Fun met mCPP :x ?

kunlan

Belezen gebruiker
Bijna 50% van alle geteste pillen in Nederland in 2009 bevatten mCPP...
dat is alweer zo goed als een verdubbeling tegenover vorig jaar :kots:

Ik heb persoonlijk nog maar 1x aanraking met het stofje gehad en dat was bewust, in huiselijke omgeving. Maar een vriend van me heeft het ongenoegen nog een 10-tal van deze thuis te hebben liggen...

Zijn vraag aan me was of er enigszins nog wat mee aan te vangen is ?

*de chemische werking van mCPP is me nog niet geheel duidelijk, please enlighten...

Tegenwoordig ben je met kristallen of poeder MDMA ook al niet meer veilig blijkbaar:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Kwart pilletje snuiven ( weet nioet wat de dosering ervan was.) was nog wel oké, geen misselijkheid alleen vaag gevoel. Het was niet echt iet om over naar huis te schrijven, maar mocht je er iig. íets mee willen doen zou je dat misg kunnen proberen.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Dat je serotonine niet wordt uitgeput is bullshit eerste klas. Een dosis mCPP is nog uitputtender dan MDMA.

kunlan

Belezen gebruiker
Berbatov zei:
Dat je serotonine niet wordt uitgeput is bullshit eerste klas. Een dosis mCPP is nog uitputtender dan MDMA.

Ik geloof je graag hoor, maar heb je ook een bron? :)

Kan het me moeilijk voorstellen aangezien je haast niets liefde ed. ervaart op het goedje.

underworld

Wijs gebruiker
kunlan zei:
Berbatov zei:

Kan het me moeilijk voorstellen aangezien je haast niets liefde ed. ervaart op het goedje.

heb dat ook vernomen van online literatuur. kan het niet zo 1.2.3 vinden,

maar als het goed is had het te maken met dat MCPP behoorlijk op je serotinevoorraad aanslaat en dat het zelfs zo snel kan gaan dat je kans hebt op een serotinevergiftiging aangezien er dan teveel serotonine in je hersens aanwezig/aktief is.
dus dat het je serotonine systeem in het oude niveau blijft, is haast ondenkbaar aangezien al die serotonine toch vrijgegeven is.

Berbatov

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Berbatov zei:

Google mCPP + serotonin en daar is je bron. Het love gevoel ontbreekt omdat er te veel serotonine in de synaps spleet zit.

Oom Klaas

Badass junkie
Lees dit maar

Zelf heb ik het aantal keer bewust genomen.
1 keer 25 mg wat gewoon teveel was en later nog een keer 15, wat wel leuk was. Later nog een paar keer met andere doseringen maar die waren allemaal niet geslaagd.
Effecten zijn voor mij voornamelijk vervelend, maar ik begrijp dat anderen het nog wel leuk zouden vinden mits het onder de 20 mg blijft.

kunlan

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Lees dit maar

1 keer 25 mg wat gewoon teveel was en later nog een keer 15, wat wel leuk was. Later nog een paar keer met andere doseringen maar die waren allemaal niet geslaagd.
Effecten zijn voor mij voornamelijk vervelend, maar ik begrijp dat anderen het nog wel leuk zouden vinden mits het onder de 20 mg blijft.

Dan lees je in dat topic weer:

Code:
In tegenstelling tot MDMA is mCPP vermoedelijk niet schadelijk voor de hersenen. De effecten van mCPP komen iets trager op gang dan die van XTC (MDMA) en kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.

Zoveel tegenstelling hieromtrent :rolleyes: ...

Berbatov

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Oom Klaas zei:
Lees dit maar

Dan lees je in dat topic weer:

Code:
In tegenstelling tot MDMA is mCPP vermoedelijk niet schadelijk voor de hersenen. De effecten van mCPP komen iets trager op gang dan die van XTC (MDMA) en kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.

Zoveel tegenstelling hieromtrent :rolleyes: ...

Dat zeiden ze ook bij MDMA toen het net nieuw was en nog goed onderzocht moest worden. Echter doet mCPP niks met je dopaminehuishouding waardoor de kans op hersenschade niet per se aanwezig hoeft te zijn.

Bovenaan