geen effect 2cb :(

Kamphuys

Belezen gebruiker
Advies gevraagd,

Vorige maand voor het eerst 2cb geprobeerd, toen geen effect gehad.
Paar weken later nog een keer geprobeerd met het dubbele van de vorige keer 2×14mg (Heb deze laten testen)
Helaas hier ook geen effect, was in een vertrouwde omgeving met een goede vriend.
Wil toch wel een keer lekker trippen, hierbij mijn vraag: is het 2ci een goede keus voor de volgende keer of eerst eens truffels proberen?
alvast bedankt,

groet kamphuys

Bobsacamano

Badass junkie
Hey man,

Ik zou is beginnen met lage dosis truffels. We hebben al even privé berichten naar elkaar gestuurd. En daarna ben ik even verder gaan lezen en 2C-I is best een onvoorspelbaar goedje wat ik zo lees. Het is of je houd er van of het doet je niks. Ook qua visuals erg onvoorspelbaar. Dus ik zou eerder is een leuke kleine dosis trufffels doen kijken hoe je het vind. In lage dosis vind ik truffels heel voorspelbaar en grappig en speels.

Kamphuys zei:
Advies gevraagd,

Vorige maand voor het eerst 2cb geprobeerd, toen geen effect gehad.
Paar weken later nog een keer geprobeerd met het dubbele van de vorige keer 2×14mg (Heb deze laten testen)
Helaas hier ook geen effect, was in een vertrouwde omgeving met een goede vriend.
Wil toch wel een keer lekker trippen, hierbij mijn vraag: is het 2ci een goede keus voor de volgende keer of eerst eens truffels proberen?
alvast bedankt,

groet kamphuys

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb je echt helemaal niks gevoeld van 28mg 2c-b? Toch best raar eigenlijk.

Bobsacamano

Badass junkie
Waren het pillen want ik had pillen waar 16mg in zat en bij de ene keer tripte ik flink. Daarna met bijna zelfde dosering. Merkte ik amper wat. Misschien was de spreiding per pil heel groot. Misschien had je ook zoiets en had je pech met een lager gedoseerde pil.

Psychedelibee zei:
Heb je echt helemaal niks gevoeld van 28mg 2c-b? Toch best raar eigenlijk.

Kamphuys

Belezen gebruiker
Het waren rode nijntjes, wat ik er van gemerkt heb is een enorme bodyload(Maag)
portie truffels lijkt me wel wat :)

Kamphuys

Belezen gebruiker
bobsacamano zei:
Waren het pillen want ik had pillen waar 16mg in zat en bij de ene keer tripte ik flink. Daarna met bijna zelfde dosering. Merkte ik amper wat. Misschien was de spreiding per pil heel groot. Misschien had je ook zoiets en had je pech met een lager gedoseerde pil.

daar ga ik wel vanuit, anders weet ik het ook niet.
straks maar langs de smartshop, voor wat truffels :)

Bobsacamano

Badass junkie
Cool have fun. laat maar weten of het effect had.

Kamphuys zei:
bobsacamano zei:

daar ga ik wel vanuit, anders weet ik het ook niet.
straks maar langs de smartshop, voor wat truffels :)

Fool

Badass junkie
Schijnt inderdaad wel eens te gebeuren, zou best kunnen dat je de volgende keer behoorlijk hard gaat trippen van dezelfde dosering. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan bijna niet anders dan dat de spreiding van die pillen groot is, want 28mg zou je wel moeten voelen. Maargoed zelfs al waren ze laag gedoseerd zou je er toch wel meer van moeten voelen lijkt me.

Kamphuys

Belezen gebruiker
Als ik het ooit nog krijg in pure vorm, dan gaat er ook geen 28mg naar binnen :wink:
Voelde me wel een beetje duf, en een opgeblazen maag.
Misschien heb ik gewoon wat meer nodig, you never know.
Vanmiddag wat truffels gehaald(atlantis), die gaan over een uurtje naar binnen.
Ben benieuwd :)

Kamphuys

Belezen gebruiker
Gisteravond rond 22:15 het bakje leeg gemaakt(15gr)
Op me gemak wat cartoons aan het kijken, uiteindelijk begin
Ik een warme gloed door mijn lichaam te voelen.
De kleuren worden wat feller, zie ook beweging rond de tv.
De kaarsjes maken zeer vreemde vormen op de muren.
Maar tot mijn spijt, moet ik zeggen dat het daarbij gebleven is.
Heb uiteindelijk tot 02:30 een beetje tv gekeken, en maar gaan slapen.
Ben bang dat trippen niet voor mij is weggelegd :(
Groet Kamphuys :wave:

Bovenaan