1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

Discussie in 'Drugs' gestart door Blackout, 16 okt 2008.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Pandan

Pandan Wijs gebruiker Emeritus Mod

"Beter poep als een scheet in je hand. Heb je tenminste nog wat meer als alleen wind. Kan je er mee gooien ook." Was tijdens truffelen.

Ook een keer tijdens het truffelen een maat van me, hij zat te kutten met een paraplu, schiet ie opeens open:"Oh shit! Hij ging open en ik dacht eventjes dat ik jou stem had!"(tegen mij)

Truffels gehaald bij de shamaan in Nijmegen, helemaal de weg kwijt komt een maat van me aan:"Het begon allemaal bij de shamaan."

Weer tijdens trufelen, maat van me krult zich op in een slaapzak, felgekleurd. Lag met een smile van hier tot tokio op z'n bek te schreeuwen dat ie net een cadeautje was.

Andere, flinke maat van me(130kg) tijdens(wat een verassing) het truffelen:"Ik ben zo licht, ik kan wel zweven, hou me vast voordat ik opstijg!"

2. messned

messned Newbie

Wat is Methoxetamine

Een ketamine space is precies wat ik nu ga uitleggen, als je er diep in zit zoals nu dan zie je de hele ruimte als een film.
    Kort omschreven tussen haakjes ( je ziet de hele ruimte wel de dieptes zijn er maar als je alles op een rijtje zal leggen
    verdwijnen de dieptes en tegelijketijd bestaan de dieptes nog dus je kijkt eigenlijk een film die door een pers word gehaald
    maar tegelijke tijd realistisch is.

Je voelt in je lichaam een buzz eigenlijk hoor je hem ook de eeuwige zoem die je gewoon voelt, net het gevoel wat je krijgt als
    je in je lift staat. Het geniaals aan Methoxetamine is dat alles er veel helderder door word je ziet alles veel realistischer.
    Op een gegeven moment verklaar je je eigen Ein Stein en denk je dat je geniaal bent alles kan en elke gedachte is kleurig en mooi
    elk moment in je leven zou zo moeten zijn.

Methoxetamine is een knetter inzicht in de wereld en het universum en alles daar omheen.
    Je komt in een draaikolk terecht wat eigenlijk een zwart gat blijkt te zijn maar toch een feest was als je eruit komt.

Van methoxetamine voel je je een helicopter je hele lichaam kan je zo raar bewegen als je wilt.
    Wat je hoor is nep en wat je ziet is echt wat je er zelf mee doet dat is het mooiste ervan.
    Je probeert het te onthouden maar het lukt niet omdat je NMDA receptoren lekker niet meer connecten met elkaar.

Als je een nak neemt van de mxe moet je direct achter je pc gaan zitten dan word je een met je pc alles werkt zo lekker he
    tis net of het een onderdeel van je eigen lichaam is.

Het punt is wel dat als je niet open minded bent je niets aan mxe hebt want ik ga sneller als de raketten van nasa maar dan zonder
    brandstof en ik zit nog steeds in me stoel op de zelfde plek dus ja.

Op het moment ben ik in level 1001 en alles lijkt op water bubbels ik zie me laptop gewoon onderwater liggen en hij werkt nog steeds.
    Geniaal spul van Acer gewoon werkend onderwater zonder dat ik stroom krijg ofzo.

Nou mooi ik haal gelukkig nog adem dus ik space em een paar uur verder .
    Als ik er over nadenk zit ik nu gewoon me gedachten te typen ik heb ook een gevoel in me kop het is net of met laptop wegdraaid.
    Hij blijft maar draaien ondertussen denk ik dat ik de draaimolen geworden ben maarja wat doe je eraan op zown vrijdag avond
    Gewoon verder spacen want het maakt allemaal niets uit morgen zijn we weer nuchter en dansen de letters niet van me beeldscherm af
    het is net of ze van binnen naar buiten getrokken worden die letters als ik om me heen kijk zit ik in een vissen kom en zeg ik blub

3. The Explorer

The Explorer Newbie

2C-B
    We waren naar One Life aan het kijken in HD. (PS: vette documentaire om naar te kijken) :)
    ''HOLY SHIT DIE VOS VERANDERT IN EEN KANGAROO!''

