Eerste keer XTC overdoen

T-Bone

Experimenterende gebruiker
Toen ik mijn 1ste pilletje in mijn leven nam in een parkje met mijn vriend, was dit het meest geweldige gevoel dat ik ooit heb meegemaakt. Maar langs de andere kant heb ik wel een klein beetje spijt dat ik die moment niet heb laten wachten voor op een festival of dergelijke te gebruiken. Aangezien je de 1ste keer XTC nooit meer hetzelfde zal ervaren als de opeenvolgende keren. Als ik die misschien op Tomorrowland had genomen had dit nog beter geweest ? Wie weet... :hearteyes:

Nu is mijn vraag aan jullie, Zouden jullie je 1ste keer opnieuw doen voor op een ander moment/feesje of zijn jullie tevreden met hoe de 1ste keer is verlopen ? :grin: .. Ik heb alleszins wel een beetje spijt dat ik die 1ste keer niet heb beleefd op een festival. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ach ja.. Ik vond de eerste keer niet zo extreem veel beter als de andere keren. Het effect was precies hetzelfde, maar de verrassing was groter. Ik deed het de eerste keer op de Love Parade in Duitsland, jaren geleden. Had het net zo lief thuis op de bank gedaan :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Nou mijn eerste keer had ik heel weinig en heb ik er niet zoveel van gevoeld. Dus mijn allereerste keer tel ik niet. Mijn eerste echte keer was bij mij thuis met een geweldig meisje lekker thuis muziek dansen alles erop en er aan. Het was de beste keer tot nu toe en het was geweldig. Ik bedoel schuifelen op XTC het kan hoor.

TheStrip

Mijn eerste (echte) keer was wel op een festival, maar de muziek/het dansen is mij totaal ontglipt. Heb uren lang alleen maar (rondjes) gelopen omdat dat zo lekker voelde, en dat was voor in mijn beleving een heel avontuur. Een park was voor mij op dat moment een ideale uitkomst geweest :mrgreen: . Maar nee, je kan op zich wel gewoon zo goed voelen als de eerste keer (mits je tussen die keren genoeg tijd laat zitten!!), maar de beleving is waarschijnlijk nét iets minder omdat je torenhoge verwachtingen hebt en weet hoe het voelt. Maar ik ben er happy mee hoe het is gegaan, en ook hoe ik de keren daarna ervaren heb.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mijn eerste keer kickte het in bij me in de plaatselijke discotheek, heb er 2 uur lopen gek doen feesten en waus gaan tot ik naar buiten wilde wat gaan wausen in de stad en parkjes met vrienden dat beviel me meer en de wereld was mooi. Mijn verdere ervaringen bevinden zich op thuissetting en parkjes en bossen, af en toe festivallen maar daar lijkt het me te druk. Probeer verschillende settings es dan zal je zien wat je best bevalt.

Brullo

Newbie
Ik ben waarschijnlijk bij de zeldzame mensen veronderstel ik.
15 jaar geleden ben ik beginnen uitgaan en denk dat ik zo'n 5 jaar na elkaar elk weekend (achteraf gezien heel dom,ma soit...jong zijn he :rolleyes: ) XTC genomen heb...en elk weekend had ik hetzelfde goeie gevoel.

Daarna 8 jaar gestopt geweest met alles & een goeie 2 jaar geleden nog eens een pilletje genomen en da was precies hetzelfde gevoel dan vroeger....
Binnen een goei maand nog eens een stapje in de wereld zetten en ben 99 % zeker dat het trg hetzelfde gevoel zal zijn :)

MDMAmazing1

Aah de eerste keer... had iets van 80 mg genomen op een festival, just to be safe, was een heel klein pilletje, en kon niet geloven dat dat je zo geweldig liet voelen, jezus.. ik neem me woorden terug hor :tearsofjoy:

vanwyngarden

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer was bij een technofeest in een skatehal en het was de perfecte setting, zou het zeker niet op een andere plek willen overdoen.

Bovenaan