1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergste withdrawal

Discussie in 'Verslaving' gestart door Tevil19, 24 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. blue eyes

blue eyes Experimenterende gebruiker

de combinatie van de ontwenning van speed en benzo's samen.

Achteraf gezien had ik veel beter eerst de speed ontwenning gedaan en nog een klein beetje de benzo's laten doorlopen.

Maar doordat de twee verslavingen hand in hand gingen bij mij... om de sufheid te bestrijden nam ik s'morgens pep en om dan weer neer te gaan nam ik benzo's.Dus moest ik in mijn geval beiden wel te samen kicken.

Maar helaas, heb mezelf de hel laten zien zo.:dizzy:

De ontwensymptomen van beiden drugssoorten versterkten elkaar precies in het kwadraat.
    Het angstige en de typische schuldgevoelens van de speedontwenning ( en die soms ook al in hevige speedkaters aanwezig zijn ) werden enorm opgeblazen door de benzo's.

Had bijna elk symptoom van de benzo withdrawal die hier opgetekend staat.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine_withdrawal_syndrome

nu bijna twee jaar later heb ik geen zucht meer naar speed maar zeker wel soms naar benzo's.
    Heb eigenlijk nooit nuchter zucht gehad naar speed enkel door de benzodiazepines kreeg ik trek daarin.
    Denk dat opiaten en benzodiazepines van de verschrikkelijkste ontwenningen zijn die een mens kan doorspartelen.

2. Lias

Lias Experimenterende gebruiker

Geen last van de klachten waarvoor je het gebruikte?
    Meestal komen de klachten terug waarvoor je benzo's/antipsychotica ect gebruikte.. daarom is het moeilijk om te stoppen.

Jmths vindt dit leuk.
  3. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Beetje subjectief wellicht maar ik waag een poging voor makkelijk vermaak.

GHB (persoonlijk niet veel ervaring mee) > Baclofen > Phenibut > Flubromazolam > Clonazolam > Flunitrazolam > Benzodiazepines algemeen > Alcohol > Heroïne / Fentanyl (analogen) / Opioiden > Psychedelica > Dissociatieven.

Waar de laatste twee dan vooral gerelateerd zijn aan fysieke en/of mentale uitputting.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Lias
    Nee, ik had mn problemen weer onder controle gekregen dus niet meer nodig. Ik ben er wel een paar dagen flink chagrijnig van geweest, dat dan weer wel.

5. Justme83

Justme83 Bewuste gebruiker

Van school!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...