SpacingBen zei:Nou vind ik niet grappig:P
Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat XTC helemaal niet zo onschuldig is terwijl veel (ex) vrienden dat doen. En dan Paddo's niet zoveel kwaad kunnen. Dat alcohol slechter is dan wiet. En misschien nu nog erbij dat LSD net zo weinig kwaad kan als paddo's? Dat wil ik nog steeds niet geloven eigenlijk. Heb verhalen gehoort van mensen die echt helemaal gek werden door de LSD en veel erger dan met paddo's.
Doe je best balon en overtuig me van het tegenovergestelde!

spacekonijn zei:zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
zelfde geld voor paddos lsd etc , de meeste drugs eigenlijk
en ik ben dan wel geen ballon maar kan wel zweven
SpacingBen zei:spacekonijn zei:zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
huh heb ik daar wat over gezegd in deze topic? :P

thnx alvast
spacekonijn zei:SpacingBen zei:spacekonijn zei:zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
vaag![]()
ik zoek nu terug in topic en kan jou post en mijn post allebij niet vinden
als ik het me goed herriner zei je iets dat xtc ( wat veel ex vrienden van je nu doen) slecht is![]()
![]()
SpacingBen zei:spacekonijn zei:SpacingBen zei:spacekonijn zei:zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
vaag![]()
als ik het me goed herriner zei je iets dat xtc ( wat veel ex vrienden van je nu doen) slecht is![]()
![]()
haha vaag dat wij het niet kunnen vinden en sweet shadow wel
Maarja kan zoiets zeker gezegd hebben! Ook na 1 keer XTC gebruiken kan er al blijvende schade zijn in de hersenen!
Bal0n zei:SpacingBen zei:spacekonijn zei:SpacingBen zei:spacekonijn zei:zo ernstig is xtc nou ook weer niet als je er verstandig mee omgaat ben.
vaag![]()
![]()
haha vaag dat wij het niet kunnen vinden en sweet shadow wel
Maarja kan zoiets zeker gezegd hebben! Ook na 1 keer XTC gebruiken kan er al blijvende schade zijn in de hersenen!
Oh? bron?
Bal0n zei:Mwah, met LSD is de kans wel stukken kleiner dat je een bad trip krijgt (mentaal is het veul minder zwaar). Alleen LSD duurt wel 8 - 10 uur, en paddo's 4 - 6. Daar moet je zelf je conclusies maar uit trekken.
Bal0n zei:Ik kan me niet voorstellen dat die jongens die van een flat zijn gesprongen voor hun LSD gebruik al niet suicidale gedachten hadden, of iets in die richting. En daarnaast, paddo's zijn veel heviger voor je geest, de kans dat je van een flat afsprignt is net zo groot bij shrooms als bij LSD.
En die flashbacks, een vriendin van mij heeft alleen paddo's gedaan en heeft soms flashbacks (1x in de maand ofzo). Ik heb zowel LSD als paddo's vrij vaak gedaan, en heb helemaal nergens last van. Het ligt geheel aan de persoon.
Maar, als jij sceptisch tegenover LSD staat, moet je het natuurlijk niet doen, dat is vragen om problemen.
spacekonijn zei:ja ok maar als je zinnen zegt als
xtc gebruik KAN al blijvende schadelijke gevolgen voor de hersenen hebben
dan kan je het woordje xtc ook wel omruilen met welk ander middel dan ook