Ervaringen met hallucinaties?

*Schizophrenic*

Experimenterende gebruiker
Psychoactieven, dan denk je waarschijnlijk aan baby's die op het plafond kruipen, oranje olifanten en dingen horen die er niet zijn.

- Peyote geeft een leuk gevoel na twee uur, iets intensere kleuren en daarna een energiek gevoel.

- Baby woodrose is een prachtige plant, maar het effect na het consumeren van de zaden is een beetje 'downtown Bangkok - style' -->
:kots:

- Magic mushrooms kun je kweken en is een fijne hobby, maar ik ben me nu aan het bezinnen of het een goed idee is om er visuals van te krijgen ?

Dagelijks ga ik winkelen in de exotische buurt en heb het even gevraagd aan een ervaren Indonesiër wat hij voelt na het eten van magic mushrooms. Antwoord: ziek gewoon.

Kortom:
Is er iemand die ooit hallucinaties heeft ervaren, zonder er misselijk van te worden ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Absoluut. Met paddo's heb ik wel echt hele heftige hallucinaties gehad maar ben nooit misselijk geworden van die hallucinaties. Wel van de paddo's in mijn maag maar dat is puur irritatie van de maag.

*Schizophrenic*

Bedankt voor de suggestie, lijkt me inderdaad leuk om te doen op een vrolijke zonnige dag.
Wat zijn de favorieten ? P. mexicana lijkt me lekker chill maar er is erg veel keuze. Een beetje zoals smarties :)

Nog een vraagje: kan ik paddo's in ethanol bewaren om schimmelvorming te voorkomen ?

*Schizophrenic*

Met welke drugs heb je al ervaring?
Poppers, benzo's, amfetamine, morfine, DXM, peyote, nederwiet, alcohol, nicotine, caffeïne, Ephedra, fenylpropanolamine dat was het zo een beetje.

Maar is dat belangrijk binnen deze context ?

Bedoel je echt hallucinaties of visuals?
Wat is het verschil eigenlijk, je kunt visuele hallucinaties hebben (visuals) of geluiden horen die er niet zijn. Dat is waarschijnlijk wat je wilt zeggen.

Maar denk dat paddo's wel leuk zijn, P. mexicana heeft een vlekkeloze reputatie.
Daarnaast heb je nog veel andere paddo's (P. atlantis, P.cubensis,...) maar is hier zoveel verschil tussen ?

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Wat is het verschil eigenlijk
Bij hallucinaties zie je echt dingen die er niet zijn bijvoorbeeld ( bij xtc ) dat er dranghekken in het midden van de zaal staan die er helemaal niet zijn.
bij Visuals zie je allemaal golvende dingen en patronen maar geen levensechte dingen.

R0mmelP0t

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
r0mmelp0t zei:
Bij hallucinaties zie je echt dingen die er niet zijn bijvoorbeeld ( bij xtc ) dat er dranghekken in het midden van de zaal staan die er helemaal niet zijn.
bij Visuals zie je allemaal golvende dingen en patronen maar geen levensechte dingen.

Als we de definitie erbij gaan pakken is dat niet helemaal waar :P Visuele hallucinatie is vervorming van beelden(hol of bol, kleurverandering, golven van voorwerpen) en bij extreme visuele hallucinatie zie je dingen die er in het geheel niet zijn, zoals inderdaad dranghekken en dergelijke. Het ligt dus meer aan de extremiteit van de hallucinatie.

Al zie ik als ik truffel ook dingen die er niet zijn, vooral als ik mijn ogen dichtdoe. De visuals vliegen me om de oren. Mijn onderbewustzijn wordt gewoon getriggerd. Kleine filmpjes die zich af spelen, dansende objecten, ga zo maar door.

Bovenaan