maar mn 1e keer het roken was toch met 'licht-beige' achtige dmt.. zullen vast andere alkaloïden inzitten maar het effect werd er in ieder geval niet minder op! het was een sterke vorm van want ik dee misschien 20mg erop als het niet minder is! en dat voor een 1e keer dat was best vrij heftig moet ik zeggen!
de zuiverheid ben ik dus niet zo heel erg van laatste tijd , niet koud genoeg :wink:

Bedankt voor de reacties het word ten zeerste gewaardeerd! hoe meer info we hier kunnen krijgen hoe beter , ik zelf zeg dat achter DMT veel meer ligt dan wat er in het verleden aan onderzoek is gedaan ernaar en vind dat de info de gemeente wat meer mag treffen! Laat dit stofje meer onderzoeken , er zit zeker een verband in tussen geest en onderbewustzijn wetenscappers!

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Het gevoel bij lage dosering kan ik eigenlijk nog niet eens bodyload noemen. Meestal vul ik de bong voor anderen als we het in een groepje doen waardoor ik altijd wel een beetje binnenkrijg. Inderdaad beginnen de eerste verschijnselen dan al op te treden. Ik zie alles dan ineens een stuk scherper alsof de oude tv verwisseld is door een hd versie zeg maar. In dit stadium kan ik nog gewoon een gesprek voeren, lopen en alles wat je normaal gesproken nog kunt. Wat ik de bodyload noem is het gevoel dat je wordt afgeschermd van de wereld om je heen, alsof je in een soort doorzichtige cocoon zit. Ga je er dieper in krijg ik zelfs het effect alsof ik in een soort onderwaterwereld terecht ben gekomen. Heel lastig te omschrijven. Praten word dan lastiger. het kan nog wel, maar het voelt niet fijn. Het is alsof je de cocoon doorprikt.
Mooi woord trouwens, DMT-phoria.

Ik denk dat je niet al te bang hoeft te zijn dat je de pijp ineens laat vallen. meestal zit ik gewoon voorover op de bank met een tafeltje voor me. Wel heb ik dat als die bodyload echt goed inkickt dat in met de waterpijp in mijn ene hand en de aansteker in de andere hand zit dat ik beide niet meer herken. Niet in de zin van dat ik ze nog nooit eerder heb gezien, maar dat ik even echt niet meer weet dat ik ze vast had, en wat het is. Het duurt dan een paar seconden voordat ik me realiseer dat ik dmt aan het roken was en dat ik nog dieper wilde. Een licht verzet tegen het effect zorgt ervoor dat ik hem dan opnieuw aan kan steken en een laatste teug kan nemen. Op dit moment is de glazen bong zo enorm mooi!! in het glas zie ik de meest heftige patronen. De ruimte waarin ik dan zit is dan ook al onherkenbaar veranderd ja.

Direct daarna zet ik het neer op tafel en ga ik genieten van het schouwspel. Dit kan voorover geleund op de bank, of liggend op de bank. Ik vind vooroverzittend met hoofd in de handen zelf wel heel fijn, omdat ik zo het licht met mijn handen kan regelen en het zorgt ervoor dat ik minder snel duizelig wordt.
Let overigens wel op dat je een aansteker hebt die direct uit is als je hem loslaat. Vriend van mij had laatst bijna zijn tafelblad geroosterd, met alle gevolgen van dien, omdat zijn aansteker nog even 30 seconden bleef "afterburnen". Zag het gelukkig gebeuren. Hij zelf ook, maar was niet meer bij machte om de aansteker niet weg te leggen ook al was deze nog aan.

Eigenlijk blijf ik altijd wel in controlle dus te overweldigend wordt het eigenlijk niet. Totdat je op een dag die klap krijgt en de eerste breakthrough zich aandient...maar als dat zo ik dan interesseerd het mijn eigenlijk nog weinig of ik de pijp of een complete servieskast kapot heb laten vallen. Victory is mine anyway :grin: :rock:

De zoemtoon is eigenlijk bij mij pas bij echt hoge dosering. Eerste hijs moet ik aardig tekeer gaan wil ik al effecten voelen. Meestal beginnen de eerste patroontjes pas bij de 2e hijs.
Naast de zoomtoon hoor ik ook wel eens ploppende geluidjes in mijn oren, zoals je hebt als je in een vliegtuig opstijgt of een berg op rijdt. voelt ook zo trouwens. Eigenlijk ben ik wel blij met mijn zoemtoon, ik denk dat ik een piep vervelender zou vinden. Ik ga mij even inlezen over schuman resonantie, want daar had ik nog nooit van gehoord. Tnx voor de tip!!

Het hele changa verhaal ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik heb thuis al wel de syrian rue seeds liggen voor pharmahuasca, maar durf het om 2 redenen niet in te nemen. 1) kotsen is voor mij niet echt een relaxte ervaring. en 2) ik heb een goede vriend die dagelijks over de vloer komt, Hij heet Alcohol, en kan niet goed door 1 deur met syrian rue. Changa zal ik wel eens naar kijken... weet niet of mijn rue seeds geschikt zijn om te roken. Zal ook even de andere kruiden die je aangaf eens onder de loep nemen. Duurt de trip ook langer met changa?

