Olijfboompje
Bewuste gebruiker
Heey mensjes,
vorige keer had ik vragen over mijn eerste keer XTC, wat overigens heel fijn is verlopen.
Nu heb ik een vraagje over truffels.
Toch wel erg nieuwsgierig geworden naar andere dingen en ik dacht laat ik gewoon even wat vraagjes erop uit knallen.
Volgende week ga ik naar een maat van mij die al eerder en veel vaker truffels en dergelijke heeft gebruik.
Hij is iemand met ervaring die met mij mijn eerste keer truffels ga doorbrengen.
Dit gebeurt bij hem thuis en waarschijnlijk buiten als we ons vervelen of iets dergelijks.
Mijn eerste truffels worden de volgende;
http://www.paddosmartshop.nl/index....hers-stones-truffels-sclerotia-mexiana-a.html
Nu denk ik dat ik aan zo'n 5 gram meer dan genoeg heb en dat ik dan al flink genoeg ga sinds ik geen ervaring heb met dit soort middelen.
Ik sta positief in het leven en heb geen psychoses, depressies of whatever.
Eerlijk gezegd heb ik er alle vertrouwen in dat het gaat goed gaat en als er iets zou gebeuren dat hij ingrijpt.
Nu is mijn vraag aan jullie;
Is dit een redelijke portie en bovendien veilige portie om mee te beginnen?
Mijn 2e vraag is;
Is de kans groot dat het fout gaat?
En de allerlaatste vraag is;
Is het een juiste setting?
Alvast bedankt!
vorige keer had ik vragen over mijn eerste keer XTC, wat overigens heel fijn is verlopen.
Nu heb ik een vraagje over truffels.
Toch wel erg nieuwsgierig geworden naar andere dingen en ik dacht laat ik gewoon even wat vraagjes erop uit knallen.
Volgende week ga ik naar een maat van mij die al eerder en veel vaker truffels en dergelijke heeft gebruik.
Hij is iemand met ervaring die met mij mijn eerste keer truffels ga doorbrengen.
Dit gebeurt bij hem thuis en waarschijnlijk buiten als we ons vervelen of iets dergelijks.
Mijn eerste truffels worden de volgende;
http://www.paddosmartshop.nl/index....hers-stones-truffels-sclerotia-mexiana-a.html
Nu denk ik dat ik aan zo'n 5 gram meer dan genoeg heb en dat ik dan al flink genoeg ga sinds ik geen ervaring heb met dit soort middelen.
Ik sta positief in het leven en heb geen psychoses, depressies of whatever.
Eerlijk gezegd heb ik er alle vertrouwen in dat het gaat goed gaat en als er iets zou gebeuren dat hij ingrijpt.
Nu is mijn vraag aan jullie;
Is dit een redelijke portie en bovendien veilige portie om mee te beginnen?
Mijn 2e vraag is;
Is de kans groot dat het fout gaat?
En de allerlaatste vraag is;
Is het een juiste setting?
Alvast bedankt!