Eerste keer truffels:) tips nodig

mevrouw

Newbie
Hee mensen!

Dit weekend met een maat experimenteren met truffels.
Nou heb ik zelf al wat opgezocht maar zou toch duidelijke antwoorden willen op mijn vragen :mrgreen:
Het is voor beide de eerste keer en zijn van plan wat te halen bij de lokale smartshop in arnhem.

Mijn eerste vraag is of het nou klopt dat suiker de trip verminderd, dus voel je je kut of ga je te hard en je neemt wat suiker dat het minder wordt. Klopt dit? Dus handig om wat druivensuiker mee te nemen?

Dan mijn tweede vraag, we zitten nog een beetje te twijfelen over de plek. We gaan het doen bij een klein dorpje. In eerste instantie zouden we het in het bos gaan doen maar nou hoorde ik later dat hier savonds wilde zwijnen en zwervers rondlopen. Niet echt handig dus. Nou is een tweede optie een soort van park/bos met een groot meer. Mij lijkt water niet handig? En binnen lijkt me trouwens ook niks. Een groot maisveld? Is dat handig?

Mijn derde en laatste vraag: Wat is jullie muziek voorkeur tijdens de trip?

Na het weekend zal ik als ik me nog wat kan herinneren (en nog leef) een triprepportje schrijven :sunglasses:

Doedels

persoon

Experimenterende gebruiker
Ik zelf vind het niet fijn om met nuchtere mensen in contact te komen wanneer ik truffels heb gebruikt.

Lag ik in de duinen in het gras naar de wolken te kijken, komt er opeens een man met een hond aanlopen. De hond pakte de mobiel van een vriend van mij in ze bek die daarna helemaal onder het slijm zat :P Maar het voelde gewoon heel raar die nuchtere man.

Ik doe het altijd in een rustige omgeving :)
Je zal niet zo snel denken om het water in te springen denk ik.

Tufnut

Badass junkie
Suiker zal je niet uit een badtrip halen, de gedachte dat een bad trip juist iets unieks is en dat je daarvan moet genieten zal beter werken.
Natuur is prima ook als dat aan het water is. je zult idd niet zo snel in het water springen hoor.
Qwa muziek moet je gewoon kiezen wat je altijd leuk vind. l heb ik er buiten nooit muziek bij gehad en heb ik dat ook niet direct bij gemist.

Veel plezier alvast!

Je hoeft niet zo bang te zijn voor truffels
wel moet ik zeggen dat ik toch wel een bodyload voelde en het vaak leek alsof men gedachtes onder druk stonden. Ook moet ik inderdaad zeggen niet teveel nuchtere mensen, nuchtere mensen begrijp je gewoon niet. Je gaat je dan vaak irriteren aan hun, wel moet ik ook even vlug zeggen dat ik echt het gevoel heb dat ik super dom word van truffels, alsof ik even een kleutertje ben in men gedachtes haha (:

verder gewoon ervan genieten en het op je af laten komen, ik heb inderdaad vaker gehoord iets met suiker maar volgensmij is dat alleen met andere middelen...

persoon

Experimenterende gebruiker
warhunternl zei:
Je hoeft niet zo bang te zijn voor truffels
wel moet ik zeggen dat ik toch wel een bodyload voelde en het vaak leek alsof men gedachtes onder druk stonden. Ook moet ik inderdaad zeggen niet teveel nuchtere mensen, nuchtere mensen begrijp je gewoon niet. Je gaat je dan vaak irriteren aan hun, wel moet ik ook even vlug zeggen dat ik echt het gevoel heb dat ik super dom word van truffels, alsof ik even een kleutertje ben in men gedachtes haha (:

verder gewoon ervan genieten en het op je af laten komen, ik heb inderdaad vaker gehoord iets met suiker maar volgensmij is dat alleen met andere middelen...
Een kleutertje dat alles opnieuw ontdekt :grin:

Bovenaan