Wel heb ik ervaren dat een trip aanzienelijk langer kan duren met een klap GHB in het bloed, maar dan moet je handig zijn met doseren want het werkt pas echt goed als je het punt hebt bereikt dat je net niet nokkie gaat. !!!Zitter hier vereist en wil het eigenlijk ook officieel niemand aanraden om dit te doen omdat het simpelweg niet verstandig is. !!!
MDMA in lage dosering helpt heel goed als springplank om verder die dmt wereld in te komen. Nog niet geprobeerd op piek van stevige mdma trip omdat ik dan altijd heel erg druk ben met genieten en waarmee-was-ik-bezig-en-wat-ging-ik-ook-al-weer-doen. :confused: hierdoor kan zelfs een simpel ballonnetje vullen al een half uur duren bij voldoende afleiding.
Ballonnetje tijdens dmt trip is ook eens leuk om te proberen. Het is echt een combinatie van beide werelden, Je schiet eerder helemaal wel in een andere wereld (vergelijk dit met breakthrough) maar helaas verlies je ook een hele hoop van de visuele effecten. De complexiteit ervan neemt af en dat is juist zo overweldigend aan dmt. lachgas wereld wordt door de dmt dan juist weer wat minder chaotisch en beter te onthouden na de trip.
kort gezegd, het brengt je verder, maar tegen een prijs.
Ik had zo bijvoorbeeld een keer het idee dat ik op een romeins plein was met rondom het plein pilaren en plantenbakken. dit plein dreef in het water. In de plantenbakken stonden bloemetjes en ik was een van die bloemetjes. gezamelijk keken we uit over het plein en ik vroeg aan het bloemetje links van mij of hij het ook zo naar zijn zin had in de warmte van de zon, waarop deze antwoordde dat het inderdaad een fijne dag is, maar de zon helaas niet altijd kan schijnen en het daarom belangrijk was met volle teugen te genieten van het moment zoals het nu is.....well, I did..... Ondanks dat ik op het romeinse plein een pratend bloemetje was miste ik in deze combi toch de complexiteit van de patronen die in een pure dmt trip zitten. het was levensecht, en een goede dmt trip is juist niet levensecht. het is heel anders als levensecht. (alhoewel pratende bloemetjes ook niet echt levensecht zijn voordat je denkt dat ik totaal koekoek ben :wink: ) Dit was dus na een hij van een ballon net nadat ik de pijp had neergezet. Je hebt er dus echt niet veel voor nodig.
Pep helpt je visuals omzeep en is een regelrechte afrader dus. Alcohol geeft geen wisselwerking, evenals wiet, waar ik sowieso niet zo goed tegen kan. Paddo's combi nog niet geprobeerd. staat op mijn lijst.

En dan die pijp...Hahaha, echt he!!! Nou, weet je.....als het een hoax blijkt te zijn en het inderdaad een glazen dildo is waar als hoax-versterker meerdere forumtoppics met honderden posts van zijn gemaakt waar ik dan ook nog eens smakelijk in ben getrapt .....dan vind ik dat die 112 euro meer dan waard. ...En ik heb dan altijd nog de glazen dildo als aandenken....maak ik ook weer een goede beurt bij mijn vriendin.....
Maar denk wel dat ie echt is hoor! sterker nog, als het geen pijp blijkt te zijn post ik hier een foto van het object op welke te zien is hoe het geval is ingebracht in mijn...... :openmouth: :kots:
Please!!! ...laat het een echte pijp zijn ....:grin: Ik houd je op de hoogte.

Om nog even terug te komen op de angst.
Ik denk dat het een mengeling is van verschillende factoren. Ergens het verzet tegen het onbestuurbare dat je gaat krijgen. Als het puur visuals waren geweest had je er waarschijnlijk geen problemen mee gehad, maar de bodyload laat je voelen dat je er echt fysiek ingaat en er geen ontsnappen meer aan is als je die breakthrough krijgt.
Ik kan je aanraden om gewoon lekker door te experimenteren. Niet forceren want je hoofd geeft het zelf aan als je tijdens het roken dieper wil. Naarmate je meer went aan de effecten ga je zien wat je nodig hebt op de reis naar een breakthrough. na mijn eerste keer dmt zou ik nooit gedacht hebben dat ik zo ver zou gaan als ik nu ben geweest, maar mijn nieuwschierigheid wint het dan toch om te zien wat er een trede hoger te zien valt.
En eigenlijk ben ik wel blij met deze aanpak. Niet direct het diepe in en een breakthrough krijgen op de eerste poging, maar langzaamaan de hele route verkennen, en zoals mijn waardige vriend het bloemetje mij heeft geleerd: geniet van het moment dat de zon voor je schijnt. :wink:

De reis is belangrijker dan de bestemming! (Yeah, nieuw onderschift gevonden )

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
. . . . . . . . . . . . . . I . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . IIIII . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . IIIIIIIII . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . IIIIIIIIIIIII . . . . . . .
. . . . . . . . . . IIIIIIIIIIIIIIIIII . . . . . .
. . . . . . . . .IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII . . . . .
. . . . . . . .IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII . . . . .
. . . . . . . . . . . . . III . . . . . . . . . . .
. .. . . . . . . . . . . .III . . . . . . . . . . .

OMG, :openmouth: wat een lap.....en dan heb ik dus nog GEEN pep gehad he! :rock:

Bovenaan