Eerste keer paddo's

despeeser

Newbie
Morgen eerste keer paddo's voor mij :grin: .
Wiet is een hele bekende van mij, XTC en cocaine zijn ook al gebruikt :rolleyes: .

Wat raden jullie mij aan om te kopen in de smartshop (ik laat het kopen, ben nog geen 18 ). Welke hoeveelheid schatten jullie in ik nodig te hebben om een goede trip te hebben (misschien is dit niet goed te zeggen?)

Ik ben 1.92 meter lang, weeg bijna 80 kilo.

Oja, de locatie: in een bos, waar we een tent opzetten

azgaza

Badass junkie
Met jouw lengte is er wel een kans dat een halve portie niet al te veel doet. Ik raad aan 2/3e portie mexicaanse, of misschien 3/4e portie. Mexicaanse zijn normaal gesproken de minst sterke soort. Je kan ook voor de zekerheid een extra portie kopen en meenemen zodat je na 2 uur in de trip (niet eerder!) bij kan pakken als je te weinig voelt. Als je die portie dan niet gebruikt kan je hem altijd drogen.

thor

Belezen gebruiker
Ik ben ook geen 18, krijg ze ook gewoon mee. En met jou gewicht, gewoon een hele portie :grin:

M00neY

Newbie
Aangezien het de eerste keer wordt dat je gaat trippen raad ik de Mexicaanse aan.
Deze paddestoel heeft voornamelijk effect op je lichaam, en omdat je het gevoel nog niet kent is het dan toch het verstandigst om daar mee te beginnen. Het effect is aanzienlijk milder dan bijvoorbeeld een Philosopher's Stone of een Hawaiian, shroomies die toch meer mentale uitwerking hebben.

Mijn eerste aanraking met paddo’s was een halve Mexicaanse. Eerst thee van gezet en toen de warme, slappe rest geconsumeerd. Het effect: een dromerig, dronkenachtig gevoel en een lachkick die zeker wel een uur aanhield. Bizar. Een erg plezante ervaring, maar zeker niet trippen.
Mijn eerste, volwaardige kijk in de psychedelische wereld, kwam pas de tweede keer, toen een hele portie Mexicaanse werd verorberd.

Voor een grappig, gekkig gevoel in je lichaam, en een kleine mentale verandering neem dan een halve portie. Als je het effect wil versterken, eet dan zoals azgaza adviseert na 2 uur nog wat.
Wil je gelijk het volle effect, dan neem je in een keer een hele portie (wat je overigens natuurlijk ook kunt aanvullen, mocht je dit wenselijk achten).

Nog even over je lichaam.
Ik ben zelf 1.98 en weeg ook rond de 80 kilo. Toch had ik na een halve portie een aardig effect en zorgde een hele portie voor een stevige paddotrip. Daarnaast heeft een vriend, die een stuk kleiner is dan ik en heel wat minder weegt, na een hele Mexicaanse nauwelijks wat gevoeld. Het effect op het lichaam kan dus verschillen. Toch denk ik dat je mentale toestand bepalend is, niet zozeer je lichaamsomvang.

Denk erover na, overleg met je vrienden wat zij precies verwachten en dan … genieten maar!

Veel plezier!

M00neY :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik weet wel dat bouw en lichaam wel iets van invloed hebben, want ik heb van 1/3 portie een redelijk visuele verwarrende trip en ik weeg maar 50 kg op 1.74m, terwijl een zwaardere kennis van mij altijd meer nodig heeft.

oollpp

Experimenterende gebruiker
ik geloof niet in half werk, hup alles erin :P

probleem is als je de helft neemt...en die andere helft dan? die kan je niet de volgende dag nemen want dat zal geen uitwerking hebben, tenmisnte niet zoveel...je hebt minstens 1 week tijd nodig voordat je lichaam het weer volledig accepteert.

neem alles in 1 keer (30gr vers) en dan weet je ook meteen of paddos iets voor je zijn of niet, let wel het is intenser dan xtc en al dat nutteloze andere zooi dat je hebt gebruikt :mrgreen:

bereid je eerst mentaal voor, leuke rustige muziek, leuke gedachtes, misschien zelfs mediteren voordat je het inneemt. heb een deken klaar en losse kleding dragen, ook een flesje water. zorg wel dat je op een plek bent waar je niet kan worden gestoord, niemand je kan horen en er geen scherpe objecten in de buurt zijn, ok?

als het je teveel wordt, eet veel suiker (geen chocolade doch) en drink veel water (heel veel suiker opgelost in water is het beste), dat verzwakt het binnen 10 minuten en daarna zal je alleen maar dalen :wave:

Xeno

Hallo lieve mensen.. :grin:

Morgen wordt voor mij en 5 andere vrienden (6 in totaal dus:confused:) de eerste keer dat we paddo's gaan nemen.
Ik heb op het forum al afgezocht naar meer informatie, en ik weet genoeg over drugs + de standaard info over paddo's. De meeste van ons hebben al wel ervaring met drugs (coke, speed, xtc, wiet hasj E.D.)
We dachten er aan om 3 porties, dus iedereen een halve portie te nemen.
Alleen wat voor kunnen we het beste nemen, de setting is perfect, op relaxte banken en mooi muziekje erbij (klinkt als de eerste keer sex..)
Iemand tips en adviezen (of noem ik nou 2 synoniemen)?

Bedankt

Groeten,

oollpp

xeno, paddos vindt ik zelf een meer persoonlijke ding....dus niet iets wat je met meerdere mensen moet nemen, liefst alleen. vooral de eerste keer, hoewel sommigen zullen zeggen dat je een sitter nodig hebt.

het is geen party drug waar je allemaal op kunt gaan lachen gieren en brullen. iedereen zal mekaar beinvloeden, of je het wil of niet. als 1 persoon iets verkeerds zegt of doet kan iedereen een bad trip krijgen namelijk, inclusief in het meest extreme geval ruzies en inmekaar slaan van vrienden, zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt :hearteyes:

anderen zullen het anders ervaren en juist het tegenovergestelde zeggen, dus schat het zelf maar in :wave:

edit: ik zie net dat je zegt dat ieder een halve portie zal nemen, nou dan zal het minder snel uit de hand lopen, jullie zullen niet de volledige werking ervaren dus de extreme gevallen dat ik boven beschrijf zal niet voorkomen.

despeeser

Newbie
Zo mensen, wat een informatie zeg!!
Hardstikke bedankt!

Hier schiet ik tenminste een heel hoop mee op.
Voor mij wordt het een hele mexicaan, wat ik koop.
Wat ik van plan ben is om eerst de helft op te eten, en na een uur of 2 de andere helft als ik de trip nog niet hevig genoeg vindt.

We gaan met z'n 5en, dus het wordt zeker lachen!!!
En er komt ook zeker een tripreport!!!

:wave: Nogmaals bedankt voor alle informatie!!!

Space-max

Newbie
despeeser zei:
Zo mensen, wat een informatie zeg!!
Hardstikke bedankt!

Hier schiet ik tenminste een heel hoop mee op.
Voor mij wordt het een hele mexicaan, wat ik koop.
Wat ik van plan ben is om eerst de helft op te eten, en na een uur of 2 de andere helft als ik de trip nog niet hevig genoeg vindt.

We gaan met z'n 5en, dus het wordt zeker lachen!!!
En er komt ook zeker een tripreport!!!

:wave: Nogmaals bedankt voor alle informatie!!!

Martin ik heb zin in morgen:grin:!

Pikachu

Wijs gebruiker
het is geen party drug waar je allemaal op kunt gaan lachen gieren en brullen.

Hmm met hawaiaanen heb ik dat juist wel altijd :P
Dan lig ik de gehele trip in een deuk, geen moment om serieus na te denken lol :hearteyes:

Xeno

Le moment supreme -

rond een uur of 8 gaan we los.
3 porties mexicanen voor 5 lui.

Ik vertel hoe het is gegaan!

despeeser

Newbie
Space-max zei:
Wat jammer he ''despeeser' dat we niet gingen trippen. :cry:

Jeetje...

Zaten we dan in het bos. Paddo's gehaald, 4 porties.
Ik een heel portie, jij een heel portie, en gekke A een portie.
HELEMAAL NIETS GEVOELD

geloof het of niet, wij zaten daar in het bos voor jan aap. De paddo's die wij hadden gekocht bleken dus geen werking te hebben!!! Naja, misschien dat het aan de smartshop ligt. We hadden namelijk gedroogde mexicaantjes gekocht.

despeeser

Newbie
Pikachu zei:
I'm telling you, mexicanen zuigen!

en wat zuigen ze zeg.

Ze waren gedroogd toen we ze kochten!! Ik dacht nog altijd dat gedroogde paddo's onder de opiumwet vielen :confused: ?

Maargoed, ontzettend jammer dat het niet werkte. Er komt 100% zeker een nieuw paddo avontuur 1 van dezer weken, maar dan verse, in een geseald bakje :hearteyes: .

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:

Wat een onzin, Mexicaanse paddo's werken gewoon goed hoor. Misschien werk jij niet helemaal goed dat je er nooit normaal van hebt getript :P. Ik lees dat je ze maar 1x geprobeerd hebt, dus je conclusie is nogal snel getrokken. En daarnaast, wil je soms beweren dat alle andere mensen die wel trippen op deze soort een of ander placebo-effect ondervinden?

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha nee hoor, het was ook meer mijn persoonlijke mening.

Maargoed, als de mexicanen het de eerste keer niet doen. Ben jij dan bereidt om een tweede keer 10-15 euro te betalen voor iets wat het de vorrige keer niet deed?

