Flunitrazepam

Prinz

Experimenterende gebruiker
Iemand tips hoe recreatief te doseren met een milde benzo tolerantie?
Niet allemaal tegelijk neem ik aan :mrgreen:

Frog83

Bewuste gebruiker
Als het goede prginele zijn, zou ik beginnen met ,0,5 ef half uurtje 3 kwartier wachten, en op basiz van wat je voelt kan je altijd bijpakken.

Ik had ze slaatst deed geen klikker, dus heb ze omgeruild, waren fake pillen.
Normaal is dit een van de sterkste benzos de sterkste denk ik zelfs.

Dus imo beste beginnen met 0,5 als je geen tolerantie hebt en ervaring, effeckt afwachten, kan je later wel zien of je bijneemt.

Prinz

Het zijn zeker geen neppers, dus ik begin wel met een halfje, en wacht rustig af om het effect even te bekijken idd.. En ja, volgens mij is het een van de sterkste benzos, dus voorzichtigheid is wel op z'n plaats denk ik :sunglasses:

Prinz

Ja, ik heb wel redelijk ervaring met andere benzo's zoals oxazepam, diazepam en xanax. Verder net ook even rondgestruind op internet over de werking van flunitrazepam. Je leest soms gekke dingen, maargoed.. overdosering kan kennelijk link zijn met deze benzo in tegenstelling tot de meeste andere waar je letterlijk hele strips van kan eten zonder verdere gevaarlijke gevolgen. Ik ga 't vanavond eens proberen met een halfje. Eens kijken of het wat doet.

koos

Newbie
Als jullie ze gebruiken worden jullie soms ook wakker in de nacht? Slaap wel gelijk in(als ik wil slapen).

Carlitos

Badass junkie
Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..

Dik veel valium slaap ik langer en beter op.

Prinz

Carlitos zei:
Raar maar waar..

Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.

Flameon

Badass junkie
Prinz zei:
Carlitos zei:
Raar maar waar..

Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.

Ik denk dat jullie niet de echte hebben?

Prinz

Flameon zei:
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)

De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. :rolleyes:

Flameon

Badass junkie
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap

Prinz

Flameon zei:
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap

Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten :grin:

Pammer

Bewuste gebruiker
Ziet er mij vrij echt uit hoor...
Mooi dat je dat thuis hebt liggen, ik denk dat iedereen dat wel wil. :P...

Flameon

Badass junkie
Zou goed kunnen, pot ziet er inderdaad wel redelijk betrouwbaar uit.
Bij ons in de psychiatrie heb je grootverpakkingen. Consument krijgt 30 stuks in een doosje, wij 50 of zelfs 100

YawningMan

Belezen gebruiker
Prinz zei:
Flameon zei:
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)

De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. :rolleyes:
Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83.

Prinz

Flameon zei:
En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot :rolleyes:

Ik heb idd voor de pot betaald, want die rommel erin gaat in de vuilnisbak. Gelukkig waren het geen 100 stuks, 'slechts' 25. Die pot ga ik gebruiken voor m'n keelpastilles :sunglasses: , en dan heel nonchalant op een verjaardag: 'jij ook een?' :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P

YawningMan

Belezen gebruiker
25x(waarschijnlijk)2,50.. Nog een relatief duur grapje, had je een hoop andere leuke benzo's voor kunnen halen :grin:

Prinz

Flameon zei:
Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P

I know, maar zoals ik al eerder zei: Als je altijd goed spul geleverd krijgt van een bron, verwacht je niet ineens deze troep :wink:
In de wereld van 'illegale drugs/farmaceutica' kun je 't nooit zeker weten, tenzij het in de originele verpakking in gemerkte strips geleverd wordt.

Prinz

Prinz zei:
Flameon zei:

Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten :grin:

--knip weg image--]

Flameon, no offense, maar ik citeer mezelf niet nog een keer :wink: Ik heb net als de overige 90% van de gebruikers geen zin/tijd om te laten testen. Vooral niet als alle meds van m'n leverancier normaalgesproken dik in orde zijn.
Best kans dat m'n leverancier er ook niet van op de hoogte is dat het weak of nepspul is.
Natuurlijk zal ik de volgende keer vragen naar de Roche gedrukte tabs, anders bestel ik niet.

YawningMan

Belezen gebruiker
Ik koop zelf eigenlijk nooit farms als ze niet in originele pakking geleverd worden, echter heb ik ook bij deze flunitrazepam uitzondering gemaakt vanwege de schaarsheid, gelukkig heb ik er weinig gehaald om ze zelf te testen dmv gebruik :wink:
Overigens testen instanties vrijwel nooit medicatie, dus ook dan wordt het lastig.

Carlitos

Badass junkie
Ja loop scheef nu de weg naar het forum is dan moeilijker te vinden.
Maar jullie zijn van harte welkom :hearteyes:

AD

DannyR

Belezen gebruiker
Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen.

DannyR

Belezen gebruiker
Wat betalen jullie eigen voor 10 stuks rohypnols, van 1mg per stuk?
gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker

Laatst bewerkt door een moderator:

Buu

Wijs gebruiker
Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen.
Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.

Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt.

DannyR

Belezen gebruiker
Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.

Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt.
ja rc`s waren het ben er 3 dagen doodziek van geweesten 4 nachten niet geslapen maar 20 stuks is ook wel onverantwoord gelukkig ben ik na 4 dagen weer opgeknapt en houd het nu bij flualprzolam 10 mg op een dagje lekker wazige benzo zonder al te veel bijwerkingen de volgende dag slaap ik uitmezelf gewoon weer.ik heb de meest gruwelijke bijwerkingen gehad van die flunitrazolam nooit meer !fake waren ze niet ik proef er eerst een paar en dat was behoorlijk chemisch.Goed weer wat bijgeleerd sommige benzos werken voor de 1 wel de ander niet.ik heb 2 dagen een soort van gedroomd maar toch bij bewustzijn zeer apartik dacht nog dit blijft toch niet altijd zo haha pfff.Lattst had ik 15 flualprazolam op met een fles champagne ,ook foute boel de buren hebben mij naar boven moeten dragen daar gaat mijn naam.Total knocked out en smorgens verbrande kip in de oven en allerlei meubels door de kamer omvergevallen.ik weet daar allemaal niks meer van en nu willen ze me aanmelden voor een zorgproject nou dar zit ik niet op te wachten hoewel je het niet kan maken natuurlijk om knokkie bij de voordeur te liggen mensen schrikken zich rot.je bent net een zak zand de buurvrouw dacht zelfs dat ik het loodje had gelegd.maar mate houden kan ik gewoon niet het zakje gaat leeg.

DannyR

Belezen gebruiker
gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker
ik mocht gee prijzen noemen ben er voor op min vingers getikt miin excuses fijne avond ook.

Bovenaan