eerste keer Cocaine snuiven

Frisko

Badass junkie
AssieJ zei:
Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs
pas gij maar op gij!!!!!

speed is zeker zo erg als sossa qau verslaving!!!!!!
spiet is ook zeer gemeen :(

DjTrips

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
DjTrips zei:
Iedereen die coke gebruikt zegt dat het lekker is...
alle dope al geprobeerd
wou eens echt van de kaart zijn...
twas leuk, maar de gedachte om meer te halen zit veeeel langer in je kop dan dat korte gevoel van extase...

hoe bedoel je wou eens echt van de kaart zijn, van sos ben ik echt niet van de kaart hoor :confused:

dat wist ik vooraf niet, je denkt, voor die prijs moet je wel ferm tegen dek gaan...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Geen speed kunnen regelen en toen coke aangeboden gekregen...
Was zwaar dronken maar was 1 van et chilste wat ik ooit voelde (op de verdoofde tanden na), wist toen ook dat ik het nooit meer moest aanraken...

krissie

Newbie
ik heb laatst ook voor het eerst een lijntje sos genomen

had idd nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen
maar ja, nieuwsgierigheid wint het nogal vaak he..

anyways.. kan het kloppen dat ik er maar weinig van merkte.. qua rush betreffende dan
mijn neus en de achterkant van mijn mond voelde wel verdoofd aan en ik weet dat dat wel goed is..

Frisko zei:
AssieJ zei:
Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs
pas gij maar op gij!!!!!

speed is zeker zo erg als sossa qau verslaving!!!!!!
spiet is ook zeer gemeen :(

Dat heb ik al vaker gehoort en ik let ook zeker wel op...van mijn vriend heb ik ook gehoort over een verslaafde en zo wil ik dus zeker niet worden maar er zijn hier op dit forum tog ook genoeg mensen die niet verslaaft raken ik weet ook egt wel dat ik moet opletten en dat zal ik dus zeker doen :wink:

Yuppie 2 Waste

Experimenterende gebruiker
Ik zei altijd nee en blowde alleen maar, alleen die anderen bleven altijd langer in de nacht hangen dan ik(gek he).
en ik wou ook weleens proberen wat er dan zo lekker aan was

Leuke drug, als je goeie hebt, en jezelf qua gebruik in toom kan houden, ik ben en was altijd 1 vd weinige die op een gegeven moment stopte met snuiven en naar huis ging om een uurtje of 4-5.

Dat is ook wel nodig als de voorraden vlakbij zijn, anders blijf je doorgaan en ga je nooit meer naar huis. :mrgreen:

delilah

Newbie
Jeetje was 18 ofzo en zag een plastic zak met allemaal papiertjes op de achterbank staan in iemands auto.
Ik was nogal een provinciaaltje dus had niet door wat het was. Na vragen toch wel veel interesse en heb het geprobeerd....
Ik heb nooit meer diezelfde kick gevoelt. Zo helder...
Maar goed doe het nu misschien 3 a 4 x per jaar. Zo vind ik het ook prima.

Brucas

Newbie
Vrienden die het al eens geprobeerd hebben & zelf nieuwsgierig nr het effect ervan. & ik heb er ng nooit spijt vn gehad :grin:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Scarface

Nee hoor.. we gingen met zn alleen naar terschelling, en dr was sprake van groepsdruk en skeit hebben aan alles en geintresseerd zijn.. :beer:

NexxtGen

Belezen gebruiker
pure grenzeloosheid, ik was al zo van de kaart door pillen dat ik alles gebruikte wat me (toen gratis) werd aangeboden. Zoals jullie het lezen komt het een beetje stom van me over natuurlijk, maar als je gewoon gezellig zit te spacen bij een paar mensen die je ontmoet hebt in de discotheek en ze bieden je een paar punten aan, dan heb je gewoon schijt en dan doe je het. En een beetje groepsdruk natuurlijk, want je wilt niet als een sissy overkomen.

sannetjuh

Belezen gebruiker
Ankxx zei:
sannetjuh zei:
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
gelukt?

jaaa erg he..relatie met cokeverslaafde..dus ja..klein meisje erg beinvloedbaar da tegen haar vriendje op kijkt..
en uhh nee tuurlijk niet! abbortus late plegen..snap nog niet hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn..schaam me werkelijk dood!

Eckster C

Bewuste gebruiker
ik wou gewoon harder flashen dan wiet en ik wou dingen zien vervormen en toen ben ik zowat alles gaan proberen

14.00-21.00 Drank --> Dronken, misselijk gevoel.
22.00 Na een uur zoeken samen met een maatje een nakje gevonden bij iemand.
22.01 Nuchter als de tyfus :P
Dat was mijn 1e keer :P

Frey

Newbie
C

Ik zou ook wel graag eens cocaine gebruiken, maar ik wil absoluut niet slecht gaan. Wat kan ik best (niet) doen? En hoeveel zou ik max nemen?

Bovenaan