Gesnoven… wat nu?

Hallooo

Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)

• Haha
Waarderingen: N3K0

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Als je langere effecten wilt, dan kun je 3-MMC beter oraal gebruiken. Voor nu kun je niets doen om de effecten te verlengen.

Verder is het inderdaad goed om je neus even door te spoelen een kwartiertje na het snuiven ofzo. Als je echt niets wilt verspillen moet je het doorslikken, maar dat is wel een beetje smerig

StraffeNeel

Badass junkie
Hallooo

Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)
Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.

Wat ik zelf altijd doe nadat ik een lijntje pep heb gesnoven, dat is een rondje op m'n eenwieler door de tuin. Wel kleed ik dan altijd even om naar m'n flapschoenen, wijde broek en trui met mooie bloemen en schmink ik snel nog m'n ogen. ... Maar goed, da's wel wat omslachtig ja.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.
Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?
Vraag me sws al een tijdje af hoe lang je eigk moet w8en met snuiten na het snuiven want na paar lijntjes gaat t meestal wel aardig lopen maar weet ni of je dan ook weer een deel eruit snuit als je gelijk doet?

StraffeNeel

Badass junkie
Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?
Vraag me sws al een tijdje af hoe lang je eigk moet w8en met snuiten na het snuiven want na paar lijntjes gaat t meestal wel aardig lopen maar weet ni of je dan ook weer een deel eruit snuit als je gelijk doet?
Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.

Bovenaan