Eerste keer xtc niet wat ik verwachte

Vorige vrijdag had ik voor het eerst Xtc gebruikt. Nou ja ondertussen toen de pil nog moest inwerken heb ik zo'n 3-4 jointjes gerookt en het duurde enorm lang 1.5 uur-2 uur Voordat hij inwerkte maar ik had helemaal geen Love gevoel voelde me allen een beetje vrolijk allen een erg dikke praatkick ik wou wel met iedereen contact maken en men zicht was een beetje wazig maar veel meer was het ook niet Hoort dit zo? Edit: heb een halfje 120 mg genomen

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar die jointjes zouden een effect kunnen hebben gehad.
Verder zou het kunnen liggen aan de hoeveelheid mdma t.o.v. je gewicht, maaltijd van te voren, sfeer, setting, mindset etc.

Effecten lijken op de gewenste effecten maar dan in een milde vorm.

ik zelf denk ook dat het aan het vele blowen heeft gelegen veder heb ik die dag bijna Nixs gegeten maar denk niet dat het aan de mindset en zo heeft gelegen

UpndDown

Newbie
Probeer het volgende keer eens zonder te blowen.
T zou aan mij kunnen liggen maar zelf vind ik wiet altijd de stimulerende middelen (coke speed en mdma) erg afvlakken. Xtc zelf is leuk genoeg (en zeker de eerste keer) om alleen te gebruiken.
Zorg wel dat je aan de 3 maanden regel blijft houden, zo blijft het het t langst leuk!
Veel plezier :xtc:

Ik denk dat ik volgende keer ga wachten met blowen. en ikzelf denk dat het kwam omdat ik er erge hoge verwachtingen had het was een erg leuke en gezellige avond ook al overtrof het men verwachtingen niet

UpndDown

Newbie
Neophyte16 zei:
Ik denk dat ik volgende keer ga wachten met blowen. en ikzelf denk dat het kwam omdat ik er erge hoge verwachtingen had het was een erg leuke en gezellige avond ook al overtrof het men verwachtingen niet
Ik denk niet dat het aan je verwachtingen lag, ikzelf had ook hoge verwachtingen maar dit gevoel is niet met wiet en hasj te vergelijken, dit is echte shit :tearsofjoy: .
Probeer volgende keer je snoepjes te laten testen, zo weet je zeker dat je 't goede spul slikt ( lekker tegen de zenuwen misschien). Houd er rekening mee dat je genoeg drinkt, ookal voel je niks of nouwelijks iets van het effect.
Als je volgende keer zonder blowen doet en je pillen laat testen kan het bijna niet tegenvallen!
Have fun :)

Simba

Newbie
Of het blowen van invloed was weet ik niet, ik hou niet zo van blowen en xtc en doe het vaak pas als de xtc trip op zn toppunt is
Ik weet wel dat ik de eerste keer ook een pil van rond de 120 milligram had, een halve en ik ook een hele erge praatkick kreeg en het minder sterk was dan ik had verwacht.
De tweede keer daarentegen wauw ik ook een halve pil pakken, toen van van 180 mg, maar die brokkelde helemaal af in mijn mond waardoor het een hele werd. Ik als een idioot denkend dat ik wel wat ''gewend'' was en wist wat ik er van kon verwachten werd helemaal weggeblazen. Het was echt geweldig maar het overviel me nogal en de effecten waren sterk.
Zoals al is gezegd zeker weten de volgende keer laten testen en oppassen met hoeveel je neemt want ik heb vooral bij pillen dat ze soms echt gigantisch willen inklappen. Vooral ook oppassen dat je niet veel gaat bijnemen als het effect niet zo sterk is als verwacht, heb ooit es gedacht dat het echt slechte pillen waren en 3 of 4 keer een halve gepakt van 160 mg toen in een keer de hele zooi inklapte. Alles ging helemaal goed maar het is en blijft drugs en daar moet je altijd verstandig mee omgaan.

Daniel-slang

Experimenterende gebruiker
Ik begin zelf altijd met blowen al is de pil al ingeslagen, ik krijg dan een leukere space en het bespaard me een hoop extra vaagheid.
Misschien was 60mg te weinig voor jou?

wgsnoep

Newbie
Kan ik me heel goed voorstellen. Voor mij is het na de eerste keer telkens geweest dat ik pas in de lekkere high terecht kwam na de tweede halve genomen te hebben. De eerste halve brengt slechts de mood erin en laten me weten dat het eraan komt . (zweethanden, grote pupillen, hoge hartslag) daar naast gebruiken wij nooit pillen van dat mdma gehalte. Een halve is al gauw 100 mg dan. Al met al denk ik dus dat het komt door de kleine dosering.

Bovenaan