GHB afkicken - de meest humane manier

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sunnydf

Experimenterende gebruiker
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reëel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.

Salvia

Bewuste gebruiker
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reëel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.
Ik denk dat dat best te doen is. Stel dat die 1ml te weinig bleek te zijn dan heb je alsnog 7 dagen om van ~1/1,5/2ml naar 0 te gaan. Stel dat het nu ineens mis gaat en het weer naar 2ml springt, dan zou je het met iedere dag 0,3ml minder doseren alsnog moeten redden om 9 juni weer clean te zijn. Ik denk dat dat echt wel haalbaar moet zijn na een binge van 2 weken, zolang je niet ineens een onverwachte en extreme terugval krijgt en plots weer 6ml gaat doseren.

Natozlato

Badass junkie
Waarom ga je niet naar de dokter? Misschien kan je het laatste stukje doen met wat benzos ter ondersteuning.
Pas je wel op dat je dochter de ghb niet vind? Ik weet niet hoe oud ze is? Een verslaving en een kind gaan echt niet samen, maar dat weet je waarschijnlijk wel. Als jeugdzorg erachter komt, wordt ze uit huis geplaatst. Dat lijkt me genoeg motivatie om er voor altijd vanaf te blijven? Stop ermee, voor het te laat is!

Je bent heel goed aan afbouwen, ga zo door!

Salvia

Bewuste gebruiker
Misschien kan je het laatste stukje doen met wat benzos ter ondersteuning.
En @Sunnydf als aanvulling hierop: desnoods bestel je online RC benzodiazepines als het écht niet lukt en je dus ook nog altijd niet via je dealer eraan kan komen, maar ik betwijfel dat je dat nodig gaat hebben als je zo blijft afbouwen!

Spyro

Badass junkie
En @Sunnydf als aanvulling hierop: desnoods bestel je online RC benzodiazepines als het écht niet lukt en je dus ook nog altijd niet via je dealer eraan kan komen, maar ik betwijfel dat je dat nodig gaat hebben als je zo blijft afbouwen!
Welke RC Benzo zou je dan het beste kunnen nemen?

Salvia

Bewuste gebruiker
Ik heb tot nu toe alleen nog maar flunitrazolam gebruikt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar als je geen benzodiazepinetolerantie hebt dan ben je na 1 pellet van 250μg binnen een half uurtje tot een uurtje wel van de kaart voor uren (ik slaap ermee tussen de 8-10 uur). Werkt tot nu toe voor mij heel goed, maar ik heb hier op het forum ook veel goede verhalen gelezen over clonazolam en etizolam. Etizolam is wel wat minder potent dan clonazolam en flunitrazolam, dus als je een van de meest potente wil dan is het maar net welke van die 2 je het fijnst vindt.

Spyro

Badass junkie
Ik heb tot nu toe alleen nog maar flunitrazolam gebruikt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar als je geen benzodiazepinetolerantie hebt dan ben je na 1 pellet van 250μg binnen een half uurtje tot een uurtje wel van de kaart voor uren (ik slaap ermee tussen de 8-10 uur). Werkt tot nu toe voor mij heel goed, maar ik heb hier op het forum ook veel goede verhalen gelezen over clonazolam en etizolam. Etizolam is wel wat minder potent dan clonazolam en flunitrazolam, dus als je een van de meest potente wil dan is het maar net welke van die 2 je het fijnst vindt.
Ah oké! Ja, ik ben zelf sowieso al fan van Etizolam. Die andere heb ik nog niet geprobeerd. Toch eens doen. Heb gelukkig geen tolerantie!

Sunnydf

Ik heb gelukkig 3 doosjes baclofen 10mg 2 doosjes diazepam 10mg.niet dat ik het allemaal ga gebruiken maar kon alleen dat afnemen. Baclofen is echt wonderspul.ik merk wel dat ik teveel heb genomen.gisteravond en vanochtend 3 uur.iemand enig idee wanneer die werking afneemt of weggaat?

Sunnydf

Ik heb dezelfde vraag.voel me erg naief.maar op de site staat 'niet geschikt voor menselijke consumptie'
Daar raak in van in de war en dan rijst ook de vraag.hoeveel van bv clonazepam?
En wat zijn blotters?