4. WhiteWidow

WhiteWidow Experimenterende gebruiker

Na een dag hevig MDMA gebruik ging ik een joint roken.
    Een paar minuten na de joint keek ik iets van 5 minuten recht voor me uit zonder iets te zeggen terwijl m'n vrienden druk door praatten. Opeens zei ik "De zuidpool is net een groot ijsklontje." Iedereen kwam niet meer bij, waarschijnlijk omdat ik het zo serieus zei omdat ik er echt serieus over na aan het denken was :grin:

5. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Vriend: 'Bladiebladoeblablabla'
    Ik: 'Oh ja inderdaad.'
    Vriend: 'Je hebt geen idee wat ik net zei hè?'
    Ik: 'Nee sorry.'

6. mandragora

mandragora Badass junkie Emeritus Mod

Lachgas wiet:

Daarnet nog, er zeker van zijn dat iemand een tuinstoel gepikt heeft.
    Had de stoel niet gezien waar ik opzat :rolleyes:

7. Pandan

Pandan Wijs gebruiker Emeritus Mod

Haha geniaal xD

8. k0isk0

k0isk0 Experimenterende gebruiker

Peppi & Kokki

Speed & Coke

9. Budface

Budface Newbie

Ik wilde een keer bloerserieus het kaartspelletje toepen uitleggen.
    Bij de uitleg dat je kleur moest bekennen:
    M: Wat zijn die kleuren dan, rood zwart?
    Ik: Nee bijvoorbeeld, ruiten, aas, boer,klaas.

Geen idee waarom dat eruit kwam maar elke keer bij het toepen kan ik er wel om lachen

10. Frank123

Frank123 Wijs gebruiker

Vandaag leende een klasgenoot een briefje van 20,- uit zodat de ander een lijntje kon opsnuiven, toen hij dit teruggaf kwam er heel droof van een 3e persoon; hehe... drugsgeld..

11. joekel

joekel Newbie

''Gatver! wat een smerig koekje!'' ( het bleek geen koekje te zijn maar een bierviltje :confused: )

12. DannyCocain

DannyCocain Newbie

XTC op een festival en was al een tijdje aan het rondwandelen (wandel enorm veel rond onder invloed)
    kreeg plots een smsje waar ik was,
    en voor een of andere reden stuurde ik: 'Ik ben nu op cursus'

Kwam terug naar de camping en iedereen zat te lachen en vroeg wat ik bedoelde
    dan ik: Huuh wat cursus? :grin:

was op het moment zelf echt geniaal :)

13. fullwitte

fullwitte Newbie

ik en mijn maat, beide 3 nachten wakker op speed, beestige kwaliteit, niet getest maar ja we voelde het wel hard. Bij alles wat gebeurde, het minste eerst, bv blaadje van boom , riepen we "woppa" naar elkaar. Als je erbij was verstond je waarom het zo nice was

14. Daniel-slang

Daniel-slang Experimenterende gebruiker

Ik heb 3 vage dingen gezegd onder invloed van drugs (naja mijn top 3 dan heb wel meer vage dingen gezegd :grin: )

1: bij een vriend van me ik begin waus te worden pak de zak pillen gooi hem leeg op tafel (alle pillen vliegen door de kamer) omdat het dan makkelijker is voor iedereen om bij te nemen.

