eerste keer Cocaine snuiven

TomTom

Experimenterende gebruiker
De eerste keer dat ik gebruikte (14 jaar oud, ben nu 20 jaar oud) was omdat ik in de eerste plaats nieuwsgierig was maar ook omdat ik schijt had, ik woonde op straat en shit (sinds een tijdje niet meer, let's keep it that way). Wat was jullie motivatie om de eerste keer Coke/Harddrugs te nemen?

Don't confuse power with powder, the second will get you nowhere but the bottom...

L

Lid 3601

Gast
Ik was benieuwd en mijn vriendin had het binnen handbereik. Het is uiteindelijk een supergezellige avond geworden :)

El Retro

Wijs gebruiker
Nieuwsgierigheid en van kleins af aan al een fascinatie voor het spulletje. Ik vond het in films al vet als er "cocaine" het oo zo vieze woord - werd genoven, dusja, vandaar :).

Sniffie

Logisch gevolg in het altijd op zoek zijn naar nieuwe ervaringen en/of zaken die net op het randje zijn:

alcohol, wiet/stuff, xtc, coke, enz.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zat op het strand van Santorini met o.a. een dikke zwarte man met cowboyhoed uit Alabama. En die reisde de wereld rond, met zijn cowboyack met daarin wel twintig binnenzakken vol met de meest mysterieuze goedjes :sunglasses: Na een hoop filosofische gesprekken kwam de zon op, en liet hij me wat dingen zien. Ik twijfelde eerst nog, maar nam het later toch, omdat ik nieuwsgierig was. Daarbij voelde ik me daar nogal ver van de werkelijkheid afstaan, en was het sowieso al een soort spirituele ervaring. Die sos, (of misschien was t wel iets anders :grin: ) was echt geweldig, ik heb wel 10km over het strand hardgelopen, in een euforische stemming. :)

lj_bob

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Ik zat op het strand van Santorini met o.a. een dikke zwarte man met cowboyhoed uit Alabama.... Die sos, (of misschien was t wel iets anders :grin: ) was echt geweldig, ik heb wel 10km over het strand hardgelopen, in een euforische stemming. :)

Heb je zijn nummer? :hearteyes:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
De dealer bood ons een half grammetje aan voor €15 toen we pilletjes haalden :)

O ja dat was de rede, toen hadden jullie het al opgesnift en moesten we het weekend erna nieuwe halen :P Mooi was die tijd.... :hearteyes:

HDA

Bewuste gebruiker
voorgesteld door vrienden toen ik 24 was. Een jaar lang bijna elk weekend en nu niks meer.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Nieuwsgierigheid en van kleins af aan al een fascinatie voor het spulletje. Ik vond het in films al vet als er "cocaine" het oo zo vieze woord - werd genoven, dusja, vandaar :).

het fasineerde mij ook altijd al :)

cunt

Wijs gebruiker
ik vond het altijd al wel interessant in films. op een gegeven moment blowde ik dagelijks en was ik daar een beetje op uitgekeken. toen begon een vriend van me er opeens mee 1 weekendje, en vroeg of ik het ook 1x wou doen. ik was gelijk voor dus het weekend erop was het raak. diezelfde nacht volgde xtc en een paar maanden ghb en speed.

TomTom

Om een lang verhaal kort te maken, Cocaine laat je beter links liggen, en die kerel met ze soundclick-links; je music zuigt pik makker... Fuck You Homo...

xplusif

Nooit gedacht dat ik het zal gaan proberen.
Maar kon het makelijk krijgen bij een vriend van mij en ik was nogal nieuwschierig :beer:

Anne

Belezen gebruiker
nieuwsgierigheid was de grootste factor.
al van kinds af aan neig ik snel naar verslavingen en bewustzijnsveranderende midellen, en sos was dat éne dat ik altijd al wou doen
eerste keer was kut, slecht spul
tweede keer wow O.o nooit zoiets meegemaakt daarvoor!

