Explosion

Tstr

Newbie
he,

heeft iemand misschien informatie over explosion voor mij?, er is iig weinig over te vinden.
maar toch vragen voor iemand die heeft gebruikt?

- hoeveel heb je genomen
- zie je het uit je ogen?
- kan je wel slapen
- hoe voelde het
- kans op badgaan

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Explosion??
niet eerder van gehoord, zijn dit van die capsules uit de smarthshop?
aan de naam te zien lijkt me dat wel zoiets. van die vage herbal-zooi wat 9 van de 10 keer niet werkt.

als ik het verkeerd heb word ik vanzelf wel verbeterd.

djstayla

Belezen gebruiker
Methylone :)

Is genoeg over te vinden op het forum :sunglasses:

Ik gebruik APK voor scharen en messen :grin:
Is volgens de meesten iets minder als Explosion, in APK zit volgens mij ook Methylone ... verbeter het als ik het fout heb..

Met APK
- hoeveel heb je genomen (2/3 flesjes)
- zie je het uit je ogen? (Grote pupillen)
- kan je wel slapen (Ligt eraan wanneer je het voor het laatst neemt, ik kan er wel redelijk op slapen maar dat is per persoon verschillend.
- hoe voelde het (Mdma gevoel, warme tintelingen, Love gevoel, euforisch, stijve kaken, veel energie, lulkick, XTC gevoel (nooit XTC gebruikt. geen 100% zekerheid...)
- kans op badgaan (geen idee...volgens mij kan je der niet bad op gaan voor wat ik ermee heb ervaren)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
aah Methylone, daar had het een vriend van mij laatst over ( moker ) ook een Df'r.
het blijkt wel fijn spul te wezen. ik denk dat hij hier binnenkort ook wel op reageerd, hij kan je wel wat meer uitleggen over de gevoelens etc.

Flameon

Badass junkie
Methylone .. het kleine broertje van mdma, maar zeker niet verkeerd.
Ik heb er een leuke nacht op beleefd. In poedervorm, niet in een buisje!

Doerak

Bewuste gebruiker
Heb net 1 flesje APK Wax/primer gekocht via het internet (!!) bij wijze van test. Heb APK nooit gehad, explosion wel. Zal wel laten weten of het wat is :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Explosion is zeker leuk... Ik hou sowieso van methylone, vooral omdat het altijd verkrijgbaar is (Smartshop in de buurt verkoopt het nog steeds onder de toonbank). Half buisje van deze methy naar binnen mikken en je gaat al tyfushard. Ter vergelijking, ik moet 200-250 mg MDMA hebben om goed hard te gaan. Die buisjes zijn 15/stuk, dus in verhouding is het niet eens zo duur..

djstayla

Belezen gebruiker
Doerak zei:
Heb net 1 flesje APK Wax/primer gekocht via het internet (!!) bij wijze van test. Heb APK nooit gehad, explosion wel. Zal wel laten weten of het wat is :)

Niet de echte APK Wax neem ik aan :grin:

Doerak

Bewuste gebruiker
djstayla zei:
Doerak zei:

Niet de echte APK Wax neem ik aan :grin:
HIER een foto gevonden van wat ik moet hebben. Dit vervolgens besteld via het internet. Komt wel goed :)

Bovenaan