Deep Blue zei:Dit weekend weer goei spul gekocht.
Een lijntje van ongeveer 50mg gaf een avondje plezier, eerder babbelkick en chill gevoel in't kopke, minder fysiek effect.
Geen rook-kick, maar bier ging er wel zeer vlot in en 6 uur later gaan slapen zonder problemen.
Daarmee weetek ni of 't echt pep was...

nutsss zei:Zorg nou voor een beetje betrouwbaar kanaal waar je zeker bent van een constante zorg en kwaliteit..
nutsss zei:Je kan moeilijk bij KASSA gaan klagen achteraf dus doe zoveel mogelijk zelf. Een goede dealer gebruikt bij voorkeur zelf niet en zal keurige porties leveren die goed verpakt worden en dergelijke, kortom: die het in ieder geval serieus neemt en je niet wil oplichten eenmalig voor zijn eigen shit.
nutsss zei:vraag ook naar testrapporten, een goede dealer wil weten wat hij verkoopt en zal dat graag bewijzen.
![]()
3970 zei:nutsss zei:Zorg nou voor een beetje betrouwbaar kanaal waar je zeker bent van een constante zorg en kwaliteit..
Eens..
nutsss zei:Je kan moeilijk bij KASSA gaan klagen achteraf dus doe zoveel mogelijk zelf. Een goede dealer gebruikt bij voorkeur zelf niet en zal keurige porties leveren die goed verpakt worden en dergelijke, kortom: die het in ieder geval serieus neemt en je niet wil oplichten eenmalig voor zijn eigen shit.
Niet mee eens; leg mee eens uit waarom een goede dealer niet kan/mag gebruiken?
3970 zei:nutsss zei:vraag ook naar testrapporten, een goede dealer wil weten wat hij verkoopt en zal dat graag bewijzen.
![]()
Eens, maar je koopt niet bij Bovag-bedrijven ofzo...het zijn dealers. En als ik iets laat testen, krijg ik niets op papier...
Hemi[/b]

nutsss zei:Omdat hij dan tegenstrijdige belangen krijgt, namenlijk het onderhouden van zijn eigen verslaving en het runnen van een vorm van inkomen waarbij je heel goed je verantwoordelijkheden moet kennen. Althans dat vindt ik... Daarom zou een vorm van legalisatie zoveel incidenten wegnemen en zoveel criminaliteit wegnemen uit die hoek. Drugs doe je bewust en dan liever met goede voorlichting en regels dan alles aan de criminaliteit overlaten en geluk.
nutsss zei:Zorg nou voor een beetje betrouwbaar kanaal waar je zeker bent van een constante zorg en kwaliteit..
TechNora zei:Is meth echt zoveel slechter dan andere drugs? Of zijn wij gewoon geindoctrineerd door Amerikaanse horrorfilmpjes?