Gevolgen op lange termijn?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ik lees hier maar weinig verhalen van mensen die langdurig speed hebben gebruikt.. alleen needlefreak..die nu zwaar verslaaft is...

bij speed staan de klachten.. Hartkloppingen..verhoogde bloeddruk.
hersenbloeding..

maah wat mij logisch lijkt? als je het snuift.. j longen kapot gaan? en met
slikke je maag? als staat dit nergens verteld op een drugs site..

Veel afvallen hoort bij speed.. maar terwijl je je eigen dag ritme heb en je stil zit..val je af? voral uitstekende ribben.. maar er gaan geen kilos meer af?

laterSS

Bal0n

Badass junkie
Bij amfetamine gebruik neemt je honger gevoel sterk af, als je 2 dagen doorgaat met doen gebruik je natuurlijk ook nog eens veel meer energie als dat je normaal je ding doet, 1 nacht slaapt en dan weer verder gaat.

Daarnaast kan bij langdurig speedgebruik een ernstige psychose ontwikkelen. Permanent paranoïde, je zelf pijnigen, etc etc.

Als je snuift gaat je neusslijmvlies idd kapot, en je tussenschotje kan ook ernstig beschadigd raken. En bij het oraal innemen is het idd een aanslag op je maagwand.

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Ik noem me nu geen langdurige gebruiker. Ik ben er nu zo al een jaartje mee bezig maar het spijtige is wel inplaats van het enkel in het weekend te doen wanneer je uitga, vind ik het zelf wel prettig om zo door de week ook eens wat te gebruiken of wanneer ik echt super moe ben om naar school te gaan.

Ik begin al wel last te krijgen van hoofdpijn, bij mijn neus dat midden stukje begint wel een klein beetje pijn te doen. :confused:

Daarnaast is mijn uithoudingsvermogen wel heel hard vermindert, laat me bv maar geen 10 meter lopen want dan ik bek af! :flushed:

Al bij al vind ik speed en coke wel het beste om te gebruiken...

willy

Newbie
ik heb vroeger veel speed gesnoven en gedronken(extreem)
middels ben ik gestopt, maar heb er nog steeds lichamelijke en geestelijke klachten van, zoals veel taai slijm in mijn luchtwegen,veel
hoofdpijn, onverklaarbaar conditieverlies, het niet lekker in m'n vel
zitten, heel erg nerveus zijn.
Ben nu 7 jaar clean, maar er is geen dag voorbij gegaan dat ik geen
last heb gehad van de bovengenoemde klachten,dit is hell voor mij.
Het heeft mijn leven helemaal op z'n kop gezet.
Ik denk zelf ,door m'n speedgebruik, permanente beschadeging in m'n
luchtwegen te hebben opgelopen, die niet meer te genezen is!!

Dus ik weet dat speed wel degelijk gevolgen heeft op lange termijn,
zowel lichamelijk als geestelijk

ger69

Newbie
Hai,speed is wel lekker soms, maar als het uitgewerkt is,xtra heftig down..dan wil ik alleen nog maar .PANG

lar-E

Newbie
maah wat mij logisch lijkt? als je het snuift.. j longen kapot gaan? en met
slikke je maag? als staat dit nergens verteld op een drugs site..

haha je snuift het niet je longen in hoor hehehe..[/quote]

Bovenaan