Gebruik Anabolen-steroiden

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

buzzrider

Wijs gebruiker
Beastbody zei:
Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.

===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen.

Nog 1 korte vraag dan : Is het waar als je ermee stopt dat alle massa dan weer verdwijnt? Geef indien het mogelijk is een beschrijving van hoe dat gaat. Ik bedoel, verdwijnt slechts een deel, niets of juist helemaal? Indien het grotendeels weer weggaat, wilt dat dan zeggen dat je eigelijk je hele leven moet blijven gebruiken om op dat niveau te blijven?
>>> Zulke dingen wil ik ECHT weten :)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd

ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet

buzzrider

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:
Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd

ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet
Volgens mij komt hij hier niet meer kijken. Ik had nochtans ook nog vragen.

Judas

Wijs gebruiker
Hij hangt vast in een leernichtenkelder geketend aan de muur. Met een crystal meth infuus in zijn pisbuis. :mrgreen:

arnold90

Newbie
IK zou ook graag willen beginnen met mijn eerste anabolen kuur. Ik train nu 7jaar naturel en let altijd op mijn voeding. Echter hou ik wel van een feestje en drugs:grimacing:. Ook vroeg ik me af wat is nou een goeie kuur om mee te beginnen en is het op internet bestellen wel veilig?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
IK zou ook graag willen beginnen met mijn eerste anabolen kuur. Ik train nu 7jaar naturel en let altijd op mijn voeding. Echter hou ik wel van een feestje en drugs:grimacing:. Ook vroeg ik me af wat is nou een goeie kuur om mee te beginnen en is het op internet bestellen wel veilig?
Dit topic is van 9 jaar geleden. De kans is groot dat je geen antwoord krijgt nog van de TS.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Zoek nog eens wat informatie op van anabole. Je zal 1001 redenen vinden om het niet te doen en 1 reden om het wel te doen.

Als je het wilt doen, vraag rond aan de gasten in je sportschool. niet via internet man. Het liefst een anabool vanuit het ziekenhuis als je daar toegang tot krijgt. Kijk heel goed welke goed samenwerken en hoe veel mg je moet nemen. Je kan je beter laten informeren bij de huisarts als je daar echt interesse naar hebt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Toch bijzonder he, dat iemand speciaal een account aanmaakt op een drugs forum om een vraag over anabolen te stellen. Waarom niet een account op een bodybuilders forum?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Toch bijzonder he, dat iemand speciaal een account aanmaakt op een drugs forum om een vraag over anabolen te stellen. Waarom niet een account op een bodybuilders forum?
Ik denk ook dat zij beter kunnen helpen op dat gebied. Alleen heb ik het idee dat er op drugs forum meer de risico’s worden gezien. Op een bodybuilder forum zijn zo goed als geen tegenstanders of mensen met kritiek. In dat programma “Filomon staat strak” van BNN werden ook de misstanden en negatieve effecten en gevaren duidelijk gemaakt. Het is echt heel slecht. Zeker als je onder de 24/25 jaar bent. Dan groeit je lichaam nog. Er waren daar gasten van in de 40 die helemaal op en naar de filistijnen waren. Lelijke stem, lelijke huid, slechte ogen, volledig impotent, en zo slap als een vaatdoek. Alee, ze zag er wel gespierd uit. Dat weer wel...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan