Geweldige informatie over hoe LSD werkt

azgaza

Badass junkie
http://www.tripzine.com/pit/html/multi-state-theory.htm

Het gaat absoluut ook op voor psilocyne, dmt en andere tryptamines, maar ik post hem hier omdat dit op zich het meest 'trippy' subforum is. Het is uitgebreidde informatie over de 5HT2a receptor agonisten; ofwel waarvan wordt vermoed dat psychedelische tryptamines zo werken; ik vond een vrij heerlijk uitgebreid stuk tekst en het heeft mij persoonlijk veel duidelijkheid gegeven over hoe het werkt en misschien is de informatie voor sommigen hier echt iets te technisch; ik dacht, ik zal vast niet de enige zijn die het zó ontzettend fascinerend vond, dus bij deze: informatie over 5HT2a-receptor agonisten (klassieke psychedelica). Vrijwel elk aspect van de visuals en zelfs een groot deel van de mentale effecten wordt heerlijk duidelijk verklaard.

alcoholist

Wijs gebruiker
jammer dat het english is, maar wel heel interesant, dat plaatje bij :Disinhibition and Low-Dose Perceptual Distortions is echt spacend!

puppycool

Newbie
Wel een vet verhaal om te lezen alleen hier en daar beetje kut om te lezen door het moeilijke taalgebruik maar voor de rest wel goed gevonden!

leppeh

Bewuste gebruiker
Zodra ik een middagje de tijd heb zal ik er eens voor gaan zitten, het ziet er in ieder geval veelbelovend uit :)

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Staat in de bookmarks, ready to be read :wink:

Ik hou wel van de feiten achter ene drug :)

Edit: Maar hier zitten toch teveel vaktermen in.... Doe mij maar de jip en janneke taal van de jellinek animaties xD

vogel

Bewuste gebruiker
God is een slakkenhuis
Jezus is een zonnebloem,,

oooohhhh

ik zie de hemel als ik trip. .

Bovenaan