Eerste x Paddo's

Mac...

Badass junkie
Door jullie word ik wel steeds nieuwsgieriger naar LSD, mss maar goed dat ik geen mensen om me heen heb om LSD mee te gaan gebruiken.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Nou vind ik niet grappig:P

Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat XTC helemaal niet zo onschuldig is terwijl veel (ex) vrienden dat doen. En dan Paddo's niet zoveel kwaad kunnen. Dat alcohol slechter is dan wiet. En misschien nu nog erbij dat LSD net zo weinig kwaad kan als paddo's? Dat wil ik nog steeds niet geloven eigenlijk. Heb verhalen gehoort van mensen die echt helemaal gek werden door de LSD en veel erger dan met paddo's.

Doe je best balon en overtuig me van het tegenovergestelde!

Kben geen balon, maar ik wil hierbij ff meededelen dat LSD wel veel in psychitrie werdt gebruikt. Na de 2e wereld oorlog waren veel mensen helemaal gek door wat ze meegemaakt hadden, hierbij werkte LSD voor ze om het te laten verwerken.

spacekonijn

Badass junkie
zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
zelfde geld voor paddos lsd etc , de meeste drugs eigenlijk

en ik ben dan wel geen ballon maar kan wel zweven

caravanbezoeker

Experimenterende gebruiker
nou wat ik dan weer weet over drugs en vroeger is dat speedachtige drugs
benzendrine amfetamine (schrijf ik het zo goed?) veelal gebruikt werd zowel in t leger om door te gaan, maar ook bijv. als je als journalist of zo een deadline had dan dan je gewoon wat van die benzo pilletjes kon je een nachie doortypen. Allemaal een beetje voor na en tijdens de 2e WO. OF van die lui die bij zon morsecode apparaat zaten of zo. En XTC werd voor langetijd door psychiaters gebruikt om hun patienten wat 'loslippeger' te maken tijdens de praatsessies. En XTC werd pas in de jaren 80 illegaal in nederland

mjah kon je het nu nog maar bij de apotheek halen :rolleyes:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik weet misschien ook wel een reden dat sommige mensen eraan kunnen onder door gaan. Omdat er geen keuring op het spul is... LSD: zit geen keuring op.. dus je kan altijd crap spul krijgen.. dus dit is voor mij wel iets waarmee ik op pas.

spacekonijn

Badass junkie
maar dr zijn genoeg mensen die BLIJ zijn als andere mensen LSD gaan nemen .
en het kost volgens mij helemaal niks om te maken dus goeie lsd zul je altijd wel houden

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:

huh heb ik daar wat over gezegd in deze topic? :P

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:

vaag :confused:

ik zoek nu terug in topic en kan jou post en mijn post allebij niet vinden :confused:
als ik het me goed herriner zei je iets dat xtc ( wat veel ex vrienden van je nu doen) slecht is :flushed: :rolleyes:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
ik wil binnenkort ook is paddo's gaan proberen, heeft iemand tips om het goed te laten verlopen en welke paddo's je moet hebben ??
:mrgreen: thnx alvast

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Neem niet meteen een grote portie; wacht even af hoe je erop reageert. Zorg dat er iemand in de buurt is of te bereiken is voor het geval er iets misgaat. Drink water anders krijg je misschien net als ik last van hoofdpijn na afloop. Zoek alvast wat relaxte muziek uit.

Enneh qua soort weet ik het niet. Ik heb alleen Mexicaanse geprobeerd.

En oja je kunt in het begin misselijk worden. De misselijkheid kun je verminderen door vantevoren (vanaf de avond ervoor ofzo) te vasten of alleen groente en fruit te eten totdat je de paddestoelen gaat gebruiken.

Chimera

Bewuste gebruiker
Paddo's is de enige drug die ik al jaaaren wil doen, naast blowen
toendertijd. Lijkt me nog steeds erg boeiend om eens mee te maken,
snap ook niet zo goed dat ik het nog steeds niet heb gehad..

