Toen ik mijn 1ste pilletje in mijn leven nam in een parkje met mijn vriend, was dit het meest geweldige gevoel dat ik ooit heb meegemaakt. Maar langs de andere kant heb ik wel een klein beetje spijt dat ik die moment niet heb laten wachten voor op een festival of dergelijke te gebruiken. Aangezien je de 1ste keer XTC nooit meer hetzelfde zal ervaren als de opeenvolgende keren. Als ik die misschien op Tomorrowland had genomen had dit nog beter geweest ? Wie weet...
Nu is mijn vraag aan jullie, Zouden jullie je 1ste keer opnieuw doen voor op een ander moment/feesje of zijn jullie tevreden met hoe de 1ste keer is verlopen ?
.. Ik heb alleszins wel een beetje spijt dat ik die 1ste keer niet heb beleefd op een festival. 
Nu is mijn vraag aan jullie, Zouden jullie je 1ste keer opnieuw doen voor op een ander moment/feesje of zijn jullie tevreden met hoe de 1ste keer is verlopen ?
. Maar nee, je kan op zich wel gewoon zo goed voelen als de eerste keer (mits je tussen die keren genoeg tijd laat zitten!!), maar de beleving is waarschijnlijk nét iets minder omdat je torenhoge verwachtingen hebt en weet hoe het voelt. Maar ik ben er happy mee hoe het is gegaan, en ook hoe ik de keren daarna ervaren heb.
) XTC genomen heb...en elk weekend had ik hetzelfde goeie gevoel.