Qocaïne zei:Je kan ze heel eenvoudig zelf drogen!
Hiervoor zijn al een aantal topics gemaakt... met de zoekfunctie kan je deze heel gemakkelijk terug vinden!
succes![]()
Soad16 zei:Qocaïne zei:Je kan ze heel eenvoudig zelf drogen!
Hiervoor zijn al een aantal topics gemaakt... met de zoekfunctie kan je deze heel gemakkelijk terug vinden!
succes![]()
hey,
ja dat weet ik, alleen t probleem is dat we ze zaterdag kopen en dan ook gelijk willen gebruiken...
greetz...![]()

Psycho_Chrono zei:Soad16 zei:Qocaïne zei:Je kan ze heel eenvoudig zelf drogen!
succes![]()
hey,
ja dat weet ik, alleen t probleem is dat we ze zaterdag kopen en dan ook gelijk willen gebruiken...
greetz...![]()
Volgens mij mag dat niet echt besproken worden op dit forum, kan aanzetten tot dealen ofzo. Je kan ze inderdaad zelf drogen, maar aangezien je ze zaterdag wilt gebruiken is dat niet mogelijk.
Eet ze gewoon lekker nat, het effect word er namelijk niet minder op, droog of nat blijft hetzelfde. Als het je gaat om de smaak, dompel ze dan onder de ketchup of mayonaise (mijn methode), of zet er thee van
Hopelijk helpt dit![]()
Ellesdee zei:wat is er mis met verse?
Soad16 zei:Ellesdee zei:wat is er mis met verse?
nja wat ik dr allemaal over heb gehoord/gelezen is dat ze minder goed werken dan gedroogde... mja gedroogde kun je dus helemaal nergens in groningen krijgen? want tijd om ze te drogen heb ik niej...
Greetz
Ellesdee zei:nee hoor...
verse werken net zo goed...
neem amazonian xtc of hawaiaanse
Soad16 zei:Ellesdee zei:nee hoor...
waar haal jij die altijd weg dan... want ik had n adres ergens vlak bij t station in groningen, maar niemand heeft die adres meer...
Psycho_Chrono zei:Soad16 zei:Ellesdee zei:wat is er mis met verse?
nja wat ik dr allemaal over heb gehoord/gelezen is dat ze minder goed werken dan gedroogde... mja gedroogde kun je dus helemaal nergens in groningen krijgen? want tijd om ze te drogen heb ik niej...
Greetz
Zoals ik al eerder zei is de kwaliteit van gedroogde of natte verse paddo's hetzelfde. Het effect van gedroogde paddo's is NIET sterker dan verse en vice versa.
De enige reden waarom mensen paddo's drogen is omdat ze dan kleiner zijn en makkelijker op te eten zijn + zien ze er wat minder vatsig uit.
Gedroogd of nat : effect blijft hetzelfde

Psycho_Chrono zei:Soad16 zei:Ellesdee zei:nee hoor...
waar haal jij die altijd weg dan... want ik had n adres ergens vlak bij t station in groningen, maar niemand heeft die adres meer...
Iedere goeie smartshop heeft verse paddo's![]()
Ellesdee zei:weet je hoe de straat heet?
kijk anders ff hier http://www.coffeeshop.freeuk.com/Databa ... #Groningen
Ellesdee zei:Steenstilstraat
Nieuweweg
Gedempte Zuiderdiep
daar zitten smartshops
Soad16 zei:okeuj, nja dan vinde we dr zaterdag vast wel een...
zijn dr ook bepaalde dingen of plekken waar je sneller dingen gaat zien enzo? of wat egt aan te raden is in grunn als je paddo's hebt gehad?
Psycho_Chrono zei:Leuk dat je er een relaxte ervaring mee hebt gehad
Je had mexicaanse, dus waarschijnlijk niet gehallucineert, maar dat wilde je wel toch ?
Soad16 zei:Psycho_Chrono zei:Leuk dat je er een relaxte ervaring mee hebt gehad
Je had mexicaanse, dus waarschijnlijk niet gehallucineert, maar dat wilde je wel toch ?
heb inderdaad niet gehallucineerd, wou t wel mja kweetniej.. t was togh wel chill... misschien volgende keer... dan moet ik cker hawaiaanse hebben ofzo?
Greetz