Azraël

Belezen gebruiker
Hi,

nu 50 uren zonder liq...

na ongeveer 3-4 maanden (corona-crisis) bijna dagelijks gebruik (en de jaren daarvoor ook zeker soms dagelijk, soms wekelijks), wel niet steeds 24/7 om te slapen maar toch meestal altijd 's morgens om op te starten. Ik merkte na weken dagelijks gebruik dat je gewoon niet meer kan slapen zonder slaappillen of iets gelijkaardigs te nemen. De laatste dagen als het uitwerkte begon k ook echt intern te trillen; niet dat mijn handen trilden maar meer zo een interne buzz/rillen. Ook veel nachtzweten.. moet meerdere malen per nacht een ander T-shirt aandoen..
Anders.. depressie, angsten, er slecht uitzien... geen goesting om iets te doen... enz enz
Dusja, allemaal tekens om nu te stoppen nu het nog nét kan. Het is gewoon gek dat je het blijft nemen... soit.
Eerste dag doorgekomen met paar biertjes. 's nachts zoplicone en phenibut om te slapen en overdag ook (3 gr phenibut verdeeld)
In dit topic had ik gelezen dat lyrica de afkickverschijnselen ook wegneemt, dus heb ik dit gisterenavond geprobeerd.
@Fear - het is een idee om in je startpost te zetten, dat je best een lage startdosis moet nemen. Ik nam 300mg en voor het slapen nog eens 150mg en ben nu al zeker 24u duizelig.. alsof je ook constant scheel kijkt..
Hopelijk werkt dit niet zoals hetzelfde mechanisme GHB en heb je daar geen afkicks van.
Nog geen zin gehad in liq dusja dat is al zeker goed.
Ik voel me nu wel redelijk, wel nog wat intern trillen maar het is te doen.. to be continued!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik heb dezelfde vraag.voel me erg naief.maar op de site staat 'niet geschikt voor menselijke consumptie'
Daar raak in van in de war en dan rijst ook de vraag.hoeveel van bv clonazepam?
En wat zijn blotters?
Pas je er wel mee op? Benzo's zijn ook heel verslavend en moeilijk om vanaf te komen.

Azraël

Belezen gebruiker
Nooit gemerkt. Misschien heb je last v kruistolerantie.

Als je een benzo wil gebruiken, zou ik voor etiz gaan. Maar idd niet lang na elkaar..

Ondertussen.. 80u no liq. Vandaag de dag doorgekomen met lyrica 100mg en 1gr phenibut. Wel nog wat rillen en soms stuiptrekkingen v spieren maar al bij al gaat het elke dag beter. Deze morgen craving gehad maar heb er tegen gevochten en gene gepakt! Zien als ik vannacht kan slapen met enkel lyrica. Tbc.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dit moet een grap zijn 😂 Na 5 dagen dagelijks gebruik merk je al ontwenningsverschijnselen hoor.

Hoeveel gebruikte je dagelijks? Ik ken de rappe tolerantie van etizolam heel goed, maar niet de ontwenningsverschijnselen zo snel. Ik heb het met periodes soms meerdere dagen achter elkaar gebruikt zonder problemen.

Wat trouwens absoluut niet wil zeggen dat ik het aanprijs, want het blijft net als de ‘niet-RC-benzo’s gewoon gevaarlijk verslavende shit.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hoeveel gebruikte je dagelijks? Ik ken de rappe tolerantie van etizolam heel goed, maar niet de ontwenningsverschijnselen zo snel. Ik heb het met periodes soms meerdere dagen achter elkaar gebruikt zonder problemen.
1,5 of 2 mg per dag volgens mij, in het begin dan.

Afkicken met phenibut is geen goed idee. Maar een rebound ermee opvangen van een kleine GHB binge is prima. Bijv dag 1 1000mg, dag 2 500mg en dag 3 250mg en dan stoppen. Het neemt echter niet volledig de ontwenning weg zoals baclofen (en lyrica) dit wel doet. Afkicken van G met phenibut is wazig, licht ongemakkelijk maar maakt het wel tollereerbaar.

Afkicken met Phenibut kan prima.
Omdat ik op geen enkele manier medicijnen kon bemachtigen, heb ik voor een keertje Phenibut besteld.
Ik had een liter Ghb gebruikt en zag geen andere oplossing.

De eerste dag 2.5 gram na 24 uur weer 2.5 gram.
Daarna na 12 uur 1 gram en 24 uur later 2 gram.

Ik heb heerlijk geslapen zo'n 12 uur per dag.
Voelde me goed en heb nergens last van.
Een prima alternatief voor mensen die de boven genoemde medicijnen niet kunnen bemachtigen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan