hondacivic
Newbie
wie snuift, slikt of pompt/spuit er zijn speed ???
grtzz
grtzz
snuifdukkie zei:ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken![]()
!pitbullspikey zei:Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij
lysergine25 zei:pitbullspikey zei:Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij
Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin.
Het zijn de snuivers die meer gebruiken.
Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring.
Stonie
DreamWeaver zei:Mijn neus fluit nu als ik hard inademIk voel me echt een junk, gaat dit vanzelf over?
*Belt huisarts*.
Serenity zei:Snuiven, bommetjes vind ik nep.

Patrick a.k.a Spaceface zei:ik wil mijn neus/hersenen nog langer gebruiken als vandaag![]()
Lappenpopje zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:ik wil mijn neus/hersenen nog langer gebruiken als vandaag![]()
En jij hebt het idee dat bommentjes je hersens niet aantasten? XD

Patrick a.k.a Spaceface zei:Serenity zei:Snuiven, bommetjes vind ik nep.
Mijn maag is in ieder geval gewend aan een lading troep die naar binnen word gemikt... maar goed iedereen is anders
Pas maar op, het heeft mij ooit uiteindelijk een maagzweer opgeleverd, die sinds die tijd in bittere tijden zomaar plotseling weer de kop op kan steken. Niet fijn! Je maag went nooit aan troep, hij gaat door die troep juist alleen maar meer maagzuur produceren om die giftige stoffen te kunnen vernietigen, misschien lijkt het daarom tijdelijk dat je maag geen last heeft van de troep die je er in "mikt" en er zelfs aan went volgens jou, maar schijn bedriegt...Maagzuur is echt heeeel sterk en agressief spul, nog sterker dan die troep dus die je neemt. In normale hoeveelheden echter niet gevaarlijk, want je maag is daar op gebouwd. Maar een overproductie van dat zuur kan vervelende schade aan je slokdarm en maagwand veroorzaken. In het ergste geval zelfs een maagperforatie... Ik snuif het tegenwoordig dus veel liever. De kick die je voelt als het opkomt is veel lekkerder (vooral de eerste snuif!) en omdat ik het sneller voel, kan ik ook beter dosseren... En je moet jezelf gewoon aanleren dat wanneer die kick langzaam weer uitwerkt, je echt nog geen nieuwe dosis nodig hebt, want de speed zelf is op dat moment nog prima zijn werk aan het doen hoor! Zo snuif je veel minder en spaar je je neusje wat meer....