Falsifica zei:Hey!
Ik zou graag willen weten wat de naam is voor de Extreem Visuele Truffels. De vorige keer heb ik Dolphins gehad, maar ik wil nu wel even een stapje verder gaan!
Welke truffels zijn het meest visueel?
Mvg,
Falsifica
Oom Klaas zei:Waarschijnlijk heb je gewoon dezelfde truffels als altijd gekregen maar in en nieuwe leukere verpakking![]()
J0S zei:Oom Klaas zei:Waarschijnlijk heb je gewoon dezelfde truffels als altijd gekregen maar in en nieuwe leukere verpakking![]()
Niet alle wiet soorten zijn even sterk (door de CBL en THC niveaus en verhoudingen) en ook verschillende truffels hebben verschillende niveaus van psilocybine en alkaloïde. Natuurlijk heb je geen truffels die speciaal gericht zijn op visueel of auditief. Maar er zijn toch zeker wel sterkere en zwakkere.
Falsifica zei:Het was geweldig. De eerste keer was heel visueel, de 2e keer veel meer filosofisch - in het hoofd.
Ik zoek truffels die vooral visueel zijn, dus niet filosofisch. Omdat ik het visuele leuker vind.
Sublimo zei:Je kunt je trip dus wel sturen voor een klein deel, door ze op de juiste manier te consumeren, wat je set en setting zijn, enz... Dat is de enige mogelijkheid om een beetje meer kans te hebben op dat wat jij graag hebt.
KoxBox zei:Sublimo zei:Je kunt je trip dus wel sturen voor een klein deel, door ze op de juiste manier te consumeren, wat je set en setting zijn, enz... Dat is de enige mogelijkheid om een beetje meer kans te hebben op dat wat jij graag hebt.
Je kan je trip toch onmogelijk zo sturen dat je alleen visueel tript... Of was dat niet wat je bedoelde?
Sublimo zei:KoxBox zei:Sublimo zei:Je kunt je trip dus wel sturen voor een klein deel, door ze op de juiste manier te consumeren, wat je set en setting zijn, enz... Dat is de enige mogelijkheid om een beetje meer kans te hebben op dat wat jij graag hebt.
Je kan je trip toch onmogelijk zo sturen dat je alleen visueel tript... Of was dat niet wat je bedoelde?
Nee, natuurlijk gaat dat niet. Maar je kunt wel op een paar kleine dingen letten die je trip kunnen bevorderen. Zo ga je meer visuals hebben in een donkere ruimte dan in een verlichte ruimteEn er bestaan ook een aantal zeer trippy lampen, die bij mij al vaker hallicunaties uitgelokt hebben
![]()
Gedeeltelijk waar, maar het is een combinatie van beide. Als je echt zeer potente truffels hebt en er veel van neemt is het logisch dat je hard tript, maar je trip wordt altijd gestuurd door set/setting dat is waar.supermagneet zei:Ik denk dat set en setting het heelveel beïnvloedt, niet zozeer de soort truffels.