Het is gewoon niet meer te krijgen bij ons in de buurt en na mijn eerste afkick heb ik een heleboel mensen gewist en ben ook gewist.
Maar op zich heb ik wel een positieve mededeling, ik weet niet of het ook positief blijft maar dat zien we nog wel.
Zoals ik vertelde was ik al wel een beetje aan het afbouwen, maar dat afbouwen ging echt moeizaam, ik had al moeite met het houden van dosis om de 2 uur. Denk gemiddeld zo n 50 ml op dag. Ik had al een tijd een schema klaar liggen, waar ik naar toe wou werken maja als het zo makkelijk te verkrijgen is en goedkoop kwam nu ook niet goed uit ivm verhuizing dan zou ik ziek zijn en geen energie hebben. Ik had de benodigdheden al wel in huis althans 2 daarvan Phenibut en Baclofen ( Xanax kon ik niet aankomen) Ondertussen is de baclofen al op, is erg fijn als men een slechte nacht heeft ( had ik regelmatig of altijd soms nam ik die voor lief en soms een betere nacht dmv Baclofen anders kosten een vermogen en nog een verslaving erbij ) Snap trouwens niet dat verslavingsartsen alleen maar met diazepam en oxa 's werken althans ander half jaar geleden.
Maar goed nu moest ik dus snel van g af doordat ik niets meer kon krijgen, ik was echt alleen nog maar aan zoeken hele dagen ermee bezig nog slechter kunnen slapen daardoor. Ik dacht echt dit is einde verhaal.
Toen bedacht ik ineens dat ik dat potje nog had Phenibut 500 mg paar dingen op internet gelezen erover zijn niet echt duidelijke schema s voor en het schema wat ik had/heb was de bedoeling dat je phenibut ging gebruiken aan het eind van je afbouw. Ik las een paar ervaringen van mensen die binnen week met grote dosissen Phenibut ervan af waren althans van g, helaas schrijven ze dan niet verder hoe af te bouwen met Phenibut, daar ben ik dus nog niet helemaal achter. Ik ben er ook mee begonnen zal vertellen hoe.
28-10: ochtend uit bed 4 ml erin ( 09:00 ofzo voor me uit starend denken wat moet ik nu, voorraad nog keer gemeten nog 400 ml

GBL das bij mij 600 ml GHB ik rekenen zijn 12 dagen

neeeeee kan niet goed uitleggen wat er allemaal door mij heen ging vooral angst en boos dat zo n goedje mij zo in zijn macht had. Door deze frustratie klapte ik er 5 ml in rond 10:30 half uur later nog eens 3 ml weet allemaal niet meer precies, ik wou effe relax voelen was dagen al zo gespannen, raar toch !!?? terwijl voorraad is al zo beperkt

toen kwam ik potje weer tegen in la snel gaan lezen op internet naar nadere methodes en begonnen.
11:00 2 capsules phenibut
om de 2 uur 3 ml geen moeite mee, later op dag merkte ik zelfs dat tijd voorbij was dus ik keek niet meer op klok van wanneer mag ik weer.Vanaf 20:00 ben ik na 2 ml gegaan
22:00 4 cap
1 seroquel 25 mg ( deze krijg ik van een vriend die ze voorgeschreven krijgt, waarschijnlijk ook niet verstandig maar het is nou eenmaal zo)
Om 00:00 in slaap gevallen en wel in bed om 04:00 werd ik weer wakker
04:00 2 cap
1 seroquel daarna geslapen tot 08:00 de eerste dag heb ik denk ik veel te veel g genomen was helemaal niet nodig geweest.
29-10
09:00 2 capsules
11:00 4ml ,weet ook niet waarom zoveel weer, verslaafde ik

daarna geslapen.
13:20 2ml
15:20 2ml
15:00 1 capsule
17:48 2ml
20:00 2ml
22:27 2ML
22:27 6 capsules, 1 seroquel, deze keer 6 capsules omdat ik had gelezen dat men van grote dosis phenibut goed door kan slapen tot wel 12 uur, waarom ik dan eerste keer na 4 uur wakker ? terwijl 4 capsules bij mij overeenkomt met 2 gr. daarom dosis omhoog gedaan met 1 gr.
Ik moest volgende dag ook naar de tandarts daar heb ik zo n angst voor niet normaal ,en dacht dit gaat niet goed komen als ik zo laag zit, soms neem ik wel 10 ml van te voren. Er stond me een flinke wortel kanaal behandeling te wachten. Om 00:00 ofzo in slaap gevallen.
30-10
07:00 2ml dus 7 uur geslapen ongelooflijk !! maar ojee moet naar de tandarts vandaag...
08:20 2 capsules
09:00 2ml angst wordt steeds groter om 09:40 moet ik weg ik maak alvast wat extra dosis klaar (2x 2 ml )voor onderweg evt voor bij tandarts je weet maar nooit dat ineens angst toeslaat.
09:40 2ml extra dosis genomen. Bij tandarts ging het best goed, hij zei zelfs gaat echt goed vandaag, ik had extra dosissen geen eens nodig.
12:00 2ml
13:30 2 ml voelde me niet fijn, maar dacht pas nadat ik genomen had "ik ben ook aan afkicken hoeft niet fijn te zijn toen ben ik nog meer naar beneden gegaan.
15:30 1ml
15:45 2 capsules gaan slapen,zo moe
18:28 1ml
20:30 1ml
22:00 6 capsules, 1 seroquel.
00:00 gaan slapen.
31-10 (vandaag dus)
07:00 wakker na wc en direct bedje in verder slapen
09:00 2 capsules dus 09:00 geslapen
10:00 1 ml ( ben van plan met 1 ml verder te gaan vandaag kijken hoe dat gaat ) ben begonnen met dit stuk typen, moet zeggen gaat wel moeizaam, vergeet alles heel snel op dit moment als ik bijv. net capsules heb genomen en niet direct noteer denk ik heb ik ze nou genomen of niet

Ik hoop dat dit verhaal niet te lang dradig is om te lezen maar wilde dit graag delen en heeft iemand een tip hoe ik de phenibut kan gaan afbouwen ? ik weet dat dit met Baclofen kan maar degene waar ik het 1 x besteld heb op internet bestaat niet meer. Iemand andere methode ?
Verder ben ik vooral heel moe ( terwijl ik al 2 top heb geslapen wat geen enkel med. voor lekaar kreeg ) en lichaam is heel stijf, stuk rustiger in mijn koppie niet meer bezig met ojeee de g bijna op, wel maak ik me zorgen hoe ik die phenibut kan gaan afbouwen, want het gaat veel te makkelijk zo denk ik dan, dit na bijna 1 jaar 24/7 gebruik, wat staat mij nog te wachten ?