Explosion & buitenland?

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik vroeg me iets af, heb begrepen dat explosion niet op de lijst hard-drugs staat maar als medicijn geregistreerd moet zijn, waardoor het ook niet legaal is om te verkopen door bijv. smartshops.

Maar hoe zit het met het meenemen van dit product naar het buitenland? Ik ga binnenkort naar Engeland en als explosion me bevalt (ga het binnekort proberen) heb ik daar een enorm goede gelegenheid om het te gebruiken. Maar ik ga het risico niet lopen, tenzij het echt niet illegaal is om mee te nemen.

Wie oh wie heeft hier info over??

caatje

Badass junkie
Ik denk als het hier verboden is, in het land van de drugstollerantie, zal het daar wel helemaal niet mogen.Denk ik

A

Anonymous

Gast
Methylenedioxy-Methcathinone (ofwel methylone) Is illegaal in de UK.

westergas

Belezen gebruiker
Erm...explotion is er toch niet meer? Behalve in "smart" uitvoering dan maar doen we het niet voor natuurlijk :beer:

nutsss

Wijs gebruiker
neem een leeg flesje neusdruppels of zoiets in je handbagage en doe daar de explosion in...

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Nwah, als het illegaal in Engeland is, dan ga ik het ook niet meenemen.

Ik heb nog ergens wat vandaan weten toveren, maar het is nu niet meer te koop zoals vorig jaar.

Rain

Bewuste gebruiker
Flip de agent, of gewoon flip? :grin:. Beter dat we deze forums niet gebruiken om adressen voor illegale stuff door te geven. toch? :confused:

Bovenaan