Anyway de andere soorten die ik gebruikt heb werkten wel allemaal dus denk ook niet dat het aan mij ligt :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Oke ik heb er geen problemen mee als mensen hun ervaringen delen maar ik vind wel dat mensen te vaak alleen maar uitgaan van hun eigen ervaring, die meestal beperkt is (dat is niet erg, maar je moet je daar wel van bewust zijn). Ik zie het ook gebeuren als het over LSA gaat, bijvoorbeeld: "Ik heb het genomen en het werkte niet dus is het troep." Dat is gewoon niet waar :)

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Haha nee hoor, het was ook meer mijn persoonlijke mening.

Maargoed, als de mexicanen het de eerste keer niet doen. Ben jij dan bereidt om een tweede keer 10-15 euro te betalen voor iets wat het de vorrige keer niet deed?

Anyway de andere soorten die ik gebruikt heb werkten wel allemaal dus denk ook niet dat het aan mij ligt :P

Bij mij werkten mexicaanse paddo's wel, maar ik vond ze toch weinig voorstellen vergeleken bij hawaiiaanse of equadoriaanse. Mexicaanse was gewoon wat patronen, kleuren, bewegingen en een licht vaag gevoel, maar geen diepe trip. Maar.. elke portie verschilt sowieso; en ik denk dat als je 2 porties neemt dat je het toch écht wel zal voelen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Kijk, ik heb hier ook tripreports gelezen van mexicaanse paddo's... Ik durf dus zeker niet te beweren dat het zowieso rotzooi is in algemene zin... Maar voor MIJ zijn ze dat (so far) wel...

Hoop t verklaard te hebben ^^

boterkoek17

Bewuste gebruiker
despeeser zei:
Pikachu zei:

en wat zuigen ze zeg.

Ze waren gedroogd toen we ze kochten!! Ik dacht nog altijd dat gedroogde paddo's onder de opiumwet vielen :confused: ?

Maargoed, ontzettend jammer dat het niet werkte. Er komt 100% zeker een nieuw paddo avontuur 1 van dezer weken, maar dan verse, in een geseald bakje :hearteyes: .

J e hebt gewoon slecht spul gehad van de smart. let goed op de hoedjes van de paddestoel, als deze al ver zijn geopend is ie vele malen minder potent. dichte hoedjes (bolvormig) zijn het meest potent.

oollpp

boterkoek17 zei:
J e hebt gewoon slecht spul gehad van de smart. let goed op de hoedjes van de paddestoel, als deze al ver zijn geopend is ie vele malen minder potent. dichte hoedjes (bolvormig) zijn het meest potent.

Niet helemaal waar. Je verwart de normale paddo's met zgn aborts (meest potente, omdat ze gewoon niet openen hoe dan ook), tis een lang verhaal dus ga ik het niet helemaal uittypen maar de normale paddo's zijn open net zo potent als de dichte normale totdat ze hun sporen beginnen verliezen en van kleur veranderen...wat later is dan wanneer ze openen.

Beste tijd om ze te plukken is juist net nadat ze geopend zijn, en die vliezen net gescheurd zijn.

Het feit dat shops ze bol/dicht oogsten is omdat ze geen sporen in hun substraat willen die ze meerdere malen gebruiken :wave:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
oollpp zei:
boterkoek17 zei:

Niet helemaal waar. Je verwart de normale paddo's met zgn aborts (meest potente, omdat ze gewoon niet openen hoe dan ook), tis een lang verhaal dus ga ik het niet helemaal uittypen maar de normale paddo's zijn open net zo potent als de dichte normale totdat ze hun sporen beginnen verliezen en van kleur veranderen...wat later is dan wanneer ze openen.

Beste tijd om ze te plukken is juist net nadat ze geopend zijn, en die vliezen net gescheurd zijn.

Het feit dat shops ze bol/dicht oogsten is omdat ze geen sporen in hun substraat willen die ze meerdere malen gebruiken :wave:

ik zeg: als ze al ver geopend zijn, zijn ze minder potent, niet wanneer ze net open zijn. dat kun je niet ontkennen denk ik.
maar je bent waarschijnlijk al een zeer ervaren kweker, die er meer van weet dan ik.

oollpp

Nee dat klopt boterkoek, als ze ver geopend zijn zijn ze iets minder potent per gram, maar je zei vele malen minder potent in je eerste post. Ook dat ze dicht het meest potent zijn terwijl ze met gebroken vliezen even potent en soms iets potenter zijn, vandaar.

Wat mieren--kerij van mij, maar ik ben voor precieze info als het om dit soort dingen komt :)

boterkoek17

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Ze waren gedroogd =(

So? als je iets verder leest dan je toetsenbord van je af staat, kom je erachter dat dit geen invloed mag hebben op de kwaliteit van de paddo's. no offence by the way, maar gedroogd kunnen ze net zo goed/slecht zijn als verse.

Bovenaan