Er was eens een microgolf/magnetron alleen...

maxrelax07

Belezen gebruiker
Kan ik een Weed gerecht maken met uitsluitend de microgolf :) ???
IK had gedacht da chocolade te smelten was (om dan wat Weed in te smijten)...

:mrgreen:

maxrelax07

Belezen gebruiker
Juist even bakken met baard gecheckt.
Kan ik gewoon chocolade en boter smelten, daarna de Wiet erbij, weer nog wat laten smelten in de microgolf(/magnetron in Nederland???)

En dan in de diepvries laten stollen..

Deze chocolade is chill :hearteyes: (pure 50 - 70 % cacao)

minamo

Bewuste gebruiker
ik vroeg me al af wat een microgolf was ^^

en volgens mij moet het wel lukken, als je onder de 200 graden blijft.

(THC verdampt dan)

exact

Belezen gebruiker
normaal kan je een "microgolf" wel instellen op een temperatuur, mja ik ben ook maar onder invloed :rolleyes: :P

:wave:

Sithis

Newbie
Wat voor ''Microgolf'' (vindt het best een leuk woord :P ) heb je dan? een digitale of analoog (analoog= met draai knoppe etc)

Suntablet

Bewuste gebruiker
mja, er is een microgolf en er is een microgolfoven (België)
microgolfoven zit ook een oven in en daar kan je zeker de temperatuur instellen, nu nog weten welke van de 2 je hebt :grin:

en niets mis met het woord microgolf btw, in het engels is het toch ook microwave? :P

Sithis

Newbie
Suntablet zei:
microgolfoven zit ook een oven in en daar kan je zeker de temperatuur instellen, nu nog weten welke van de 2 je hebt :grin:

en niets mis met het woord microgolf btw, in het engels is het toch ook microwave? :P
Wil nog niet zeggen dat je altijd alles maar letterlijk moet vertalen he.. :)

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Sithis zei:
Suntablet zei:

Wil nog niet zeggen dat je altijd alles maar letterlijk moet vertalen he.. :)

Microgolfoven, niets mis met dat woord. Microgolf werkt toch op Watt d8 ik? Wordt dus gebruikt om kant en klaar maaltijden te bereiden in 3 min ofzo..

:stoned:

Chocolade in de magnetron. Niet echt een tof idee. Ik had hetzelfde idee als u, en toen ik knetter buiten een dikke joint zat te roken, kwam ik erachter dat er een vrij grote rookontwikkeling plaatsvond. Dit alles gebeurde in mijn ouderlijk huis.
Wat zou er eigenlijk gebeuren met wiet in de magnetron? :grin: :openmouth: :grin:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Laag wattage, bij blijven, korte intervallen, dan kan je zeker weten goed chocola smelten in een magnetron. Ik vind het wel een beetje nutteloos gedoe hier btw, je kan ook gewoon experimenteren :wink:

Bovenaan