Eerste keer crack.

boels

Belezen gebruiker
melissa zei:
weet je wat ik me altijd afvraag.......
als je amoniak bij je sos gooit komt t dan echt wel weer goed......
ik bedoel....
ik zat eens met een vriendin(niet doordenken :angry: )in een bubbelbad t was binnen behoorlijk vochtig en toen ik een lijn wou nemen was mijn sos verdwenen :cry: door t vocht......
ik wil t toch een keertje ooit eens proberen al is t alleen om de kwaliteit te testen.......
en no worry mede dfers,ik heb alleens eerder gerookt(voor t geval dat ik daar comentaar over krijg :P )ik ben er niet in gebleven.....
volgens mij kan je er ook nog lekker van slapen.......toch :confused:

volgens mij kwam da door de CO2 vorming van die bubbels,en omda dien coke te lang aan nen hogen temperatuur werd blootgesteld + da de lucht rond een broebelbad ok al vrij tot hard vochtig is, coke trekt vocht aan, alle tis mar ne gok é

en ja da komt wel goe door ammoniak der bij te doen, ale ok ni teveel derbij doen en ni te lang me een vlam eronder, anders verdampe de werkzame stoffe ja, (...) doet altij de vlam eronder tot het een klein beetje bubbelt...

en das inderdaad waar da ge de kwaliteit kunt teste door basevorm te make, als uwen base gelukt is der een trukske om te ongeveer te zien hoe puur da de coke is:

door gewoon een beetje base op een zilverpapiertje te legge en der een kleine vlam onder, hoe doorzichtiger en helder de base wordt, hoe beter de coke was/is

ik weet iemand waar de base gewoon verbrande en donkerbruin-zwart begon te zien, das een teken da der veel pep in zit

voila khop dak wa geholpe hem :wink:
:beer:

boels

Belezen gebruiker
melissa zei:
boels zei:
melissa zei:
boels zei:
ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...

is dit live dan :confused:

:flushed: :flushed: euhm .... euhm .... :mrgreen:

you....... lucky you :angry: :angry: :mrgreen:

is ni moeilijk ze, alleen het beste is da iemand da ge kent da al is gedaan heeft da ge is kunt zien, en derna kunde zelf beginne experimente en begint ge zelf door te hebbe wa goe is en ni

boels

Belezen gebruiker
ahja iet vergeten, als ge ammoniak echt weg wilt, kunde nog altij is extra "naspoele" me een klein beetje water

melissa

Wijs gebruiker
gaat me dit ook lukken met een klein beetje sos(1 lijntje)om t te proberen.....
straks gooi ik der een halve gram op en dan verpruts ik de zooi :mrgreen:

boels

Belezen gebruiker
melissa zei:
gaat me dit ook lukken met een klein beetje sos(1 lijntje)om t te proberen.....
straks gooi ik der een halve gram op en dan verpruts ik de zooi :mrgreen:

1 tot 2 lijnen moet goe lukke ja

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
boels zei:

voeg ammoniak toe

kort verhitten

haalt de klont eruit me een mes

giet de ammoniak weg

verhit nog eens, heel kort

haalt de klonter eruit

ZEER BELANGRIJK !!! droogt de klont goed af met papiere zakdoek/keukenrol/wc papier

en genieten van dien brok base :wink: :beer:

Ziet er maar ranzig uit...... :rolleyes:

Kim

Wijs gebruiker
Crack is wel met ammoniak
Base niet

@ meilissa: Nee je kan er niet van slapen je wordt er onrustig van

melissa

Wijs gebruiker
Kim zei:
Crack is wel met ammoniak
Base niet

@ meilissa: Nee je kan er niet van slapen je wordt er onrustig van

2 jaar geleden heb ik t weleens gedaan......maar volgens mij sliep ik er beter op dan op snuifcoke......
ik weet t niet meer zeker......
t enigste wat ik er nog van weet is dat mijn vriendin toen langskwam me verrot gescholden heeft en weer is gegaan.......
stom he.....de rest is vaag :confused:

Kim

Wijs gebruiker
Ah ja ik ken t ben ook veel dingen vergeten :P

zelf crack maken doe ik ook nog wel eens maar haal meestal gewoon directe

J0rrit

Badass junkie
Kim zei:
Ah ja ik ken t ben ook veel dingen vergeten :P

zelf crack maken doe ik ook nog wel eens maar haal meestal gewoon directe
hoe doe je dat? gewoon sos op een lepel en ammoniak erbij? maar hoeveel precies per halve gram sos? en dan verhitten en wat moet je wegdoen, welke kleur heeft dat?

karton

Experimenterende gebruiker
ik kuis mijne c altijd met amoniak.
wist eigenlijk niet dat je zo dan crack bekomt. maar ik zou toch alleszins nooit mijne c kuise met water. heb ik zelfs nog nooit gehoord tot nu.
en inderdaad. gekuiste c en dan roke is idd wel veel verslavender dan snuive. ik gebruik gewoon alles op wat ik dan ligge eb.
maar gelukkig ben ik niet zo rijk om der dan gelijk te gek in op te gaan. is em op, dan ga ik slape en volgende dag denk ik er al nimeer aan.

GabberSnoePie zei:
Kim zei:
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt

Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....

Wil je weten hoe het voelt?.. Het voelt als een orgasme aleen dan 10 keer zo heftig.
Net iets TE lekker zeg maar....En veel te kort.
Je zal nooit met een verzadigd gevoel zitten en bent aleen maar op zoek naar MEER.
Geestverruimend is het niet, eerder geestvernauwend.

Doe het niet is mijn advies maar dat hebben ze tegen mij vroeger ook gezegd...

Kim

Wijs gebruiker
NuEvenNiet zei:
GabberSnoePie zei:
Kim zei:
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt

Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....

Wil je weten hoe het voelt?.. Het voelt als een orgasme aleen dan 10 keer zo heftig.
Net iets TE lekker zeg maar....En veel te kort.
Je zal nooit met een verzadigd gevoel zitten en bent aleen maar op zoek naar MEER.
Geestverruimend is het niet, eerder geestvernauwend.

Doe het niet is mijn advies maar dat hebben ze tegen mij vroeger ook gezegd...

das ook de eerste paar x maar later heb je een hogere dosis nodig

Inderdaad Kim.
Eigenlijk is alleen de eerste hijs heftig en rook je je daarna helemaal suf om hetzelfde effect te krijgen wat je toch niet meer krijgt......
Maar wel naar de dealer bijven hollen als een achterlijke oom dagobert..

Kim

Wijs gebruiker
1. Koop shit

2. Rook de shit

3. sprokkel geld bij elkaar en haal meer

4. herhaal 1t/m 3 tot geld op is

5. word psychisch en zoek naar shit overal

6. val in een diepe crash

dan heb je ongeveer mijn dag indeling hoofdzakelijk
de rest is bij zaak

Hahahahahaha!!!!

Inderdaad! vooral nummer 5.
Vooral de lepel en het tapijt moeten het bij dit onderdeel ontgelden!
En de binnenkant van de pijp trouwens! (wat overigens nog heftiger is dan de shit zelf)

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Kim
----------------------------------
Ja en de volgende dag zwart slijm ophoesten Sad been there done that

Heb je het dan nóg niet gezien als je zwart slijm aan het ophoesten bent? Lijkt ook meer op stukken dode long uitbraken.

NuEvenNiet
----------------------------------
Inderdaad Kim.
Eigenlijk is alleen de eerste hijs heftig en rook je je daarna helemaal suf om hetzelfde effect te krijgen wat je toch niet meer krijgt......
Maar wel naar de dealer bijven hollen als een achterlijke oom dagobert..

Denk dat Oom Dagobert niet zoveel geld overheeft voor crack.

Kim

Wijs gebruiker
Nee das die troep die je based als je de pijp uit krabt vieze teerachtige substantie want als ik dat niet doe is dr niks aan de hand

Klopt! Fiado.
Is vaak lekkerder en nog beter dan de gewone shit.
Zwarte stukjes ophoesten zegt mij alleen niks... gelukkig nooit gehad.

Kim

Wijs gebruiker
fucking zooi ik wil niet meer maa riets in mij schreeuwt om een pijpje :angry:
morgen eindelijk mesdijnen om tgevoe, te verhewlepn bewrenz e

Miriam

Bewuste gebruiker
Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.

gewoon het bestegevoel ooit. :hearteyes: naar darna ben je hooked dan heb je de onweerstaanbare drang naar meer en ren je naar de pinautomaat want 1 is niet genoeg maar 100 trekjes ooniet , dat weet elke basegebruiker toch steek je de pijp weer aan :(

1. Koop shit

2. Rook de shit

heb heel wat uurtjes in mijn auto doorgebracht op een parkeeer plaats als een bezetenen die pijp krabben voor meer para als een gek hee auto ondersteboven en maar roken met die pijp alles ging er in wat ook maar een beetje leek op coke. of trillend wachtenop de dealr je doet allemaal e ik zou nu zo gaan uitkoken voor twee trekjes terwijlik weet wat erna gebeurd, maar o shit dat gevoekm dat gevoel al is t maar voor even

982

Bewuste gebruiker
Miriam zei:
Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.

gewoon het bestegevoel ooit. :hearteyes: naar darna ben je hooked dan heb je de onweerstaanbare drang naar meer en ren je naar de pinautomaat want 1 is niet genoeg maar 100 trekjes ooniet , dat weet elke basegebruiker toch steek je de pijp weer aan :(

Anders kick je ff een topic v/e jaar oud

1. Koop shit

2. Rook de shit

heb heel wat uurtjes in mijn auto doorgebracht op een parkeeer plaats als een bezetenen die pijp krabben voor meer para als een gek hee auto ondersteboven en maar roken met die pijp alles ging er in wat ook maar een beetje leek op coke. of trillend wachtenop de dealr je doet allemaal e ik zou nu zo gaan uitkoken voor twee trekjes terwijlik weet wat erna gebeurd, maar o shit dat gevoekm dat gevoel al is t maar voor even

vldkleine

Newbie
ik ben nieuw op dit forum
en ik vroeg me af hoe je crack moet maken met alleen maagzout en water plus coke

je kan tog een pan met water laten koken en een potje met de substantie erin in de pan leggen

maar ik weet je verhouding niet met maagzout en coke hopelijk dat iemand dat weet

Lion1973

Belezen gebruiker
mijn raad is ; blijf er af. probeer gewoon te basen of te "chinezen", maar laat dat de eindhalte zijn.

heel verslavend en pokkeduur.

mijn gedacht :wink:

Bovenaan