drukslover
Newbie
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen
af en toe van die gastendoopie zei:een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
POLITIE 
Frenky zei:Van mij mag er wel meer politie komen, je kunt ze wel haten maar zonder woute ligt het hele land overhoop.
Maar dat ze zeike over blowe is inderdaad een beetje zinloos, "ohnee mijn 5 euro wiet is ingenomen", kunt zo toch weer nieuwe gaan halen.
Neman zei:De politie is je beste vriend, maar toch zijn ze wel een beetje stom.
flash kieke zei:bwa als je je wilt amuseren met drugs buiten en die flikken zien da dan vin ik da klootzakken maar aan den andere kant vin ik dat ze ook een hoop problemen opllossen bv. er zit ne gast tegen uwe brommer te stampen en zo kunne de flikken die gast op pakken en zo daar vink de flikke wel goe voor
ik had geen goesting om na te denken om een beter voorbeeld te geven je belgisch is wel te begrijpen hoorMac... zei:(goesting = zin)