Maar hier staat iig wat nuttige info
Aangezien ik nu in big city den haag woon, ken ik er ook een stuk
makkelijker aan komen.. dan dus het eerdere gehucht hoogeveen..

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:

ik zoek nu terug in topic en kan jou post en mijn post allebij niet vinden :confused:
als ik het me goed herriner zei je iets dat xtc ( wat veel ex vrienden van je nu doen) slecht is :flushed: :rolleyes:

haha vaag dat wij het niet kunnen vinden en sweet shadow wel :confused:

Maarja kan zoiets zeker gezegd hebben! Ook na 1 keer XTC gebruiken kan er al blijvende schade zijn in de hersenen!

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:

Maarja kan zoiets zeker gezegd hebben! Ook na 1 keer XTC gebruiken kan er al blijvende schade zijn in de hersenen!

Oh? bron?

Kleine_Tripster

Ik heb 2x paddo's gehad, en de 1e keer werd ik alleen een beetje lijp en voelde me vreemd maar ging verder niet echt dingen zien.. De 2e keer heb ik uren achter elkaar zitten te lachen en zag alles er heel vreemd en groot uit en begon te bewegen.. Ik weet nog dat ik niet naar de wc durfde (zat in een kroegje) want die vond ik eng.. Later bij mn vriend thuis.. alles zag er ook wel wat vreemd uit maar heb verder niet echt bepaalde dingen gezien ofzo.. Nouja, misschien verwachtte ik er ook wel te veel van..

Kleine_Tripster

Jaaaaaa je voelt je zeker heel anders.. Best vreemd opzich maar wel kicken.. En ik vond alles er gewoon wel ''grappig'' uitzien, vandaar dat ik zo veel moest lachen..

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
spacekonijn zei:

Oh? bron?

naja heb het wel vaker gelezen...

http://www.drugsrotterdam.nl/index2.htm

Hier laatst nog...

kan het alleen niet meer terug vinden en deze site staat ook wel vrij negatief tegen over drugs volgens mij...

spacekonijn

Badass junkie
ja ok maar als je zinnen zegt als

xtc gebruik KAN al blijvende schadelijke gevolgen voor de hersenen hebben

dan kan je het woordje xtc ook wel omruilen met welk ander middel dan ook

Bollie

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Mwah, met LSD is de kans wel stukken kleiner dat je een bad trip krijgt (mentaal is het veul minder zwaar). Alleen LSD duurt wel 8 - 10 uur, en paddo's 4 - 6. Daar moet je zelf je conclusies maar uit trekken :).

LSD duurt tussen de 12 en 24 uur btw...

michielxboxer

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Ik kan me niet voorstellen dat die jongens die van een flat zijn gesprongen voor hun LSD gebruik al niet suicidale gedachten hadden, of iets in die richting. En daarnaast, paddo's zijn veel heviger voor je geest, de kans dat je van een flat afsprignt is net zo groot bij shrooms als bij LSD.

En die flashbacks, een vriendin van mij heeft alleen paddo's gedaan en heeft soms flashbacks (1x in de maand ofzo). Ik heb zowel LSD als paddo's vrij vaak gedaan, en heb helemaal nergens last van. Het ligt geheel aan de persoon.

Maar, als jij sceptisch tegenover LSD staat, moet je het natuurlijk niet doen, dat is vragen om problemen :).

ze sprongen niet van de flat door de drug, met behulp van de drug sprongen ze van de flat. Het zat al in ze, de drug heeft dat alleen naar boven gebracht denkik.

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
ja ok maar als je zinnen zegt als

xtc gebruik KAN al blijvende schadelijke gevolgen voor de hersenen hebben

dan kan je het woordje xtc ook wel omruilen met welk ander middel dan ook

mmm... Naja vooruit om jullie een lol te doen stem ik daar maar mee in :wink:

Bovenaan