f*ck de (.........) politie

is de politie stom

• ja

Stemmen: 1 50,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%
  • een beetje

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
De politie is je beste vriend, maar toch zijn ze wel een beetje stom :wink:.

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
ik moet toegeven dat ze niet altijd met even nuttige dingen bezig zijn :stoned:

moonflower

Experimenterende gebruiker
In plaats van blowers aan te pakken kunnen die gasten beter op criminelen gaan jagen (geldt ook voor het uitdelen van verkeersboetes) :kots: af en toe van die gasten

Crop

Newbie
ben het helemaal met moonflower eens, het is echt kansloos om jongeren van 17 op te gaan pakken omdat ze blowen, soms lijkt het echt alsof ze niks nuttigs te doen hebben, maarja als je daar wat van zegt :angry::grin:, meteen weer gezeik :openmouth:

A

Anonymous

Gast
de politie doet alleen wat hun opgedragen wordt, en als het uit de hand loopt doen ze "irritant" omdat zij jou tegenhouden van je lol. Maar ik denk zonder politie... :openmouth:
Beter de wet iets aanpassen, zodat de politie vrolijk door kan gaan met vechten voorkomen, parkeerbonnen uitschrijven en seriemoordenaars oppakken. Maar niet de "slechte" jeugd irriteren door ze weg te sturen enzo... :smilingimp:

siepeltje

Newbie
Als je ze nodig hebt zijn ze er niet maar als je gewoon een beetje lol maakt dan komen ze etteren , WAARom : Omdat ze het niet kunnen velen dat ze bij de politie geen lollige dingen meemaken !!!!!!!!

Tutje

Newbie
De politie is echt zo stom niet. Ze moeten alleen bezig zijn met echte zaken, moord geweld doodslag en alle andere ellende. Dan zijn de slachtoffers ook tevreden.
Jongeren die blowen enzo pakken ze dan maar aan als ze echt niks te doen hebben....

adelaar

Newbie
Politie is er om mensen op de regels te attenderen.
Als je wil blowen doe je dat toch lekker binnen.
Heb je ook geen gezeik

Ik ben het wel met adelaar eens. De politie doet alleen maar hun werk. Als ze jongeren niet wegjagen van hun hangplekken, hun jointjes afpakken enz enz krijgen ze weer gezeur van de oudere bevolking van de gemeente. Daar licht het probleem !!! Die oudere moeten niet zo snel bang zijn. Als we met z'n 10en op straat staan durven ze er niet langs, maar als wij in de supermarkt vragen of we er even langs mogen als er 2 ouwe taarten midden in het gangpad staan te beppen krijgen we een negatieve blik !!!! :smilingimp:

laterSS, Daniël...

caribbean

Newbie
Ik reageer laat zie ik. Maar zonder politie is er geen veiligheid. Geen veiligheid en orde. Het zou een chaos worden.
Er zullen agenten zijn die niet allemaal oke zijn, maar niet iedereen is oke. Er zullen ook wel agenten zijn die wel oke zijn.
Ik ben blij dat ze er zijn.
Een agent die een mevrouw kan overtuigen dat zelfmoord geen optie is verdiend echt een schouderklopje!!
Dan kan je wel naar al de negatieve dingen kijken, maar probeer ook naar de positieve kanten te kijken!!

:grin: later

doopie

Bewuste gebruiker
daar sluit ik me bij aan
maar als mensen eenmaal iets meer macht hebben dan andere dan stijgt het soms naar je bol en dat moeten we natuurlijk niet hebben

caribbean

Newbie
Ik noem het geen macht, ik noem het bevoegdheden. Bevoegdheden om het doel te kunnen bereiken. Het doel heiligd tenslotte de middelen, oftewel in deze de bevoegdheden.
Macht zal er enigszins wel aanwezig zijn, maar tot op een bepaalde hoogte totzoverre dat nodig zal zijn. Je zou kunnen zeggen dat kennis macht is, met macht sta je dus sterker en kan je beter handelen, aangezien veel mensen hier kritiek op hebben zou je ook kunnen zeggen dat ze daar jaloers op zijn.
Als de macht echt zo ver was doorgevoerd dan zouden we leven in een politiestaat, en Nederland is geen politiestaat.

Vriendelijke Grtjes josh.

doopie

Bewuste gebruiker
ja maar is het wel de bedoeling dat deze bevoegdheden op de juiste manier worden gehandteerd en hier dus geen misbruik van maken

doopie

Bewuste gebruiker
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie

caribbean

Newbie
doopie zei:
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie

Ooit bij nagedacht dat het misschien voor een spoedgeval is. Mensen zien maar denken niet verder na. Hoe kan je dan invullen voor zulke mensen als jij niet eens weet hoe het werk daadwerkelijk in mekaar steekt, jij ziet dat, jij krijgt er een beeld van. Maar je denkt niet na waarom ze het doen, Noodgeval, wie weet doopie.

doopie

Bewuste gebruiker
als het een noodgeval is zetten ze wel sirenes aan
kijk ik heb niets tegen de poilitie maar er is toch zeker een aanzienelijk deel dat zich toch echt met vreemde praktijken bezig houd
overal zijn corrupte en niet eerlijke mensen dus ook bij de politie

ken een paar mensen die bij justitie werken en daar schrok ik toch wel ff van wat die soms doen

dus om het maar steeds goed te praten vind ik een beetje schijnheilig

caribbean

Newbie
Misschien moet je eens opoeken bij welke soort noodgevallen deze sirenes aanmogen volgens de wet. Anders neem je even een kijkje in de wet, dan zie je vanzelf het een en ander beschreven over deze bevoegdheden, en ook wanneer deze gebruikt mogen worden, want ze kunnen deze namelijk niet zomaar gebruiken.

