formaat zegeltjes...

plato

Newbie
Dag allen,

ik ben al sinds jaren een 'stiekeme' lezer van dit forum...Nog nooit iets gepost...
Nu heb ik dus eindelijk via (een in mijn ogen) betrouwbare bron LSD gekregen... Heeft wat voeten in de aarde gehad...
Toen ik het pakketje kreeg schrok ik eigenlijk een beetje, de zegeltjes zijn 'maar' 0.6cm bij 0.7 cm... Niet echt 'postzegelformaat'...
Ik was sowieso van plan om ze te laten testen, maar kan ik mij die moeite besparen omdat ik hoaxen heb, of is dit wel degelijk mogelijk???

BVD,

Plato.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Op het moment heb ik de grootste zegels die ik tot nu toe gehad heb en ik heb er net eentje voor je gemeten; 0,8 x 0,8 cm (:

psych-out

Bewuste gebruiker
jah zijn klein maar laat je er wel niet in vangen ofzo ooh zo klein ik pak er wel 2 ofzo!!!

azgaza

Badass junkie
Ik heb geen meetlint bij de hand, maar alle zegels die ik had waren héél klein, en warschijnlijk inderdaad rond de 0.6 x 0.6 :)

tomz0r

Badass junkie
Haha, ik had hetzelfde de eerste keer.
Maar dat zijn wel normale afmetingen voor een LSD-zegel.

MCHZK

Belezen gebruiker
psychopsychedelic zei:
ja ze zijn erg klein, begin met kwartje en neem na paar uur kwartje bij, werkte bij mij erg relaxed, kwam lekker rustig op:) :rock:

is het aan te raden dan om voor je eerste keer een kwartje te nemen ?
want enkele vrienden van me hebben dit geprobeert en hebben er niets van gevoeld..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MCHZK zei:
want enkele vrienden van me hebben dit geprobeert en hebben er niets van gevoeld..
Dat is aan te raden voor mensen die overgevoelig zijn voor drugs ofzo, of die geen kloten hebben.. Toen ik net begon met trippen heb ik ook wel met halve zegels gewerkt, maar dat is hèt gewoon niet. Zelfs met sterke zegels van 150+ is de helft nog steeds veel te weinig.. Maar dat is vast persoonlijk..

azgaza

Badass junkie
Ik zou aanraden de eerste keer een halve te nemen, als je wat milde zegels hebt heeft een kwart zegel inderdaad weinig zin, maar een halve kan een goed rustig begin zijn. Als je na +- 2 uur nog denkt 'dit mag wel flink wat sterker' kan je ook altijd de 2e helft er bij nemen.

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
MCHZK zei:
Dat is aan te raden voor mensen die overgevoelig zijn voor drugs ofzo, of die geen kloten hebben.. Toen ik net begon met trippen heb ik ook wel met halve zegels gewerkt, maar dat is hèt gewoon niet. Zelfs met sterke zegels van 150+ is de helft nog steeds veel te weinig.. Maar dat is vast persoonlijk..

Dat is persoonlijk ja, ik neem op feestjes vaak halfjes enzo, en dat is dan juist goed als je niet helemaal de weg kwijt wil zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wacky zei:
Dat is persoonlijk ja, ik neem op feestjes vaak halfjes enzo, en dat is dan juist goed als je niet helemaal de weg kwijt wil zijn.
Ah ja, het ligt ook aan de setting natuurlijk, maar er even vanuitgaand dat die eerste keer niet op een feestje zal zijn.

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Ah ja, het ligt ook aan de setting natuurlijk, maar er even vanuitgaand dat die eerste keer niet op een feestje zal zijn.

Ja dan zou ik voor een aller eerste keer dus een halfje aanraden. Binnen kan je inderdaad wat meer nemen dan op een feestje. Nou vind ik het tegenwoordig leuk om juist hoge dosissen op feestjes te nemen (meer dan 1 zegel), vanwege de chaos, en je weg daar in zoeken enzo, de uitdaging die het heeft en het feit dat ik na 17 trips ook wel wat kan hebben op dat punt, maar dat zou ik een beginnende gebruiker dus NOOIT aanraden. Na een trip of 10 kan je dat soort dingen wel proberne maar tot die tijd is een lage dosis en een goede setting best heel belangrijk (en daarna blijven dingen als goede conditie en mindset alsnog heel belangrijk).

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Op feestjes trip jij Agaza? Dat zou ik nou nooit doen, maar goed ik kom dan ook alleen op feesten waar gezopen word.

Wat voor feestjes bezoek jij dan? :beer:

Pikachu

Wijs gebruiker
Goa's. Wil ik ook nog een keer naartoe, gewoon omdat veel mensen daar trippen. Ben er echter dus nog nooit geweest =(

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat lijkt me best naar, als ze postzegelformaat zouden zijn, en je wil er wel een paar.

plato

Newbie
Ik heb mijn zegeltjes eindelijk laten testen;

104mg bevatten ze.
Is 1 zegel dan teveel voor een eerste keer?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
plato zei:
Ik heb mijn zegeltjes eindelijk laten testen;

104mg bevatten ze.
Is 1 zegel dan teveel voor een eerste keer?

lol 104 mg is een hendige overdosis. Ik denk dat je 104 ug bedoelt, hehe. 100 ug is wel een goede dosis, als er geen ervaren iemand bij is zou ik met een halve beginnen. Van 50 ug ga je ook lekker trippen :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
Goa's. Wil ik ook nog een keer naartoe, gewoon omdat veel mensen daar trippen. Ben er echter dus nog nooit geweest =(

Me 2, wil ergens binnenkort naar goa feest op ruigoord. k ga met de auto, ga mee?

Bovenaan