Eerste keer truffels

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Heey mensjes,

vorige keer had ik vragen over mijn eerste keer XTC, wat overigens heel fijn is verlopen.
Nu heb ik een vraagje over truffels.
Toch wel erg nieuwsgierig geworden naar andere dingen en ik dacht laat ik gewoon even wat vraagjes erop uit knallen.

Volgende week ga ik naar een maat van mij die al eerder en veel vaker truffels en dergelijke heeft gebruik.
Hij is iemand met ervaring die met mij mijn eerste keer truffels ga doorbrengen.
Dit gebeurt bij hem thuis en waarschijnlijk buiten als we ons vervelen of iets dergelijks.
Mijn eerste truffels worden de volgende;

http://www.paddosmartshop.nl/index....hers-stones-truffels-sclerotia-mexiana-a.html

Nu denk ik dat ik aan zo'n 5 gram meer dan genoeg heb en dat ik dan al flink genoeg ga sinds ik geen ervaring heb met dit soort middelen.

Ik sta positief in het leven en heb geen psychoses, depressies of whatever.
Eerlijk gezegd heb ik er alle vertrouwen in dat het gaat goed gaat en als er iets zou gebeuren dat hij ingrijpt.
Nu is mijn vraag aan jullie;

Is dit een redelijke portie en bovendien veilige portie om mee te beginnen?

Mijn 2e vraag is;
Is de kans groot dat het fout gaat?

En de allerlaatste vraag is;
Is het een juiste setting?

Alvast bedankt!

KoxBox

Badass junkie
Ziet er allemaal goed uit. Maar je zal je niet vervelen hoor. :grin:

Er bestaat altijd een kans dat het fout gaat maar het is een goede setting, of je set goed is moet je zelf bepalen en met die dosering is de kans zeer klein zou ik zo zeggen.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik zou 10 gram doen, ik deed voor mn eerste keer 15 gram en dat was genoeg voor een lekkere trip. Als je te weinig doet is je eerste keer een beetje matig en dat zou zonde zijn.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Ziet er allemaal goed uit. Maar je zal je niet vervelen hoor. :grin:

Er bestaat altijd een kans dat het fout gaat maar het is een goede setting, of je set goed is moet je zelf bepalen en met die dosering is de kans zeer klein zou ik zo zeggen.
Ja dat zit wel goed :P
Ken mijzelf gelukkig wel een beetje.
Heb de nodige shit meegemaakt, maar daar wel vrede mee, dus als dat naar voren zou komen, zal het flink huilen worden, maar echt angstige dingen heb ik niet meegemaakt.
Dingen like moord of doodslag zeg maar.

Fijn om te horen dat het met deze dosering vrijwel niet fout kan gaan.

clockcable zei:
Ik zou 10 gram doen, ik deed voor mn eerste keer 15 gram en dat was genoeg voor een lekkere trip. Als je te weinig doet is je eerste keer een beetje matig en dat zou zonde zijn.

hmm, dat kijk ik even aan.
Ze raden namelijk idd een dosis van 5-10 gram aan voor beginnend gebruikers, maar sinds ik weinig tolerantie en ervaring heb zie ik een dosis van 10 gram niet zo zitten.

Maar kan je eventueel bijpakken als het desgewenste effect niet aanwezig is?

KoxBox

Badass junkie
Of je kan 7,5g nemen. Neem gewoon de dosis waar je je goed bij voelt, je kan inderdaad na een uurtje nog rustig wat meer nemen maar het zou kunnen dat je daar dan niet zo heel veel van zal voelen.

Je neemt beter een beetje te weinig dan te veel.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Of je kan 7,5g nemen. Neem gewoon de dosis waar je je goed bij voelt, je kan inderdaad na een uurtje nog rustig wat meer nemen maar het zou kunnen dat je daar dan niet zo heel veel van zal voelen.

Je neemt beter een beetje te weinig dan te veel.
Zo denk ik er ook over!
:grin:

clockcable

Bewuste gebruiker
Dat sowieso, beter te weinig dan teveel.
Ik at eerst 7,5 gram en durende de trip steeds een beetje bijnemen.

KoxBox

Badass junkie
clockcable zei:
Dat sowieso, beter te weinig dan teveel.
Ik at eerst 7,5 gram en durende de trip steeds een beetje bijnemen.
Na anderhalf uur? doet het niets meer aan de intensiteit van de trip normaal gezien. Let wel ik zeg NORMAAL GEZIEN, ik heb al anders gehoord ook. Maar meestal verlengt het alleen een beetje maar ga je niet harder.

clockcable

Bewuste gebruiker
Zou goed kunnen, ik nam de helft, en toen het begon te werken na een half uur had ik de andere helft in een halfuur opgegeten :grin:

Bovenaan