Als ik even een wat ouder topic uit het stof mag trekken...
Ik ben erg nieuwsgierig om het ook eens te proberen in een wat lagere dosis. Kun je ook zegels doormidden knippen mocht je iets hebben bemachtigd met een hogere dosis? Ik kan me voorstellen dat het spul niet helemaal egaal over de zegel verdeeld is namelijk.
Als ik het koop wil ik het ook testen natuurlijk, maar hoe koop je het eigenlijk? Is dat per zegel of per 10 of iets? En wat betaal je nou zo ongeveer voor een zegel? (weet niet of ik die vraag mag stellen maar ik wil ook niet in de maling genomen worden met de prijs natuurlijk, ik dacht aan iets van 5,- voor een zegel?)
Verder vraag ik me af hoe ik het allemaal moet voorbereiden. Ik wil niemand lastigvallen tijdens mijn trip, moet ik er dan een volledige dag op uittrekken of komt er een moment in je trip dat je weer een beetje kan functioneren en gerust naar huis kan terwijl je er nog een beetje in zit? Ik kan me herinneren dat ik op paddo's niet eens meer snapte hoe de stereo werkte... Beter ook in het weekend plannen lijkt me, als je maandag weer moet werken en je voelt je nog een beetje wazig....