Mensen bij justitie zijn geen agent, en aanzienelijk vind ik dat dom gezwets, maar mijn mening!!

smokingnick

een beetje stom :P soms doen ze wat zinnigs, andere keren lopen ze weer beetje kleine jongetjes op te pakke die aant belletje trekke zijn ofzo

L-Mack

Ik zeg niet dat er geen politie zou moeten zijn want ze doen ook goede dingen (het is niet veel maar er moet toch wel iets zijn). Maar toch moet ik er niets van hebben en haat ik ze als de pest. De meeste onder ons zijn namelijk drug-gebruikers en drugs zijn tegen de wet m.a.w. ze zullen er alles voor doen om te vermijden dat wij aan spul komen en het gebruiken (of verkopen). En trouwens politie in Antwerpen zijn bijna allemaal wijsneuzen en racisten waar ik een hekel aan heb :kots: POLITIE :kots:

xardas

Newbie
De Politie is je beste vriend, je wordt netjes weggebracht in een mooi busje. :sunglasses: Waar een luxe hotelkamer staat te wachten, helemaal gratis en voor jou alleen!

Krs

Bewuste gebruiker
politie is best oke! op decibel een vriend van me met zijn knoeper kop met de politie op de foto :grin: geweldig je had die koppe van die lui moeten zien :grin: hahaha

ts

Bewuste gebruiker
Praktisch alles wat bij die gestapo organisatie werkt is:
-lui
-dom
-niet meedenkend
-conservatief
-vroeger gepest
-mierenneukerig
-asociaal
-hypocriet (is zelf ong. het grootste tuig wat er rondloopt)
-zeer gefrustreerd over alles wat ze waarschijnlijk zelf wel willen maar op 1 of andere manier niet durven/kunnen

Positieve uitzonderingen daargelaten (die er zeker wel zijn!) en die wel met je mee willen denken om je te helpen op het goede spoor te blijven, helaas zijn dit er vrij weinig.

Nee, van de nederlandse hermandad heb ik niet bepaald een hoge pet op.

shakes

Belezen gebruiker
Van mij mag er wel meer politie komen, je kunt ze wel haten maar zonder woute ligt het hele land overhoop.

Maar dat ze zeike over blowe is inderdaad een beetje zinloos, "ohnee mijn 5 euro wiet is ingenomen", kunt zo toch weer nieuwe gaan halen.

ts

Bewuste gebruiker
Frenky zei:
Van mij mag er wel meer politie komen, je kunt ze wel haten maar zonder woute ligt het hele land overhoop.

Maar dat ze zeike over blowe is inderdaad een beetje zinloos, "ohnee mijn 5 euro wiet is ingenomen", kunt zo toch weer nieuwe gaan halen.

Zoveel mensen met een iq lager dan 63 kun je denk ik niet vinden, moet je importeren!

Party_Princezz

Neman zei:
De politie is je beste vriend, maar toch zijn ze wel een beetje stom :wink:.

Politie stom :confused:
Die van bij ons zijn best wel slim :P
Ik woon in Boom (Antwerpen, België) en daar is opt nieuws geweest
dat de flikke zelf gebruik maken van de in beslag genome drugs :sunglasses:
Je zou voor minder bij de politie gaan werke .. :wink:

Ik weet niet waar jullie allemaal wonen maar hier in Amersfoort heb ik nooit problemen met de politie als ik buiten blow ofzo. En persoonlijk gebruik van XTC, coke enz. wordt niet vervolgd. Alleen als je voor overlast zorgt dan doen ze wat.

flash kieke

Wijs gebruiker
bwa als je je wilt amuseren met drugs buiten en die flikken zien da dan vin ik da klootzakken maar aan den andere kant vin ik dat ze ook een hoop problemen opllossen bv. er zit ne gast tegen uwe brommer te stampen en zo kunne de flikken die gast op pakken en zo daar vink de flikke wel goe voor

Bal0n

Badass junkie
flash kieke zei:
bwa als je je wilt amuseren met drugs buiten en die flikken zien da dan vin ik da klootzakken maar aan den andere kant vin ik dat ze ook een hoop problemen opllossen bv. er zit ne gast tegen uwe brommer te stampen en zo kunne de flikken die gast op pakken en zo daar vink de flikke wel goe voor

Oh god, kerel, jij bent echt grappig :).

Obsessed

Belezen gebruiker
Haha , ja daar zit wel iets in. Hier in wilrijk valt het allemaal best wel mee ,zat eens met serieuze pupillen achterop bij iemand op brommer. We mochten dus al niet met 2 rijden en dan reden we nog in tegengestelde richting , die kijken zo anar mij en zeiden niets maar ze zagen het wel :grin: Enigste wat ze zeiden was dat het niet mag. Geen boete of niets

michielxboxer

Belezen gebruiker
een keer was er zo fitti , komt die politie, ze deden nix man ze stonden daar beetje te kyken. Echt kkgaar.
Na een paar minuten grepen ze wel in (en goed) er werden gelijk 4 mensen meegenomen, dus ik vind ze beetje stom.

Bovenaan