Ethylfenidaat in de mix

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zojuist had ik even een uitstapje bij een bekende RC vendor, eens kijken wat er allemaal nieuw is. Nu valt me op dat ze in bijna 50% van de beschikbare poeders ook Ethylfenidaat gemixt hebben.

Snappen jullie daar wat van? Ik kom allemaal van dit soort shit tegen:

"a blend of Ethylphenidate, Lignocaine, N-Methyl-2-Aminoindane, Benzocaine, Inositol"

Waarom?

Bobsacamano

Badass junkie
Zeggen ze op hun site al dat het gemixt is of heb je het laten testen?

Geen idee waarom ze dit zouden doen.

SmartieAndMe zei:
Zojuist had ik even een uitstapje bij een bekende RC vendor, eens kijken wat er allemaal nieuw is. Nu valt me op dat ze in bijna 50% van de beschikbare poeders ook Ethylfenidaat gemixt hebben.

Snappen jullie daar wat van? Ik kom allemaal van dit soort shit tegen:

"a blend of Ethylphenidate, Lignocaine, N-Methyl-2-Aminoindane, Benzocaine, Inositol"

Waarom?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee dat wordt op hun site gezegd. Bijna elk poeder bevat volgens hun wel een beetje ethylfenidaat..

Blokfluit

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
Nee dat wordt op hun site gezegd. Bijna elk poeder bevat volgens hun wel een beetje ethylfenidaat..

Misschien hebben ze perongeluk een aantal verschillende stoffen samengevoegd en vinden ze het zonde om het weg te gooien.. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Heel raar alleen al dat het gebeurd maar ook nog is dat ze het gewoon op hun site zetten.

SmartieAndMe zei:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat er gemixt wordt is niet heel gek, best een hoop vendors bieden bepaalde blends aan waarmee ze bijvoorbeeld de effecten van bekende illegale drugs proberen na te bootsen. Wordt dus ook echt als mix geadverteerd en heeft vaak een of ander hip naampje ofzo. Persoonlijk lijkt het me allemaal troep, maar dat even ter zijde.

Waarom ethylphenidate dan zo in trek is hiervoor weet ik niet, als ik zou moeten gokken zou ik zeggen omdat het redelijk sterk stimuleert zonder heel overheersend over te komen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Je komt onder de Britse vendors wel 1000 merknamen tegen die eindigen op 'caine' suggererend dat het de effecten van cocaïne nabootst terwijl het vaak gewoon rotzooi is zoals MPA. De ethylfenidaat wordt er simpelweg bij gedaan omdat deze in ieder geval nog 'een beetje' dopamine verhogend is.

Ethylfenidaat erbij in de mix is denk ik een beetje de poedelprijs die je er bij krijgt voor het kopen van over prijsde producten die je hebben doen geloven dat je imitatie coke hebt gekocht. :tongueout:

Lignocaïne & Benzocaïne zijn ironisch genoeg dan ook allebei middelen die een verdovende werking hebben op de tong en neus, net als cocaïne, mensen hebben standaard de verwachting dat als het verdovend werkt het goede shit is ofso. :rolleyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het wordt inderdaad verkocht als blend. Ik snap alleen niet waarom je het zou kopen.

Benzocaïne en Lignocaïne zijn inderdaad verdovende stoffen waar ook vaak mee versneden wordt, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Inositol is zelfs alleen een zoetstof en is dus helemaal je geld niet waard. Dat de ethylfenidaat wordt toegevoegd aan alles omdat het alleen wat stimulerend is en verder niets, klinkt wel als een logische verklaring.

Ik zag zelfs een blend staan die blauw gekleurd was en wordt gepromoot als the blue stuff, puur gebaseerd op Breaking Bad. :tearsofjoy: Ik weet niet of ik er blij mee ben dat drugs steeds meer marketing krijgt... Maakt de markt er niet veel duidelijk er op.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wat de Britten willekeurig allemaal naar binnen gooien sta je soms met je mond van open te kijken. Documentaire waarbij wat jongeren een louche 'smartshop' binnen lopen en wat willekeurige stofjes kopen zonder enig benul te hebben wat er in zit.

'Spice' wat ze dan bijvoorbeeld kopen is om de zoveel tijd een andere synthetische cannabis waarbij sommige van die synthetische cannabis zeer potent zijn onder de 1mg, daar overdoseer je dus een stuk makkelijker op dan 'NBOMes'.

Ook was er een badzoutnaam die iedere keer veranderde van inhoud, eerst 4MMC (mephedrone), daarna 4FA, daarna 5MAPB, etc. je wist nooit wat er in zat maar die Britten blijven het massal kopen en in hun mik gooien.

In Vlaanderen is het voor mijn gevoel eveneens om te janken, daar weet je ook nooit wat je koopt maar dat is een beetje het gevolg van niet kunnen testen van drugs gok ik. Zo kwam ik laatst iemand tegen die 2C-B pillen naar binnen werkte zonder dat hij wist hoeveel ze per pil bevatte. Recent kwam ik ook nog een Vlaming tegen die aangaf 6gram amfetamine in 2 dagen weg gewerkt te hebben zonder tolerantie, dan vraag ik me toch echt wel af wat er precies in die 'amfetamine' heeft gezeten, van een beetje zuivere gram loop ik de hele avond over het plafon.

Maar ik dwaal af, wat ik wou zeggen, die mensen hebben waarschijnlijk gewoon geen idee wat het is en zijn ook niet bereid om zich in te lezen. Er is een aardig grote markt voor 'mix pakketjes', bijna iedere Britse vendor bied ze wel aan dus er zal ook wel animo voor wezen.
Sommige mensen vragen er gewoon om om opgelicht te worden. :rolleyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, in Engeland is het nog wel een flink boeltje erger dan hier. Maar de website waar ik deze dingen van had, was een Nederlandse vendor met Nederlands magazijn...

Bovenaan