Eerste keer lsd - vraagje

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hoi hoi,

Vanavond ga ik voor het eerst LSD gebruiken. Alleen zat ik nog met een vraagje wat ik niet meteen vond met de zoekfunctie.

Vraag 1: Als je de eerste keer LSD gebruikt is het effect dan minder omdat je lichaam eraan moet wennen? Ik hoorde dit van een vriend van me, maar had het nog nooit ergens gelezen..

Vraag 2: Van het weekend gaan een paar vrienden van mij paddo's doen. Ik heb dit al paar keer gedaan, en hoef het niet persé van het weekend weer te doen. Maar stel ik zou ook meedoen, heb je kans dat ik dan anders op de paddo's reageer? (resistant, flashbacks etc)

Ik ben benieuwd.

Ellesdee

Badass junkie
vraag1
nee

vraag2
yep er is kruistolerantie...
je kan t beste 4 tot 14 dagen wachten voordat je weer lsd of paddo's gebruikt...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bedankt! nog 1-2 uur en dan ga ik een zegeltje nemen. Echt heel erg benieuwd!!

Jeller

Badass junkie
en wast leuk?

trouwens, ik voelde de dag na paddo's wel nog iets van LSD, dus kweet nog niet hoe het met die kruistolerantie zit hoor

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
trouwens, ik voelde de dag na paddo's wel nog iets van LSD, dus kweet nog niet hoe het met die kruistolerantie zit hoor

kruistollerantie is dikke zever :tongueout: ...

zelf heb ik al verschillende keren tijdens ardennenreizen paddos gedaan, volgende dag lsd enz. en steeds gevoeld...

heb zelfs een keer gehad dat ik de derde dag nog het hadrste tripte van de drie flashdagen...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
sjaartrol zei:
Jeller zei:

kruistollerantie is dikke zever :tongueout: ...

zelf heb ik al verschillende keren tijdens ardennenreizen paddos gedaan, volgende dag lsd enz. en steeds gevoeld...

heb zelfs een keer gehad dat ik de derde dag nog het hadrste tripte van de drie flashdagen...

gebruik eens google en kijk eens op verschillende experts sites :) :wave:

Jeller

Badass junkie
er is mss wel iets van tolerantie, maar de kruistolerantie op LSD na paddo's is echt niet zo groot als 2 dagen na elkaar lsd hoor

en daarbij als je toch wilt trippen dan neem je gewoon meer paddo's/LSD :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
gebruik eens google en kijk eens op verschillende experts sites :) :wave:

ik vertrouw eerder men eigen ondervinding dan een of andere "expert"site...

trippe zul je zowiezo, misschien de ene keer wat minder hard dan de andere keer, maar vergeet het maar dat je nix zal voelen van paddos als je de dag ervoor lsd hebt gedaan...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Dumpy zei:
Bedankt! nog 1-2 uur en dan ga ik een zegeltje nemen. Echt heel erg benieuwd!!

En? Hoe was het?

Viel een klein beetje tegen, eigenlijk best wel veel. Ik was best mindfucked, alice in wonderland was erg psychotisch (sowieso wel :P) maar er was heel weinig visueel. Denk dat het een te kleine dosering was. Krijg vrijdag weer LSD waarschijnlijk en dan van iemand van wie ik weet dat het betere kwaliteit is.

Bovenaan