boels zei:ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...
is dit live dan
boels zei:ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...
melissa zei:boels zei:ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...
is dit live dan![]()

boels zei:melissa zei:boels zei:ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...
is dit live dan![]()
![]()
euhm .... euhm ....
![]()

melissa zei:weet je wat ik me altijd afvraag.......
als je amoniak bij je sos gooit komt t dan echt wel weer goed......
ik bedoel....
ik zat eens met een vriendin(niet doordenken)in een bubbelbad t was binnen behoorlijk vochtig en toen ik een lijn wou nemen was mijn sos verdwenen
door t vocht......
ik wil t toch een keertje ooit eens proberen al is t alleen om de kwaliteit te testen.......
en no worry mede dfers,ik heb alleens eerder gerookt(voor t geval dat ik daar comentaar over krijg :P )ik ben er niet in gebleven.....
volgens mij kan je er ook nog lekker van slapen.......toch![]()

melissa zei:boels zei:melissa zei:boels zei:ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...
is dit live dan![]()
![]()
euhm .... euhm ....
![]()
you....... lucky you![]()
![]()
![]()
melissa zei:gaat me dit ook lukken met een klein beetje sos(1 lijntje)om t te proberen.....
straks gooi ik der een halve gram op en dan verpruts ik de zooi![]()
Kim zei:Crack is wel met ammoniak
Base niet
@ meilissa: Nee je kan er niet van slapen je wordt er onrustig van
hoe doe je dat? gewoon sos op een lepel en ammoniak erbij? maar hoeveel precies per halve gram sos? en dan verhitten en wat moet je wegdoen, welke kleur heeft dat?Kim zei:Ah ja ik ken t ben ook veel dingen vergeten :P
zelf crack maken doe ik ook nog wel eens maar haal meestal gewoon directe
GabberSnoePie zei:Kim zei:Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor
en ik kan het weten
zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
NuEvenNiet zei:GabberSnoePie zei:Kim zei:Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor
en ik kan het weten
zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
Wil je weten hoe het voelt?.. Het voelt als een orgasme aleen dan 10 keer zo heftig.
Net iets TE lekker zeg maar....En veel te kort.
Je zal nooit met een verzadigd gevoel zitten en bent aleen maar op zoek naar MEER.
Geestverruimend is het niet, eerder geestvernauwend.
Doe het niet is mijn advies maar dat hebben ze tegen mij vroeger ook gezegd...
Kim
----------------------------------
Ja en de volgende dag zwart slijm ophoesten Sad been there done that
NuEvenNiet
----------------------------------
Inderdaad Kim.
Eigenlijk is alleen de eerste hijs heftig en rook je je daarna helemaal suf om hetzelfde effect te krijgen wat je toch niet meer krijgt......
Maar wel naar de dealer bijven hollen als een achterlijke oom dagobert..
Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
1. Koop shit
2. Rook de shit
3. sprokkel geld bij elkaar en haal meer
4. herhaal 1t/m 3 tot geld op is
5. word psychisch en zoek naar shit overal
6. val in een diepe crash
Miriam zei:Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
gewoon het bestegevoel ooit.naar darna ben je hooked dan heb je de onweerstaanbare drang naar meer en ren je naar de pinautomaat want 1 is niet genoeg maar 100 trekjes ooniet , dat weet elke basegebruiker toch steek je de pijp weer aan
![]()
Anders kick je ff een topic v/e jaar oud
1. Koop shit
2. Rook de shit
3. sprokkel geld bij elkaar en haal meer
4. herhaal 1t/m 3 tot geld op is
5. word psychisch en zoek naar shit overal
6. val in een diepe crash
heb heel wat uurtjes in mijn auto doorgebracht op een parkeeer plaats als een bezetenen die pijp krabben voor meer para als een gek hee auto ondersteboven en maar roken met die pijp alles ging er in wat ook maar een beetje leek op coke. of trillend wachtenop de dealr je doet allemaal e ik zou nu zo gaan uitkoken voor twee trekjes terwijlik weet wat erna gebeurd, maar o shit dat gevoekm dat gevoel al is t maar voor even
Evenals de mijneLion1973 zei:mijn raad is ; blijf er af. probeer gewoon te basen of te "chinezen", maar laat dat de eindhalte zijn.
heel verslavend en pokkeduur.
mijn gedacht![]()