Of het blowen van invloed was weet ik niet, ik hou niet zo van blowen en xtc en doe het vaak pas als de xtc trip op zn toppunt is
Ik weet wel dat ik de eerste keer ook een pil van rond de 120 milligram had, een halve en ik ook een hele erge praatkick kreeg en het minder sterk was dan ik had verwacht.
De tweede keer daarentegen wauw ik ook een halve pil pakken, toen van van 180 mg, maar die brokkelde helemaal af in mijn mond waardoor het een hele werd. Ik als een idioot denkend dat ik wel wat ''gewend'' was en wist wat ik er van kon verwachten werd helemaal weggeblazen. Het was echt geweldig maar het overviel me nogal en de effecten waren sterk.
Zoals al is gezegd zeker weten de volgende keer laten testen en oppassen met hoeveel je neemt want ik heb vooral bij pillen dat ze soms echt gigantisch willen inklappen. Vooral ook oppassen dat je niet veel gaat bijnemen als het effect niet zo sterk is als verwacht, heb ooit es gedacht dat het echt slechte pillen waren en 3 of 4 keer een halve gepakt van 160 mg toen in een keer de hele zooi inklapte. Alles ging helemaal goed maar het is en blijft drugs en daar moet je altijd verstandig mee omgaan.