Eerste keer crack.

Lana

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Lana zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.

Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.

Basecoke is met meer water erbij gekookt en de vuile stoffen blijven in het water achter. Daardoor rook je schonere coke.
Vandaar ook de naam: freebase, free staat voor vrij van de overbodige stoffen. En base = basis. Dus de naam zegt het al.

En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

Maar voor de werking maakt het niks uit, allebei hetzelfde.
En het water, gaat maar om druppels. Want je kookt het op een lepel.

lol?

Trek je scheikundeboek maar weer open, freebase is de aanduiding van een stof als deze niet is op gelost in zout of zuur. Cocaïne HCl is cocaïne freebase opgelost in een zoutzuur.

Zonder die HCl is het niet eens snuifbaar, want het lost niet op in je bloed dan. Freebase zegt dus niets over de puurheid van een stof.

Daar heb jij dan een punt. Zo zal het dan officieel wel zijn.
Maar freebasecoke is wel degelijk puurder dus schoner dan crack en wordt daardoor zo genoemd. Daar kan ik ook niks aan doen.

Lana

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
Kim zei:
en rook je door een base pijp

en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt
2weken met 1 pijpje? wow verslijt wel snel dan! :openmouth:

Hoe kan dat dat jij maar 2 weken met een pijp doet Kim?
Je stopt er toch weer iedere keer nieuwe zeefjes in? Eet jij ze op? :P

Kim

Wijs gebruiker
Lana zei:
Mr.jiho zei:
Kim zei:
en rook je door een base pijp

en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt
2weken met 1 pijpje? wow verslijt wel snel dan! :openmouth:

Hoe kan dat dat jij maar 2 weken met een pijp doet Kim?
Je stopt er toch weer iedere keer nieuwe zeefjes in? Eet jij ze op? :P

Jawel maar die dingen raken verstopt op een gegeven moment :confused:

Bal0n

Badass junkie
Voor zover ik weet is er geen verschil in freebase en crach, behalve de vorm? En de manier van synthese is anders als ik Kim mag geloven :)

dopetester

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik al een tijdje coke,en af en toe base ik en ik maak die (basecoke of crack?)altijd zelf,is super simpel en iedereen kan het.Ik doe het met ammoniak.Is super lekker maar...superverslavend dus raad ik iedereen af om het dan ook maar één keer te proberen. Na je eerste trek van je pijpje heb je na 5 of 10 min. weer een onweerstaanbare drang naar nog een trek.enz...Dus... maar wie ben ik om te zeggen wat jullie moeten doen? :confused: :confused:
En Kim mss een kleine tip: kan je al je gebruikte en verstopte pijpjes even opsturen naar mij aub? Want je pijpje raakt natuurlijk verstopt door de gesmolten en niet verdampte coke die blijft hangen overal in het pijpje.
Dus even kuisen en peuteren met een naald en wie weet heb je weer een nieuwe gram en kan je weer opnieuw beginnen.(kleur van "coke" is dan meestal bruin door de helft verbrand geweest te zijn.Maar zeker minstens even lekker !!! :) :) :) )
Greetz.

Kim

Wijs gebruiker
Ja dat wist ik inderdaad al

als ik echt niks heb dan ga ik schrapen, geen fijn iets om te doen. en vaak zit ik ook de grond af te zoeken

suske

Newbie
dopetester zei:
Ik gebruik al een tijdje coke,en af en toe base ik en ik maak die (basecoke of crack?)altijd zelf,is super simpel en iedereen kan het.Ik doe het met ammoniak.Is super lekker maar...superverslavend dus raad ik iedereen af om het dan ook maar één keer te proberen. Na je eerste trek van je pijpje heb je na 5 of 10 min. weer een onweerstaanbare drang naar nog een trek.enz...Dus... maar wie ben ik om te zeggen wat jullie moeten doen? :confused: :confused:
En Kim mss een kleine tip: kan je al je gebruikte en verstopte pijpjes even opsturen naar mij aub? Want je pijpje raakt natuurlijk verstopt door de gesmolten en niet verdampte coke die blijft hangen overal in het pijpje.
Dus even kuisen en peuteren met een naald en wie weet heb je weer een nieuwe gram en kan je weer opnieuw beginnen.(kleur van "coke" is dan meestal bruin door de helft verbrand geweest te zijn.Maar zeker minstens even lekker !!! :) :) :) )
Greetz.
high dopetester
heb je nooit last van verbrande luchtpijp of slokdarm met die ammoniak?
en wanneer het pijpje dichtgaat, is je coke dan wel zuiver genoeg, is ie niet te veel versneden met soda e d ?

Kim

Wijs gebruiker
Wat je wel krijgt is dat je zwart slijm gaat op hoesten
tenminste na aardig wat er door heen te jagen heb ik nog wel eens dat ik een brok zwartslijm ophoest

als je basepijp verstopt rakt komt door dat je hem te hebt vaak gebruikt
Bij mij is die soms ook nog wel eens heet
Daarom gebruik ik geen glazen pijp meer die werden loei hee ten brande je lippen en klauwen op

J0rrit

Badass junkie
ff een vraag Kim, ik neem aan dat je allebei, dus crack en snuifcoke gedaan hebt. Maar geeft crack een heftiger gevoel dan snuifcoke? meer zo heftig als mdma bijv.?

Psilo

Bewuste gebruiker
Kim zei:
Wat je wel krijgt is dat je zwart slijm gaat op hoesten
tenminste na aardig wat er door heen te jagen heb ik nog wel eens dat ik een brok zwartslijm ophoest

als je basepijp verstopt rakt komt door dat je hem te hebt vaak gebruikt
Bij mij is die soms ook nog wel eens heet
Daarom gebruik ik geen glazen pijp meer die werden loei hee ten brande je lippen en klauwen op

Zwart slijm kan ook duiden op oud bloed.

Mac...

Badass junkie
DarkScope zei:
ff een vraag Kim, ik neem aan dat je allebei, dus crack en snuifcoke gedaan hebt. Maar geeft crack een heftiger gevoel dan snuifcoke? meer zo heftig als mdma bijv.?

Beetje rare vraag,
Als je van crack/base mega verslavingen kan oplopen en van snuiven niet, zal het zeker heel anders aanvoelen. En je vergelijking met MDMA, nja wil niet lullig doen, maar zoiets kun je toch echt niet vergelijken. Vind crack/base echt te leip, altijd al bij voorbaat afgezworden net zoals heroïne. Drugs moet recreatief blijven en dan moet je ook recreatieve drugs gebruiken en niet iets wat je leven compleet overhoop kan gooien.

Kim

Wijs gebruiker
DarkScope zei:

Ja crack is 100x beter dan snuif, das t hele probl;eem ook.

jaja

Bewuste gebruiker
Afgezien van die twee pakjes Lucky Strike vandaag ben ik gisteren definitief gestopt met roken.

magik

en nog wat samen koken
Ik heb het daarstraks voor de eerste keer gedaan. Heel ander gevoel dan coke, ik had maar weinig gedaan, maar de rush toen het opkwam was zaalig! Wel heel verslavend, want erna had ik redelijk fel zin in meer. Heb niet meer gedaan, en ik ga ook een tijdje wachten tot ik het nog eens doe.

J0rrit

Badass junkie
magik zei:
en nog wat samen koken
Ik heb het daarstraks voor de eerste keer gedaan. Heel ander gevoel dan coke, ik had maar weinig gedaan, maar de rush toen het opkwam was zaalig! Wel heel verslavend, want erna had ik redelijk fel zin in meer. Heb niet meer gedaan, en ik ga ook een tijdje wachten tot ik het nog eens doe.

stel ik heb 1 gram sos, hoeveel ammoniak zou daarbij moeten? gewoon de sos op een lepel, de ammoniak erbij? dan aansteker eronder of hoe werkt t?

zommes

Badass junkie
Je zit nu als het goed is achter een pc met internet.

Internet is een prachtig systeem waarop mensen informatie met elke kaar delen en opstellen voor de buitenwereld.

Dus zoekt en gij zult vinden.

magik

DarkScope zei:
magik zei:
en nog wat samen koken

stel ik heb 1 gram sos, hoeveel ammoniak zou daarbij moeten? gewoon de sos op een lepel, de ammoniak erbij? dan aansteker eronder of hoe werkt t?

Ja, zo werkt het. Tot je een bruinige substantie krijgt.

Florian01

Belezen gebruiker
magik zei:
DarkScope zei:
magik zei:
en nog wat samen koken

Ja, zo werkt het. Tot je een bruinige substantie krijgt.

mjah, eerst de lepel goed schoon maken, het liefts met alcohol doekjes
gewoon wat op een lepen, scheut amoniak erbij, dan aansteker erbij, blijven bewegen onder de lepel, niet dat het gaat koken.
op een moment smelt de coke in de amoniak dan wat er niet meesmelt kun je het beste weggooien, dat is geen coke, de coke drijft als een mooi vliesje boven op de amoniak, dan houd je met een boteram mes het vliesje vast en giet je de amoniak er af, dan kras je de rest van de lepel met je mes, en wat overblijf...

(Zo is het mij uitgelegt, dus leg geen schuld af bij mij als je nakkie is verkloot.)

berbe

Bewuste gebruiker
het is netzoals de drug waaruit het gemaakt word (sos)
gewoon kutspul
laat die stomme troep gewoon:confused:

boels

Belezen gebruiker
Anoniem zei:
zakkie zei:
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.

volgens mij ist toch omgekeerd ze, base mokte me ammoniak
en crack me maagzuur of een bijproduct zoals keukenzout (als der op de verpakking mor staa da der NaHCO3 (natriumbicarbonaat) in zit) het keukenzout zelf is volledig onschadelijk en lost op in het water

boels

Belezen gebruiker
Lana zei:
En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

klopt niet altij, da knetteren komt van de CO2 die in de crack zit omdat het juist wel met water moet gecleaned worden

boels

Belezen gebruiker

verdeel de coke in 2 delen

voeg 1 deel maagzout toe tussen de 2 delen coke

voeg flink wa water toe

dit kort verhitten

haal de klonters eruit me een mes

giet water weg

nog eens verhitten, heel kort

de klont eruit hale, en voila ge hebt crack

melissa

Wijs gebruiker
heb je ook de versie met amoniak(hoe heet t dan ook alweer eens?)
graag met foto"s.........
ik wil nu weleens zien hoe men dat doet..........
enne nee ik heb geen rare ideeen :)

boels

Belezen gebruiker
melissa zei:
heb je ook de versie met amoniak(hoe heet t dan ook alweer eens?)
graag met foto"s.........
ik wil nu weleens zien hoe men dat doet..........
enne nee ik heb geen rare ideeen :)

ja geen enkel probleem, mor is ni moelijk ze, is hetzelfde proces alleen met ammoniak en niet me maagzuur

boels

Belezen gebruiker

voeg ammoniak toe

kort verhitten

haalt de klont eruit me een mes

giet de ammoniak weg

verhit nog eens, heel kort

haalt de klonter eruit

ZEER BELANGRIJK !!! droogt de klont goed af met papiere zakdoek/keukenrol/wc papier

en genieten van dien brok base :wink: :beer:

boels

Belezen gebruiker
ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus...

melissa

Wijs gebruiker
weet je wat ik me altijd afvraag.......
als je amoniak bij je sos gooit komt t dan echt wel weer goed......
ik bedoel....
ik zat eens met een vriendin(niet doordenken :angry: )in een bubbelbad t was binnen behoorlijk vochtig en toen ik een lijn wou nemen was mijn sos verdwenen :cry: door t vocht......
ik wil t toch een keertje ooit eens proberen al is t alleen om de kwaliteit te testen.......
en no worry mede dfers,ik heb alleens eerder gerookt(voor t geval dat ik daar comentaar over krijg :P )ik ben er niet in gebleven.....
volgens mij kan je er ook nog lekker van slapen.......toch :confused:

Bovenaan