TomTom

nieuwsgierigheid is dus de grootste factor... Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben?

zommes

Badass junkie
TomTom zei:
Om een lang verhaal kort te maken, Cocaine laat je beter links liggen, en die kerel met ze soundclick-links; je music zuigt pik makker... Fuck You Homo...

Wat is dit trouwens voor zielige en irrelevante reactie?

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
TomTom zei:
nieuwsgierigheid is dus de grootste factor... Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben?

Je leeft maar een keer.
En je moet niet alles geloven wat er gezegt word.
En er word altijd zo geheimzinnig over gedaan.
Was gewoon nieuwschierig wat het nou met je deed.

eerste keer in feite geen effect gehad - mss zwak gerief, op da moment nog ni echt in te schatten wegens ervaringtekort, lees zero ervaring - met den tijd de smaak te pakken gekregen en ja...laatste lijn 2min geleden nog genomen :)

TomTom zei:
Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben?

lol..hek ook altijd gezegd ze, maar soms overvalt t je gewoon en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon je grenzen verleggen en begrijpen hoe anderen zich erbij voelen - kwestie van ervaring op te doen (openminded) - en geraak je er sneller mee in contact dan je ooit zou gedacht hebben. Heb er nog geen second spijt van gehad :) wel is kwestie van karakter te hebben om enkel met mate te gebruiken en ervan te genieten en er geen misbruik van te maken, das de kunst kerel :sunglasses:

DjTrips

Bewuste gebruiker
Iedereen die coke gebruikt zegt dat het lekker is...
alle dope al geprobeerd
wou eens echt van de kaart zijn...
twas leuk, maar de gedachte om meer te halen zit veeeel langer in je kop dan dat korte gevoel van extase...

Frisko

Badass junkie
mijn motivatie????

FUCKING KINDERLIJKE ONWETENDHEID!!!!!

STOER WILLEN DOEN BIJ DE OUDERE MANNEN!!!!

krijg de laatste tijd meer en meer spijt/schuldgevoelens tegenover vanalles en iedereen!!!!
wou eerlijk gezegd dat ik er nooit mee begonnen was,maia spijt komt altijd na de zonde hé dus ik zal er mee moeten leren leven!!!!

tssss fucking KUTHOERETERINGKANKER-DRUGS!!!!!!!!!!

sorry hoor ma da moest ik ff kwijt!!!! :(

DjTrips

Bewuste gebruiker
het is aan de ene kant een verlossing, maar eens het uigewerkt is, ook eigelijk een verlossing, maar dan in een hele andere zin,

als ik het zou kunnen betalen zou ik het constant doen , maar ik kan het niet op legale manier betalen dus blijf ik er volledig (of probeer ik toch) af

El Retro

Wijs gebruiker
Frisko zei:
mijn motivatie????

FUCKING KINDERLIJKE ONWETENDHEID!!!!!

STOER WILLEN DOEN BIJ DE OUDERE MANNEN!!!!

krijg de laatste tijd meer en meer spijt/schuldgevoelens tegenover vanalles en iedereen!!!!
wou eerlijk gezegd dat ik er nooit mee begonnen was,maia spijt komt altijd na de zonde hé dus ik zal er mee moeten leren leven!!!!

tssss fucking KUTHOERETERINGKANKER-DRUGS!!!!!!!!!!

sorry hoor ma da moest ik ff kwijt!!!! :(

Amai ook een serieuze afkeer er van gekregen he?

Frisko

Badass junkie
van moment tot moment echt wel ja!!!!
doe al 6j niks anders als drugs pakken week in week uit...
kotsbeu maar toch ramverslaafd!!!! :rolleyes: :(

Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
Iedereen die coke gebruikt zegt dat het lekker is...
alle dope al geprobeerd
wou eens echt van de kaart zijn...
twas leuk, maar de gedachte om meer te halen zit veeeel langer in je kop dan dat korte gevoel van extase...

hoe bedoel je wou eens echt van de kaart zijn, van sos ben ik echt niet van de kaart hoor :confused:

Bovenaan