ToInfinityAndBeyond
Newbie
Nou heb ik eindelijk eens de gelegenheid om rustig te gaan trippen blijk ik onverhoopt geen LSD te kunnen krijgen, c'est ca nadeel van de illegaliteit . Dan word het dus maar iets pseudolegaals via de smartshop maar ik ben daar een beetje huiverig voor: sowieso door de natuurlijke variatie binnen paddestoelen, je weet nooit precies hoeveel je doseert. Maar ook doordat je er er een beetje misselijk van kan worden, en ik kan nou zeggen dat ik wat dat te gaat niet echt een sterke maag bezit.
Ook spreekt men over dat het gevoel van euforie minder is bij shrooms.
Met dit alles meegenomen speelt er nu dus een beetje het gevoel van dat het een beetje afgezwakte variant is en dat ik beter kan wachten op de 'real deal' of zie ik dit nou verkeerd?
Zijn hier mensen die miss wat te delen hebben over het eerste paddenstoelen gebruiken?
Oh en als iemand nog in Rotterdam een goede smartshop weet aan te bevelen h oor ik het graag? Ik neem aan dat de kwaliteit van die toko's nogal kan wisselen net zoals als bij coffeeshops, en ik heb geen behoefte om champignons te kanen.
Ook spreekt men over dat het gevoel van euforie minder is bij shrooms.
Met dit alles meegenomen speelt er nu dus een beetje het gevoel van dat het een beetje afgezwakte variant is en dat ik beter kan wachten op de 'real deal' of zie ik dit nou verkeerd?
Zijn hier mensen die miss wat te delen hebben over het eerste paddenstoelen gebruiken?
Oh en als iemand nog in Rotterdam een goede smartshop weet aan te bevelen h oor ik het graag? Ik neem aan dat de kwaliteit van die toko's nogal kan wisselen net zoals als bij coffeeshops, en ik heb geen behoefte om champignons te kanen.
Ik heb ook meer behoefte dingen te doen tijdens lsd en bij paddestoelen gewoon in mijn zetel weg te spacen.
Misschien ga ik er wel heen