Eerste keer 1p-lsd

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?

Of is dit nog al verschillend per persoon?
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.

lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣

acid df .gif

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...

Dan is je LSD geen 200 ug geweest. 1p-LSD is als molecuul net wat minder potent dan LSD (maar is een prodrug van LSD dus wordt daar in het lichaam wel in omgezet, de effecten zijn hierdoor niet echt van elkaar te onderscheiden).

Dit geeft dan ook gelijk het issue met normale LSD weer, de zegels zijn in werkelijkheid vrijwel altijd (veel) minder sterk dan door dealers wordt beweerd.

@snorlax fijn het dat zo goed is gegaan! LSD is toch leuk hè. :relaxed:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar daarvan zou ik willen zeggen: doe het alleen als je én goede vrienden hebt die even 2-5 dagen voor je gaan zorgen én je graag een life-changing experience wil hebben, want daarna schijn je nooit meer helemaal de oude te worden.

Dirkdirk

DF-koning
lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣

Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.

verwarrend.. maakt niet uit.. hoe dan ook geweldige anekdote.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:

Hahaha ja, ik word ook vaak een beetje moe van mezelf als ik weer eens loop te brabbelen dat zegels meestal lager gedoseerd zijn. De herhaling is misschien soms een beetje irritant, maar we bedoelen het goed, toch? :tongueout: Ik moet er niet aan denken om 200 ug 1p-LSD binnen te krijgen wanneer ik verwacht dat het een 100 ug-gevoel wordt. Dat is toch net wel even andere koek.

Maar ik vind dat jij dan altijd wel weer een goed punt hebt dat je het met 1p (en co) ook niet écht zeker weet. Maar de kans dat het klopt is wel groter dan bij LSD...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Tja ik vind die hele rc-scene nogal een scary bende en ik heb kennissen die nogal diep in de LSD-scene zitten dus voor mij is het omgekeerd :wink:

Laatst bewerkt:

GABAadvisor

Experimenterende gebruiker
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?

GABAadvisor

Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.

GABAadvisor

Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
Paddos heb ik gecombineerd met ghb vroeger, weet niet meer veel van. Ik ben goed getraind om hyperventilaties tegen te houden door gedachten en ademhaling. En ik wil maar een dosis van 40 ug ofzo om te proberen.

GABAadvisor

Neem geen LSD.... als je angstig bent dan kun je een erg traumatische ervaring krijgen.
Daarvan ben ik bewust en ben er ook bang voor. Maar ik wil niet langer weglopen en ik wil leren wie ik ben, en dat zou kunnen met lsd en ketamine. En heb zonodig benzos voor bad trip. 5x detox van GHB lach nu naar hallucinaties. 4x delerium, 1x psychose.

En de setting is gwoon woonkamer met 15 katten en mn moeder als trip sitter.

Mijn eerste en laatste keer xtc was toen ik 14 was, kreeg ook heel veel hallucinaties en ze waren grappig etc. Ja ben nu 29 en nog aan de SSRI.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?

GABAadvisor

Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
Ik heb 1 keer cold turkey GHB overleeft, en zeer waarschijnlijk zal ik terugblikken krijgen op alles. De benzo zal mij kalmeren dus een meer goed gestemde trip. En ookal heb ik dat op, ik heb nog veel schuld gevoelens en voel me waardeloos etc. Dus ik wil mijn demonen gaan bevechten.

GABAadvisor

Truffels heb ik wel eens op, alleen de muren en grond gingen golven verder niks. Heb wel harde hallucinaties gehad op mijn 1ste en laatste keer xtc toen ik 14 was.

Martinus

Wijs gebruiker
Op een normale dosis truffels gaat alles ademen, maar dat is in mijn mening waar het pas begint. Als alles adem dan heb ik nog totale controle over mezelf.

Er komt een punt waar dat veranderd. Ik denk als je 30% extra truffels neem vanaf de dosis dat de wereld begin te ademen.

Als ik dan met mijn ogen dicht denk komen er geen gedachtes meer maar beelden. En op een gegeven moment verdwaal ik in mijn eigen fantasie en kan ik mezelf niet meer sturen.

Alvast als ik het zou moeten beschrijven dan is dit het beste dat ik kan verzinnen.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker

Wiet roken tijdens het trippen is een van de veelvoorkomende redenen dat een trip van goed naar bad gaat.
Van alleen wiet roken heb ik toch wel flinke paniekaanvallen gehad terwijl ik nuchter helemaal niet angstig was.

Martinus

Wijs gebruiker
Wiet roken tijdens het trippen is een van de veelvoorkomende redenen dat een trip van goed naar bad gaat.
Van alleen wiet roken heb ik toch wel flinke paniekaanvallen gehad terwijl ik nuchter helemaal niet angstig was.

Ja, maar ik neem aan dat als je je angsten te lijf wil gaan dat je dan juist een angst trip wil of niet? Bij mij was mijn angsten ervaren in mn trip de motivatie om die angsten los te laten.

Ik heb nog nooit in mijn leven paniek ervaren. Wel doodsangst, maar dat is meer een flits. Dus misschien ben ik een slecht voorbeeld.

Bovenaan