2: diezelfde avond stoot ik een glas water om en het water begint van de tafel af te druipen op mijn voeten en mijn broek en zeg ik in een keer hardop verrek het regent onder de tafel (heb ik nog lang gehoord en soms nu nog wel eens)

3: bij mijn truffel trip toen ik in de ambulance naar het politiebureau werd gebracht, vroeg het ambulance personeel wat voor drugs ik op had, ik vragen wat er bestaan en vervolgens alles opnoemen wat ik kan bedenken en met volle overtuigen zeggen dat ik het allemaal heb gebruikt.

15. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Iemand belt die ik totaal niet verwachte toen ik een LSD trip zat gesprek via telefoon ging zo ongeveer:

Hij: He hoe is het ermee? Waar ben je, zin om wat te doen?
    Ik: Ben verdwaald naar morgen, morgen drankje doen?

Komen nog leukere maar ben die even kwijt..

16. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Geen geniale quote, maar wel een geniaal moment. Vriendinnetje en ik aan de mdma op Sziget, we zaten op het strandje bij de deephouse stage en lagen op tuinstoelkussens met z'n tweetjes naast elkaar en ogen dicht. Toen vroeg ik: 'Wil je bij mij komen liggen?' Dus ik mijn arm om haar schouders en wij liggen en het was echt het beste idee OOIT en HET LAG ZO LEKKER. Net alsof ik haar vriendje was hihi.

17. Missyy23

Missyy23 Bewuste gebruiker

Ha, grappig, ik wou ook net een 'niet geniale quote' maar iets anders 'geniaals' plaatsen :wink: Ik vond mezelf op dat moment echt zo fucking grappig en geniaal grappig bedacht, zat gewoon avondje met vrienden, met sos en bier, zat aardig in mn ouwehoer-kick en bedacht toen : " Je hebt toch van die pakjes sap dat Wiki heet, nou, als je daar nou gaten in prikt, en dat upload op youtube met als titel "Wiki-leaks " hahaha, dus dat :grin:

18. Smikkel

Smikkel Experimenterende gebruiker

Op afgelopen Qontinent, zaterdagavond tijdens de after gingen we een paar jointjes roken.
    Leuk, lekker het dierenspel doen. Een maat van me was aan de beurt en hij had de letter "N" , na lang denken gooide hij het eruit " Nectarine! "

19. Missyy23

Missyy23 Bewuste gebruiker

:tearsofjoy: Funny !

20. enlightment

enlightment Newbie

Op een Lsa trip heb ik dit een keer opgeschreven:

Vocabulair is ook maar tijdelijk
    Verbeterend naar het tijdelijke
    Snap ik waarom

21. Drokz

Drokz Experimenterende gebruiker

Avondje xtc bij een klasgenoot thuis, staan op het punt om een rondje te gaan lopen buiten maar we hadden geen drinken meegenomen en we stonden voor op straat.
    Ik: "Ik heb eigenlijk best nog wel dorst, heb je water?"
    Klasgenoot: "Ja wacht maar ik haal binnen wel even een fles."
    Ik: "Met water?"

:grin:

22. EKSTASIE

EKSTASIE Newbie

VAAAAAAAG :rock:

23. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Helemaal geen quote maar was op valhalla afgelopen weekend. Toen mijn pilletje dropte raakte ik aan de praat mijn een dude met een tanktop en opgeschoren haar (50% van de jongens loopt er zo bij) Was mega blij met hem en ons gesprek we namen afscheid ik met mijn vriendinnetje verder en iedere 10 minuten was ik hem weer vergeten kwam een andere dude met zelfde beschrijving tegen en weer zo blij hem te zien. Zij mij overigens ook vaak blij me te zien haha toch leuk als een heel festival aan de pillen zit.

