Eerste keer truffels

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Ha beste vrinden!

Ik ga binnekort voor de eerste keer truffels gebruiken, ik vraag me alleen af hoeveel ik dan zou moeten nemen voor een mooie trip. Ik heb al enige ervaring met andere drugs als lsd, xtc etc.

Gr,

Supermoendo :stoned:

Supermoendo

Sublimo zei:
Dat hang helemaal af van wat jij uit een trip wilt halen.

Ik wil dat mijn trip optimaal word, maar omdat het mijn eerste keer is weet ik niet echt wat ik moet verwachten. Ik verwacht mooie visuals, mooie kleuren etc. Gewoon lekker hard gaan :)

Moker

Bewuste gebruiker
aangezien je al ervaring hebt met andere tripmiddelen, zou ik gewoon met iets meer als een havle portie beginnen heb je er een goed gevoel bij neem je de rest ook in.

Supermoendo

Moker zei:
aangezien je al ervaring hebt met andere tripmiddelen, zou ik gewoon met iets meer als een havle portie beginnen heb je er een goed gevoel bij neem je de rest ook in.

Ok, dankje! Ik zal het laten horen hoe het was! Morgen is de dag :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Supermoendo zei:
Sublimo zei:

Ik wil dat mijn trip optimaal word, maar omdat het mijn eerste keer is weet ik niet echt wat ik moet verwachten. Ik verwacht mooie visuals, mooie kleuren etc. Gewoon lekker hard gaan :)

Heb je al een soort of merknaam van truffels op het oog ?

Supermoendo

Sublimo zei:
Supermoendo zei:
Sublimo zei:

Heb je al een soort of merknaam van truffels op het oog ?

De vriend die het gehaald heeft zegt dat het mexicaanse zijn (naam weet ik niet precies). Hij heeft voor met zn 3e 3 porties van 15 gram per portie gekocht.

Bovenaan