Extreem visuele Truffels

Falsifica

Newbie
Hey!

Ik zou graag willen weten wat de naam is voor de Extreem Visuele Truffels. De vorige keer heb ik Dolphins gehad, maar ik wil nu wel even een stapje verder gaan!
Welke truffels zijn het meest visueel?

Mvg,
Falsifica

yxes

Bewuste gebruiker
Falsifica zei:
Hey!

Ik zou graag willen weten wat de naam is voor de Extreem Visuele Truffels. De vorige keer heb ik Dolphins gehad, maar ik wil nu wel even een stapje verder gaan!
Welke truffels zijn het meest visueel?

Mvg,
Falsifica

Voor mij zijn dragons dynamite's toch echt de sterkste, atlantis werken meestal ook wel goed voor me. Zijn alleen iets minder sterks.

Dus voor visueel sterk: atlantis
Sterk visueel en andere vlakken: dragons dynamite

LiveLife

Newbie
Ik ben gister in een supertrip terechtgekomen met de nieuwe "MushRocks", een sterkere variant van Atlantis truffels.

NIET onderschatten het was echt heel erg fel

succes

Oom Klaas

Badass junkie
Waarschijnlijk heb je gewoon dezelfde truffels als altijd gekregen maar in en nieuwe leukere verpakking :)

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Dragons dynamite (psilocybe pajateros) is een visueel spektakel :rock:
Voor mij veel veel veeeeel heftiger dan atlantis :hearteyes: :wink:

kaasbaas

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Waarschijnlijk heb je gewoon dezelfde truffels als altijd gekregen maar in en nieuwe leukere verpakking :)

Niet alle wiet soorten zijn even sterk (door de CBL en THC niveaus en verhoudingen) en ook verschillende truffels hebben verschillende niveaus van psilocybine en alkaloïde. Natuurlijk heb je geen truffels die speciaal gericht zijn op visueel of auditief. Maar er zijn toch zeker wel sterkere en zwakkere :).

yxes

Bewuste gebruiker
J0S zei:
Oom Klaas zei:

Niet alle wiet soorten zijn even sterk (door de CBL en THC niveaus en verhoudingen) en ook verschillende truffels hebben verschillende niveaus van psilocybine en alkaloïde. Natuurlijk heb je geen truffels die speciaal gericht zijn op visueel of auditief. Maar er zijn toch zeker wel sterkere en zwakkere :).

Mjah denk het ook, sterkte zullen zeker wel verschillen door de verhouding van stoffen.

Falsifica

Newbie
Ik heb nu 2x truffels gehad alweer. Allebei Dolphins, eerste keer 7.5 gram, 2e keer 10 gram.

Het was geweldig. De eerste keer was heel visueel, de 2e keer veel meer filosofisch - in het hoofd.

Voor de 3e keer is mij aangeraden voor de Royal Beluga's te gaan? Wat vinden jullie. Ik zoek truffels die vooral visueel zijn, dus niet filosofisch. Omdat ik het visuele leuker vind.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kvond dat de dragons dynamite te veel in me kop ging zitten.
De volgende keer Atlantis proberen zo dat ik gewoon lekker trippy
rond kan lopen/doen/liggen.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Van alle namen die in dit topic staan bestaan alleen de psilocybe pajateros en atlantis.... in totaal zijn er maar een stuk of 5 a 6 soorten cubensis paddestoelen die truffels vormen, MushRocks, Dolphins en de rest zijn leuke naampjes, bedacht om hetzelfde product onder een andere naam, tegen andere prijs aan te kunnen bieden... Dus tenzij je de echte soort naam weet kan je weinig vergelijken....

KoxBox

Badass junkie
Falsifica zei:
Het was geweldig. De eerste keer was heel visueel, de 2e keer veel meer filosofisch - in het hoofd.
Ik zoek truffels die vooral visueel zijn, dus niet filosofisch. Omdat ik het visuele leuker vind.

Je hebt je probleem zelf al opgelost... De ene keer kan een portie super visueel zijn en minder in het hoofd en omgekeerd. Het is niet omdat iemand je een soort aanraad dat je daar dan daadwerkelijk dezelfde effecten van zult ervaren als die persoon.

Hangt af van de individuele potentie van elk stukje truffel, set & setting + dat het een natuur product is dus nog moeilijker om te doseren.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je kunt je trip dus wel sturen voor een klein deel, door ze op de juiste manier te consumeren, wat je set en setting zijn, enz... Dat is de enige mogelijkheid om een beetje meer kans te hebben op dat wat jij graag hebt.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Je kunt je trip dus wel sturen voor een klein deel, door ze op de juiste manier te consumeren, wat je set en setting zijn, enz... Dat is de enige mogelijkheid om een beetje meer kans te hebben op dat wat jij graag hebt.

Je kan je trip toch onmogelijk zo sturen dat je alleen visueel tript... Of was dat niet wat je bedoelde?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:

Je kan je trip toch onmogelijk zo sturen dat je alleen visueel tript... Of was dat niet wat je bedoelde?

Nee, natuurlijk gaat dat niet. Maar je kunt wel op een paar kleine dingen letten die je trip kunnen bevorderen. Zo ga je meer visuals hebben in een donkere ruimte dan in een verlichte ruimte :) En er bestaan ook een aantal zeer trippy lampen, die bij mij al vaker hallicunaties uitgelokt hebben :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:

Nee, natuurlijk gaat dat niet. Maar je kunt wel op een paar kleine dingen letten die je trip kunnen bevorderen. Zo ga je meer visuals hebben in een donkere ruimte dan in een verlichte ruimte :) En er bestaan ook een aantal zeer trippy lampen, die bij mij al vaker hallicunaties uitgelokt hebben :hearteyes:

Ja, op die manier wel natuurlijk. :)

supermagneet

Experimenterende gebruiker
De eerste keer truffels (eerste tripervaring) was Atlantis, was best visueel veel groen/rode patronen, de sterren zagen er heel futuristisch/paars gloeiend achtig uit en de wind die door de bomen waaide was ook een visueel spektakel.

Ik denk dat set en setting het heelveel beïnvloedt, niet zozeer de soort truffels. De laatste keer dragon's dynamite was ook heel visueel, alles ademde, perspectief leek steeds te veranderen net zoals de kleuren (net zoals een lavalamp die van kleur verandert) de mindtrip was hierbij ook een heel stuk intenser.

Closed eye visuals zijn IMO een stuk interessanter, als je er lekker op laat gaan dan vloei je steeds meer in een andere dimensie en heb je niet eens meer door dat je ergens lekker lui op een bank zit. Dit kan wel moeilijk zijn als je niet heelveel ervaring heb omdat het gevoel dat alles om je heen verdwijnt best beangstigend kan zijn, maar als je daar eenmaal overheen ben zal je versteld zijn van de visualiserende capaciteiten van je hersens in combinatie met een normale hoeveelheid truffels.

KoxBox

Badass junkie
supermagneet zei:
Ik denk dat set en setting het heelveel beïnvloedt, niet zozeer de soort truffels.
Gedeeltelijk waar, maar het is een combinatie van beide. Als je echt zeer potente truffels hebt en er veel van neemt is het logisch dat je hard tript, maar je trip wordt altijd gestuurd door set/setting dat is waar.

Bovenaan