Gezocht: Beginners pil

vinsjuh91

Newbie
Hallo,

Ik ben op zoek naar een beginners pil van minder dan 100mg. Ik heb nooit eerder gebruikt dus ik begin liever een pil die goed is voor beginners!

Iemand die mij wegwijs kan helpen of ze zelf verstuurd? Ik ontvang graag van je een PM berichtje.

Ik heb al gekeken op silk road, alleen daar vragen ze als betaling bitcoins. Ik heb echt geen flauw idee hoe dit allemaal werkt. Betalingsmogelijkheden zijn: paypal/creditcard/ideal/internet bankieren.

Groet,

Vin

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kunt inderdaad zoeken naar een pil met <100 mg, maar waarom niet gewoon een zwaardere pil nemen en daar bijv de helft van slikken? Dat is vrij gebruikelijk...

Verder mag je hier op het forum niet vragen naar verkoopadresjes, dus daar kan ik geen antwoord op geven. :wink:

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
Neem eerst een halve of werk desnoods met kwartjes als je heel voorzicht wil gaan.

Hf en laat eens weten hoe het ging :wink:

NeWbZs

Newbie
Silkroad is een goede plek om je drugs te kopen, zit hier zelf over na te denken. Maar de prijs is zo extreem hoog dat het de moeite niet waard is vind ik zelf. 1 bitcoin is €7,5. Dus ik ga opzoek naar een andere manier.

Tufnut

Badass junkie
Er bestaan geen beginnerspillen, hooguit beginnersdosissen. Regel een pil of kristal, laat het testen, bepaal je dosis en meet die af. Of wacht... vergeet stap 1, die heb je inmiddels genomen :wave:

Bovenaan