gebruiker niveau

Djo

Badass junkie
Ik 93,8 % snuiven en 6,2 slikken.

Lappenpopje: voor de volle honderd procent snuiven!

ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken:wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Keep on snuiving ..& shooting. snuifdukkie

Wat een zuig topic !!

Dat moet wel erg slechte speed zijn of je bent zo goed als verslaafd dus meteen resistent ...Niets om trots op te zijn in mijn ogen.

Stonie

Doodkapje

Wijs gebruiker
snuifdukkie zei:
ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken:wink:

haha omdat ik pep gebruik voor het plezier. en dus ook niet de ganse avond met een druipneus wil rondlopen en dus bomtjes neem die dan ook nog eens veel langer werkzaam zijn als snuiven en dus niet zoveel gebruik als jij!!! let maar op mijn woorden DE SPEED KOMT ALTIJD UIT DE NEUS ZOALS EEN AAP UIT DE MOUW...BOMBOMBOM :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het niveau wordt dus hoger als je meer pep inneemt dan goed voor je is ....
In mijn ogen wordt het niveau juist lager net zolang tot je vergaat van de ellende.

Pep is lekker maar niet te veel, spuiten begin ik niet aan, NEVER !!

Snuiven is pijnlijk, vies, en tijdrovend.

:hearteyes:

Lana

Wijs gebruiker
Snuiven.
Ik vind dat wel prima zo, ook altijd al zo gedaan.
Ooit onder examentijd weleens bommetjes gedaan omdat je dan de hele tijd met je kop naar beneden moet zitten om te lezen en schrijven enzo, en dan moet je de hele tijd je neus ophalen als je hebt gesnoven, dus toen bommetjes voor de gelegenheid.
Was ook wel lekker.

SperSIZEboon

Badass junkie
kreeg vroeger vaak last van me maag na een bommetje dus toen maar meegestopt, laatst weer es geprobeerd en beviel wel dus doe het laatste tijd wel weer vaker

lapzjen

Newbie
Bitte nog mal ein snauf

Liever een snuifje. Maar om te beginnen neem ik ook nog wel eens een bommetje, alleen pas ik dan wel goed op dat er niet te veel in zit, anders kikt ie te hard in. Met snuifjes kan ik beter doseren. Het nadeel van snuiven vind ik wel dat het in het begin heel ranzig is en in je neus bijt. Maar na een nak of 3 en als het bommetje in is geslagen merk ik dat niet meer. :openmouth:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Snuiven, heerlijk als het zo in je neus brandt. Heb 't pas 1 of 2 keer geslikt, m'n maag vindt dat niet zo lief.

Bail

Experimenterende gebruiker
Slikken werkt bij mij veel beter en veel langer.
Lijkt wel of ik het via mn neus niet goed kan opnemen.

pitbullspikey

re

Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Re: re

pitbullspikey zei:
Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij

Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin.
Het zijn de snuivers die meer gebruiken.

Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring.

Stonie

pitbullspikey

Re: re

lysergine25 zei:
pitbullspikey zei:

Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin.
Het zijn de snuivers die meer gebruiken.

Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring.

Stonie

Alé nog zo een bleiter die het beter weet dan de persoon zelf helderziende mischien??? kijk wat ik zei is wat ik ervaar en voel daar heb jij geen ballen verstand van ja wat jij voelt bij snuiven of bommen is een andere zaak maar ik ben niet zo achterlijk om dat te betwisten met de persoon zelf want wie gaat het beter weten waarvan hij goed is de persoon zelf ?? of een helderziende zoals jij??? man toch

Djo

Badass junkie
We kunnen grof veel geld verdienen hoor! Ik ga wel met de peppet rond!
Als jij jou pepgefluit ten gehore brengt, komt het pep voor mekaar! :mrgreen:

Pepklep! :hearteyes:

O.t. Misschien helpt een neusspraytje of een neusdouche!
Of misschien heeft je neus gewoon een goede dag, dat hij de hele dag fluit! :)

DreamWeaver

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Mijn neus fluit nu als ik hard inadem :( Ik voel me echt een junk, gaat dit vanzelf over?

*Belt huisarts*.

Hihi loos alarm, mijn neus is weer normaal :)

Gisteren klonk 'ie echt als een panfluit als ik stevig inademde, kon nog net geen melodietje spelen :grin:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik snoof het meestal en af en toe een bommetje, maar ik ben nou al een poos niet meer met het spulletje bezig. Voor het laatst heb ik bommetjes gehad. :smoke:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Snuiven, bommetjes vind ik nep.

Bommetjes nep :confused: ! Ik ga echt geen 1/2 gram speed in een keer wegsnuiven, ik wil mijn neus/hersenen nog langer gebruiken als vandaag :tongueout: ! Mijn maag is in ieder geval gewend aan een lading troep die naar binnen word gemikt... maar goed iedereen is anders :hearteyes:

Buiten die ranzige smaak in mijn keel die snuiven mij geeft, en het gevoel dat mijn hersenen verbranden, vind ik t ook altijd zo'n gedoe om op een feest een normale lijn neer te leggen, bommetjes maak je gewoon van tevoor :smoke:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
gewoon mespuntje je keel in laten glijden en lekker wegspoelen met bier!

brrr wat lekker :mrgreen:

geen gepruts met vloeitjes, lijntjes leggen.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Lappenpopje zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
ik wil mijn neus/hersenen nog langer gebruiken als vandaag :tongueout:

En jij hebt het idee dat bommentjes je hersens niet aantasten? XD

Het komt allemaal wat rustiger op dus denk wel dat t beter is in ieder geval, maar goed gebruik spped maar een keer in de zoveel maanden. Vind het effect niet zo aprt ben liever beetje trippy

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Serenity zei:
Snuiven, bommetjes vind ik nep.

Mijn maag is in ieder geval gewend aan een lading troep die naar binnen word gemikt... maar goed iedereen is anders :hearteyes:

Pas maar op, het heeft mij ooit uiteindelijk een maagzweer opgeleverd, die sinds die tijd in bittere tijden zomaar plotseling weer de kop op kan steken. Niet fijn! Je maag went nooit aan troep, hij gaat door die troep juist alleen maar meer maagzuur produceren om die giftige stoffen te kunnen vernietigen, misschien lijkt het daarom tijdelijk dat je maag geen last heeft van de troep die je er in "mikt" en er zelfs aan went volgens jou, maar schijn bedriegt...Maagzuur is echt heeeel sterk en agressief spul, nog sterker dan die troep dus die je neemt. In normale hoeveelheden echter niet gevaarlijk, want je maag is daar op gebouwd. Maar een overproductie van dat zuur kan vervelende schade aan je slokdarm en maagwand veroorzaken. In het ergste geval zelfs een maagperforatie... Ik snuif het tegenwoordig dus veel liever. De kick die je voelt als het opkomt is veel lekkerder (vooral de eerste snuif!) en omdat ik het sneller voel, kan ik ook beter dosseren... En je moet jezelf gewoon aanleren dat wanneer die kick langzaam weer uitwerkt, je echt nog geen nieuwe dosis nodig hebt, want de speed zelf is op dat moment nog prima zijn werk aan het doen hoor! Zo snuif je veel minder en spaar je je neusje wat meer....

Bovenaan