24. Helenas

Helenas Bewuste gebruiker

Aan de 2cb : 'Doe je ogen dicht, moet je kijken!'
    'Wat voor dingen zie je normaal dan anders' (ik bedoelde anders dan normaal maar dit kon ook haha)

25. PrimaMan

PrimaMan Newbie

"KIJK DIE GIGANTISCHE RUPSEN OP DIE WITTE BOOM".
    "Bevroren kip is geen diepvries groente"
    en tot slot "beter een berggeit dan geen berggeit"

26. gekkebrabo33

gekkebrabo33 Newbie

''Doe mij maar een kwartje rennie'' (maagzuur)

''Jouw pijn, mijn pijn'' (mdma dat blijft hangen in je keel haha)

27. CvanLent2

CvanLent2 Newbie

In no particular order :tongueout:

1. OEEAAAAAAA
    Mijn eerste snuif pep. Veel te veel genomen, en het was nog sterke ook, 2 nachten niet geslapen :flushed:

2. "Mam regent het?" "Ja, hoezo?" "Oh mooi, dan heb ik geen muizen op mn kamer."
    X op een feest, toen nog pep toen ik thuis kwam. Ik zag wel iets zwarts op mijn tv-kastje, wat later een sok bleek te zijn, dus ik gelijk helemaal panisch om die "muis" xd. Alleen toen bedacht ik het me dat het waarschijnlijk regen was, alleen de regen kon ik niet zien dus dat was ook weer niet zo :P Uiteindelijk bleek het toch regen te zijn en moeders weet nu dat ik x doe :flushed:

3. "Mijn benen zijn net geile kipfilets"
    Weer X, dit keer thuis. Ik vond het helemaal geweldig om met mensen te appen (sommige wederzijds, anderen totaal niet :P). Toen kwam ik dus op het idee dat mijn benen zacht aanvoelden en als je er heel zachtjes in kneep voelde de textuur net als kipfilet, ook waren mijn benen net zo zacht terwijl ik 1,5 kilo beenhaar heb :mrgreen:

Verder niet heel veel meegemaakt, ik geniet meestal alleen :hearteyes: Zo fijn, dat je met helemaal niemand rekening hoeft te houden en gewoon echt kunt doen waar je zelf zin in hebt :hearteyes:

28. Bij onze speedavonden:

tijd is relevant, geef mij nog eens wat

Speed=tijd
    omdat je door dat spul zo veel meer tijd creëer

29. St. Junior

St. Junior Newbie

Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten

:mrgreen: :mrgreen:

En het is zo waar!

30. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Rikketikkerikketiktiktikrekketekketekretteketetten

Dit op een snelheid van jewelste uitspreken op pillen, gaat vloeiend.
    De dag erna struikel je al op de tweede "tik"

31. borderlijntje

borderlijntje Newbie

Ik ga echt stuk om sommige uitspraken hier, geweldig!

32. Xatci

Xatci Newbie

Kennie hendelen nie wittenie ben geen Harry nak

33. theholyganja

theholyganja Bewuste gebruiker Tripreporter

atlantis truffels: Hé kan jij de muziek effe maken?

34. Bobsacamano

op 2C-E:

1: Waarom is dat busje plat.

2: Ooh chill lekker thee dankje (uit het niks liepen gewoon over straat)

35. Hahahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy:

36. SirErick

SirErick Wijs gebruiker

Whahaha, die is echt goed.

37. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

mijn vriendin na xtc roepend vanuit bed: "Doe je het raam op slot en kantel je deur even? Het is hier snikheet onder de kussens" :confused: :tearsofjoy:

38. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Hahaha lol. Was er eerder in de trip nog wel thee gegeven dan?

Eerste paddo trip: Die mensen buiten he, die zijn onwetend!

39. Bobsacamano

Nope geen druppel thee gezien.

40. keessssss

keessssss Newbie

Met vrienden waren we flink stoned ( wiet ) en èèn vriend staat onverwachts op en gaat op het andere uiteinde van de bank zitten. Ik vroeg hem wat doe je nu? Hij gaf als antwoord, hier heb ik meer licht, zo droog :grin: Toen ging hij naar het toilet en stapte met een hele grote hoge pas over de drempel want hij vond m zo hoog.

Laden...