eerste keer lsd, tips?

brahma

Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan deze zomer de eerste keer lsd te gaan doen maar ik ben een echte leek wat dat betreft. Ik heb wel ervaring met trippen maar tot nu toe alleen met truffels. Wil van tevoren ook nog een keer paddo's doen om iets heftigers te beleven zodat de overgang ietsjes minder gigantisch is. Maar ik zou graag jullie hulp vragen, waar moet ik op letten, waar en hoe laat ik mijn lsd testen, welke doseringen houd ik aan dat soort dingen. Alle random tipjes zijn ook welkom alvast bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hey!
Het aller aller aller belangrijkst is dat je er zin in hebt en er niet bang voor bent, je geest is een van de weinige dingen die een trip goed kan verpesten :wink: Als je bang bent of onzeker moet je het niet nemen..

Ik vond niet dat LSD heftiger was dan paddo's, vond paddo's qua mindfuck veel zwaarder.

Wat wel heel belangrijk is tegenwoordig, is dat je je LSD laat testen. Vroeger was het eigenlijk altijd wel goed, maar de laatste tijd zijn er vaker papertrips gevonden met andere stoffen erop.

Kijk even op http://www.drugs-test.nl waar bij jou in de buurt een testcentrum is.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik ben het met SmartieAndMe eens. LSD komt op mij een stuk meer "Relaxed" over, terwijl paddo's en truffels gepaard gaan met een stevige verwarring.

En inderdaad, om goede LSD te vinden zul je even goed moeten zoeken waarschijnlijk. Probeer ze via iemand te regelen waarvan je zeker weet dat hij/zij vaker tript op LSD, dan zal het vast wel goed komen.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Dernael. :stoned:

brahma

En qua dosering? Hoeveel microgram ongeveer? Ben redelijk gevoelig voor psychidelica heb ik gemerkt ben echt flink weg van 10 gram truffels

dernael

Bewuste gebruiker
De hoeveelheid Mics op je zegel weet je pas zeker wanneer je deze hebt laten testen. Maar mocht je dit niet kunnen doen, neem dan eerst de helft van de zegel, laat deze inwerken en beslis daarna of je de andere helft ook nog wilt nemen.

Bedenk hierbij wel dat je niet te lang moet wachten met bijnemen, want dan verleng je het huidige effect alleen.

Have fun!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
dernael zei:
De hoeveelheid Mics op je zegel weet je pas zeker wanneer je deze hebt laten testen. Maar mocht je dit niet kunnen doen, neem dan eerst de helft van de zegel, laat deze inwerken en beslis daarna of je de andere helft ook nog wilt nemen.

Mocht je het niet kunnen testen, neem dan niet! De laatste tijd zijn er vaker zegels gevonden met bijvoorbeeld 2-CB NBOMe. Als je LSD verwacht kan dit een vervelend effect hebben...

Ik zou aanraden 75 tot 125 ug voor een eerste keer als je ervaring hebt met andere tripmiddelen.

WeirdyBeardy

Als ik even een wat ouder topic uit het stof mag trekken...

Ik ben erg nieuwsgierig om het ook eens te proberen in een wat lagere dosis. Kun je ook zegels doormidden knippen mocht je iets hebben bemachtigd met een hogere dosis? Ik kan me voorstellen dat het spul niet helemaal egaal over de zegel verdeeld is namelijk.

Als ik het koop wil ik het ook testen natuurlijk, maar hoe koop je het eigenlijk? Is dat per zegel of per 10 of iets? En wat betaal je nou zo ongeveer voor een zegel? (weet niet of ik die vraag mag stellen maar ik wil ook niet in de maling genomen worden met de prijs natuurlijk, ik dacht aan iets van 5,- voor een zegel?)

Verder vraag ik me af hoe ik het allemaal moet voorbereiden. Ik wil niemand lastigvallen tijdens mijn trip, moet ik er dan een volledige dag op uittrekken of komt er een moment in je trip dat je weer een beetje kan functioneren en gerust naar huis kan terwijl je er nog een beetje in zit? Ik kan me herinneren dat ik op paddo's niet eens meer snapte hoe de stereo werkte... Beter ook in het weekend plannen lijkt me, als je maandag weer moet werken en je voelt je nog een beetje wazig.... :flushed:

WeirdyBeardy

Hmm ik had misschien beter eerst het handboek kunnen lezen :) Daar staan de meeste antwoorden op mijn vragen al in. Ben nog steeds wel benieuwd naar de prijs eigenlijk.

En een hele andere serieuze vraag: ik heb bepaalde medicijnen tegen Colitis Ulcerosa. Nu wordt er gesteld dat je beter geen paddo's/LSD/willekeurige andere drug kunt nemen als je medicijnen neemt. Maar ik baal daar natuurlijk een beetje van, dus ik vroeg me af of het te verifieren is of bepaalde medicijnen goed of slecht samenwerken? Het gaat om puri-nethol oftewel 6-Mercaptopurine of het bij de werkzame stof te houden. Het zorgt in ieder geval voor een wat lagere weerstand.

dernael

Bewuste gebruiker
Qua prijs moet je denken aan €5 tot €10 per zegel, vaker eerder richting de 5 dan 10.

Met je vraag over de combinatie met je medicijnen kan ik je helaas niet verder helpen, hopelijk weet een ander dit wel te beantwoorden, anders zou je het aan je arts kunnen vragen.

Groetjes,

Bovenaan