Alfred Hein zei:is afkicken op speed moeilijk?
Vergeleken met andere drugs?
Deranged zei:De essentie van vandaag was de totale onwetendheid en het simpelweg niet willen snappen dat je er geen reet van snapt, de kortzichtigheid, de discriminatie en de vooroordelen. Het 6 jaar te laat worden ontmaskerd als ''de derde cokesnuiver'' terwijl je blijft zeggen dat je iets totaal anders gebruikt eigenlijk maar het voor hun gewoon hetzelfde is ''Drugs is drugs'' En dat betekent hier ook dat problematische cokegevallen een prima voorbeeld zijn voor wat jij al bent/gaat worden. En ja, die durven idd rustig te beweren dat ze bijna dagelijks gebruik prima onder controle hebben.
De essentie van amfetamine is echter totaal anders. Er is geen sprake van ''lukken'', er is geen twijfel. Er wordt niks ''geprobeerd'' en er is geen sprake van een ''poging''. Afkicken op speed lijkt mij onmogelijk. Er is gewoon heel simpel ''doen'' of ''niet doen''.
Deranged zei:De essentie van vandaag was de totale onwetendheid en het simpelweg niet willen snappen dat je er geen reet van snapt, de kortzichtigheid, de discriminatie en de vooroordelen. Het 6 jaar te laat worden ontmaskerd als ''de derde cokesnuiver'' terwijl je blijft zeggen dat je iets totaal anders gebruikt eigenlijk maar het voor hun gewoon hetzelfde is ''Drugs is drugs'' En dat betekent hier ook dat problematische cokegevallen een prima voorbeeld zijn voor wat jij al bent/gaat worden. En ja, die durven idd rustig te beweren dat ze bijna dagelijks gebruik prima onder controle hebben.
De essentie van amfetamine is echter totaal anders. Er is geen sprake van ''lukken'', er is geen twijfel. Er wordt niks ''geprobeerd'' en er is geen sprake van een ''poging''. Afkicken op speed lijkt mij onmogelijk. Er is gewoon heel simpel ''doen'' of ''niet doen''.
Deranged zei:Dat was niet vandaag maar begin van het jaar dat men een sealtje met witte resten vond dat zou duiden op mijn zogenaamde cocaine gebruik. Uiteindelijk heb ik verteld wat het nou echt was maar dat maakte weinig verschil. Vanaf vandaag gebruik ik helemaal niks meer, nog niet eens alcohol. Ik rook alleen nog zware shag waar ik ook graag vanaf zou willen maar het moeilijkst blijkt van allemaal.
Bijna een jaar vrijwel elke weekend speed gebruikt en dat is gewoon lang genoeg geweest. De speed kwam als een verrassing, ik dacht over mijn hoogtepunt heen te zijn maar af en toe gebruikte ik nog eens wat incidenteel. Zo ook speed, ik zou dat gewoon voor een keer incidenteel gebruiken zoals ik dat ook wel eens deed met coke, XTC of paddo's.Psilo zei:Ik vind het knap dat je een knoop doorgehakt hebt, maar kun je eens vertellen wat je echte reden is om nu definitief te stoppen?
Deranged zei:Dus ik ben eindelijk weer
MAATSCHAPPELIJK GEACCEPTEERD!
.
Deranged zei:Sinds ik zomaar ineens elke week aan de speed zat zeg ik geen NOOIT meer. Het leven zit blijkbaar vol zieke verrassingen en ik denk dat ik nog wel eens wat zal gebruiken maar voorlopig iig ff niet, en hopelijk ook niet meer zo regelmatig. Ik heb harddrugs jaren incidenteel weten te houden en dat is voor mij eigenlijk meer dan genoeg.
Deranged zei:Maar je weet wat de echte cynisten zeggen he, shit happens.![]()
(al heb je daarwaarschijnlijk geen hol aan.....)dan was het wss rommel dat van jou.Dags zei:superchill voor je dat je (denk ik) blij bent dat je je speeddingetje stopt.
Maar wat ik echt niet kan bevatten is dat mensen speed zo chill vinden, ik heb het een week geleden voor het eerst gedaan en ik vond echt de saaiste drug ever. Echt alleen maar wakkerheid en een vage waas..... Handig om een nachtje op door te gaan, maarja......das wel een beetje makkelijk, het heeft behalve het feit dat ik tot 9 uur wakker ben gebleven weinig toegevoegd moet ik zeggen. Ik had trouwens ook niet veel genomen, iets van 0.4 gram verdeeld over 3 lijntjes/dingetjes
Waarom is speed voor jouw dan wel een tijd lang je enigste drug geweest deranged? Had jij er meer van of was die wakkerhied juist waar je naar op zoek was?
sinds wanneer is shit happens een cynische uitspraakDeranged zei:Maar je weet wat de echte cynisten zeggen he, shit happens.![]()
stopppen is niet moeilijk (voor een bepaalde tijd)spacekonijn zei:nog enige tekens van een verslaving-drang ondervonden in het weekend ?