Eerste keer

Mijn vriend en ik gaan voor de eerste keer aan de Atlantis truffels, ik heb al gelezen dat er een tipsitter bij moet zijn, dus die is er ook, maar ik kan nergens de goeie dosering krijgen qua hoeveelheid van de truffels, we hebben een bakje van 15 gram en zijn met z'n tweeen, iemand enig idee over de hoeveelheid gram van de dosering ?
en wat moet ik er precies van verwachten ?

reverb

Bewuste gebruiker
Je hebt 15 gr Atlantis voor twee personen. Dit is dus 7.5 gr pp, een bescheiden hoeveelheid, naar mijn mening. Maar goed, het is de eerste keer, dus zeer goed te doen. Voor een persoon, met ervarinbg, is 15 gr een goede trip.

Ik lees dit op magic-truffels:
http://www.magic-truffels.nl/informatie ... ering.html

Over de ervaring, geen idee hoe dit te omschrijven, magic-truffels verwoord dit goed:
http://www.magic-truffels.nl/informatie ... -trip.html

En anders, lees hier enkele triprapporten en je hebt een idee wat er kan gebeuren.

Hoe oud ben je? Wat is je ervaring met psychedelica?

dernael

Bewuste gebruiker
Voor een eerste keer is 7,5gram truffels best een leuke kennismaking, maar je moet er niet van verwachten dat je compleet uit je pan gaat er van.

ik zie de 15 gram verpakkingen als 1 portie, ik neem persoonlijk nooit minder dan dit, het liefst zelfs wat meer. Maar mijn lichaam is goed bestand tegen psychedelics en ik heb altijd wat meer nodig dan anderen.

Maar er zijn natuurlijk ook mensen die van een kleine dosis al heel erg hard gaan. Je zult zelf dus even moeten experimenteren met verschillende dosissen, zodat je jouw ideale dosis kan opzoeken.

Hopelijk heb je hier wat aan, mocht je nog vragen hebben, stel deze dan vooral! :wink:

Groeten,
Dernael. :stoned:

we hadden dus 30 gram met z'n 3e dus iedereen had uiteindelijk 10 gram ongeveer,
ik ben net 18 en dit is mijn eerste ervaring met psychedelica,

van die 10 gram was het een hele leuke ervaring, een vriend zn hoofd helemaal in andere kleurtjes zien, de muren die bewogen, (ik had zwarte vans aan) dus als ik liep voelde ik me machtig en een hele grote Mickey mouse, wat heel leuk was.

zeker een leuke ervaring!

greetzz DaProducahrr :)

reverb

Bewuste gebruiker
Goed om te horen en ook goed aangepakt.
De dosis (10gr) is zeker voor een eerste ervaring, precies goed. Je wordt niet omver geblazen.

:wave:

Bovenaan