Carlitos zei:Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..
Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Prinz zei:Carlitos zei:Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..
Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.
Flameon zei:Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz![]()

Flameon zei:In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83.Prinz zei:Flameon zei:Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz![]()
De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig.![]()
Gelukkig nietFlameon zei:En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot![]()
Flameon zei:En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot![]()
Flameon zei:Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P
Prinz zei:Flameon zei:In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten![]()
--knip weg image--]
Flameon zei:@Cutter: Foei, hier mag je niet naar vragen!
Carlitos zei:Ik loop tegen iedereen op in de supermarkt
gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zekerWat betalen jullie eigen voor 10 stuks rohypnols, van 1mg per stuk?
Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen.
ja rc`s waren het ben er 3 dagen doodziek van geweesten 4 nachten niet geslapen maar 20 stuks is ook wel onverantwoord gelukkig ben ik na 4 dagen weer opgeknapt en houd het nu bij flualprzolam 10 mg op een dagje lekker wazige benzo zonder al te veel bijwerkingen de volgende dag slaap ik uitmezelf gewoon weer.ik heb de meest gruwelijke bijwerkingen gehad van die flunitrazolam nooit meer !fake waren ze niet ik proef er eerst een paar en dat was behoorlijk chemisch.Goed weer wat bijgeleerd sommige benzos werken voor de 1 wel de ander niet.ik heb 2 dagen een soort van gedroomd maar toch bij bewustzijn zeer apartik dacht nog dit blijft toch niet altijd zo haha pfff.Lattst had ik 15 flualprazolam op met een fles champagne ,ook foute boel de buren hebben mij naar boven moeten dragen daar gaat mijn naam.Total knocked out en smorgens verbrande kip in de oven en allerlei meubels door de kamer omvergevallen.ik weet daar allemaal niks meer van en nu willen ze me aanmelden voor een zorgproject nou dar zit ik niet op te wachten hoewel je het niet kan maken natuurlijk om knokkie bij de voordeur te liggen mensen schrikken zich rot.je bent net een zak zand de buurvrouw dacht zelfs dat ik het loodje had gelegd.maar mate houden kan ik gewoon niet het zakje gaat leeg.Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.
Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt.
ik mocht gee prijzen noemen ben er voor op min vingers getikt miin excuses fijne avond ook.gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker
gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker