Gedroogde paddo's in groningen?

Soad16

Experimenterende gebruiker
hey weten jullie ergens waar ik nog gedroogde paddo's kan krijgen in groningen? ik ga t zaterdag met drie vrienden doen dus... maar we willen droge inplaats van verse paddo's...

can you help me to a adress?

Greetz Soad16

Soad16

Qocaïne zei:
Je kan ze heel eenvoudig zelf drogen!
Hiervoor zijn al een aantal topics gemaakt... met de zoekfunctie kan je deze heel gemakkelijk terug vinden!

succes :wave:

hey,

ja dat weet ik, alleen t probleem is dat we ze zaterdag kopen en dan ook gelijk willen gebruiken...

greetz... :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Soad16 zei:
Qocaïne zei:
Hiervoor zijn al een aantal topics gemaakt... met de zoekfunctie kan je deze heel gemakkelijk terug vinden!

hey,

ja dat weet ik, alleen t probleem is dat we ze zaterdag kopen en dan ook gelijk willen gebruiken...

Volgens mij mag dat niet echt besproken worden op dit forum, kan aanzetten tot dealen ofzo. Je kan ze inderdaad zelf drogen, maar aangezien je ze zaterdag wilt gebruiken is dat niet mogelijk.

Eet ze gewoon lekker nat, het effect word er namelijk niet minder op, droog of nat blijft hetzelfde. Als het je gaat om de smaak, dompel ze dan onder de ketchup of mayonaise (mijn methode :wink:), of zet er thee van :)

Hopelijk helpt dit :wave:

Soad16

Psycho_Chrono zei:
Soad16 zei:
Qocaïne zei:

hey,

Volgens mij mag dat niet echt besproken worden op dit forum, kan aanzetten tot dealen ofzo. Je kan ze inderdaad zelf drogen, maar aangezien je ze zaterdag wilt gebruiken is dat niet mogelijk.

Eet ze gewoon lekker nat, het effect word er namelijk niet minder op, droog of nat blijft hetzelfde. Als het je gaat om de smaak, dompel ze dan onder de ketchup of mayonaise (mijn methode :wink:), of zet er thee van :)

Hopelijk helpt dit :wave:

nja dealen heb ik geen belang bij:P alleen some fun :P

nja kzal aan je typ denken, wel goeie trouwens... wij hadden zoiets van verpulveren en door vruchtensap heen ofzo... jouw manier wil ook :P

mja nu week nog niej waar ik goeie kan krijgen... kmoet niej die kaalkopjes, we aardig sterke waar je dingen van gaat zien...

Soad16

Ellesdee zei:
wat is er mis met verse?

nja wat ik dr allemaal over heb gehoord/gelezen is dat ze minder goed werken dan gedroogde... mja gedroogde kun je dus helemaal nergens in groningen krijgen? want tijd om ze te drogen heb ik niej...

Greetz

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Soad16 zei:
Ellesdee zei:
wat is er mis met verse?

nja wat ik dr allemaal over heb gehoord/gelezen is dat ze minder goed werken dan gedroogde... mja gedroogde kun je dus helemaal nergens in groningen krijgen? want tijd om ze te drogen heb ik niej...

Greetz

Zoals ik al eerder zei is de kwaliteit van gedroogde of natte verse paddo's hetzelfde. Het effect van gedroogde paddo's is NIET sterker dan verse en vice versa.

De enige reden waarom mensen paddo's drogen is omdat ze dan kleiner zijn en makkelijker op te eten zijn + zien ze er wat minder vatsig uit.

Gedroogd of nat : effect blijft hetzelfde

Soad16

Ellesdee zei:
nee hoor...
verse werken net zo goed...

neem amazonian xtc of hawaiaanse

waar haal jij die altijd weg dan... want ik had n adres ergens vlak bij t station in groningen, maar niemand heeft die adres meer...

Soad16

Psycho_Chrono zei:
Soad16 zei:
Ellesdee zei:
wat is er mis met verse?

Greetz

Zoals ik al eerder zei is de kwaliteit van gedroogde of natte verse paddo's hetzelfde. Het effect van gedroogde paddo's is NIET sterker dan verse en vice versa.

De enige reden waarom mensen paddo's drogen is omdat ze dan kleiner zijn en makkelijker op te eten zijn + zien ze er wat minder vatsig uit.

Gedroogd of nat : effect blijft hetzelfde

chill, dat noem ik dan nog es slegte info :rolleyes:

Soad16

Psycho_Chrono zei:
Soad16 zei:
Ellesdee zei:
nee hoor...
verse werken net zo goed...

neem amazonian xtc of hawaiaanse

waar haal jij die altijd weg dan... want ik had n adres ergens vlak bij t station in groningen, maar niemand heeft die adres meer...

Iedere goeie smartshop heeft verse paddo's :)

okeuj, nja dan vinde we dr zaterdag vast wel een...

zijn dr ook bepaalde dingen of plekken waar je sneller dingen gaat zien enzo? of wat egt aan te raden is in grunn als je paddo's hebt gehad?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Soad16 zei:
okeuj, nja dan vinde we dr zaterdag vast wel een...

zijn dr ook bepaalde dingen of plekken waar je sneller dingen gaat zien enzo? of wat egt aan te raden is in grunn als je paddo's hebt gehad?

Niet dat ik weet, kom nooit in Groningen. Uit eigen ervaring kan ik je wel zeggen dat zo'n beetje alles wel interessant word op de paddo's, waar je ook bent. Ik zou je aanraden om naar plaatsen te gaan waar de omgeving heel druk is (niet teveel mensen natuurlijk), dus bijvoorbeeld veel gebouwen / graffiti of een bos. Hoe meer je ziet, hoe minder er van de realiteit overblijft

Glorf

Steentilstraat das Energy, die is geloof ik aan t verbouwen. Probeer Energizer aan t gedempt zuiderdiep. Kzou gewoon mexicaantjes uit de koelkast doen als ik jou was. Wel even goed erover lezen hey, je bent een uur of 6-10 onder de pannen.

Veel plezier, paddo's zijn enorm leuk.

ilove_paddo

ja er is een smartshop in groningen die gedroogde paddo s verkoopt.
in de steenstilstraat 45 bij cofeeshop the glory.

Soad16

hey,

t was gister egt geweldig, hebben egt vette dag gehad... hebben bij smartshop mexicaanse gehaald en die gegeten... egt geweldig :grin:

alleen damn wat is t kloten als je n tijdje bad gaat :openmouth: had ik gister dus.. das egt vreselijk om mee te maken :openmouth: t boeide me allemaal niej meer zolang t gevoel maar ophield.. de kleuren werden vet vaag, en t geluid om me heen was oorverdovend (waren ff naar de lange straat gegaan) ik kon niej duidelijk meer zien en moest gewoon zitten... kon haast niej meer normaal lopen, t leek net alsof ik bezopen was ofzo... zweet brak me uit.. :openmouth: dat was egt geen chille ervaring... kzat gevangen in mn eigen hoofd en wou dr gewoon uit:openmouth: mja rustig zitten en ies met suiker gedronken... toen ging t weer beter... toen werd t weer leuk :P weet je wat tof is... skaten als je paddo's hebt gehad... das egt n aanrader:P en dan in groningen bij t station van die heuel af die je daar hebt... hehe:P

Greetz Re

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk dat je er een relaxte ervaring mee hebt gehad :)
Je had mexicaanse, dus waarschijnlijk niet gehallucineert, maar dat wilde je wel toch ?

Soad16

Psycho_Chrono zei:
Je had mexicaanse, dus waarschijnlijk niet gehallucineert, maar dat wilde je wel toch ?

heb inderdaad niet gehallucineerd, wou t wel mja kweetniej.. t was togh wel chill... misschien volgende keer... dan moet ik cker hawaiaanse hebben ofzo?

Greetz

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Soad16 zei:
Psycho_Chrono zei:

heb inderdaad niet gehallucineerd, wou t wel mja kweetniej.. t was togh wel chill... misschien volgende keer... dan moet ik cker hawaiaanse hebben ofzo?

Greetz

Jep van de Hawaiaanse trip je wel ontzettend.

Bovenaan