dagdagelijks gebruik is voor mij al te lang normaalste zaak ter wereld en sta op een wachtlijst voor opname om af te kicken.
krijg ik natuurlijk een sportongeval met hielbeenbreuk als gevolg waardoor ik 8 dagen in't ziekenhuis heb gelegen. tijdens die opname heb'k niks gebruikt maar was nog geen 3 uur thuis of't was weer zover. gisteren bleef mijn kruk ergens achter haken en heb ik uit reflex mij met mijn voet opgevangen en is de operatiewond gedeeltelijk opengesprongen vermoed ik.
Nu is mijn vraag of speed een negatief effect heeft op de doorbloeding van een wonde want dan kan ik beter zo snel mogelijk terug naar't ziekenhuis gaan ook al heb ik woensdag een controle-afspraak?
want als er iets verschoven is in mijn voet moet ik waarschijnlijk toch terug geopereerd worden en ga'k vragen om rechtstreeks van heelkunde naar hun psychiatrische afdeling opgenomen te worden zodat mijn wonde degelijk kan genezen want heb jammer genoeg het karakter niet meer om eraf te blijven als ik thuis zit. weet iemand of dit mogelijk is want normaal wijst de huisarts u naar die afdeling door?
PS ik ben belg, vermoed dat het in nederland anders werkt, gelieve hier rekening mee te houden bij jullie antwoord anders handel ik vanuit verkeerde informatie